Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli...
Käsky 1) Älä kiellä sitä.
Tuli taas tilapäinen asumusero huutovittuilun vuoksi. Alkais olla helpompaa kantaa kamat evakkopaikkaan pysyvästi. Toistuu turhan taajaan tämä.
Olemme halanneet. Oli uv ja hän humalassa halasi minuakin useamman kerran.
Hyvää yötä salainen rakkauteni🥰
Vierailija kirjoitti:
Joko kaikki on tehnyt juhannus suunnitelmansa
Eipä ole mitään suunnitelmia. Ehkä haen juhannuskoivut oven pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se selvisi. Olen sinulle vain se JOKU, en mitään muuta.
En edes tunne sinua, et voi olla mitään enempää vielä.
No eipä näytä olevan kiinnostusta sinulla
Tietysti on kiinnostusta. Viehättävät naiset kiinnostaa kaikki. Ja niin kauan kun olen vapaa, se ei tule muuttumaan.
No varmasti löydät sitten nopeasti itsellesi seuraa. Olen aina kuvitellukin, että olet mies, kuka ei vapaalla kauaa viihdy.
Kuvitelmissa on hyvä elää. Paremmin tietäisit, jos ottaisit selvää. Tähtään sitäpaitsi laatuun, en määrään.
Miten voin ottaa asiasta selvää?
Avaa suusi? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tuli taas tilapäinen asumusero huutovittuilun vuoksi. Alkais olla helpompaa kantaa kamat evakkopaikkaan pysyvästi. Toistuu turhan taajaan tämä.
Täytyykö sut pelastaa?
K-naiselle rannikolle pikkukaupunkiin.
Hyvää yötä, ei soi musiikki sydämessä tänäkään iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö sut pelastaa?
Sopiihan se. Pääsen kyllä itsekin mutta rohkeus ei vielä ole riittänyt. Tiedän silti pystyväni.
Muistan kun tuli yllättäen sellanen olo kun... ei hitto olen ihastunut, aivan puun takaa tuli, elämä on hienoo vaikka välillä se potkii, öitä.
Vierailija kirjoitti:
Joko kaikki on tehnyt juhannus suunnitelmansa
Samalla kaavalla mennyt viimeiset 20 vuotta
Oltaispa me ystäviä, Sauli.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun tuli yllättäen sellanen olo kun... ei hitto olen ihastunut, aivan puun takaa tuli, elämä on hienoo vaikka välillä se potkii, öitä.
Öitä💕
Miten voin ottaa asiasta selvää?