Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Hyvää yötä pumpkin tits jos en ehdi enää bäkkii
En mahda sille mitään, että puolikaupunkia kuolaa perään. Se ei varmasti tullut sulle yllätyksenä. Sen takia haluaisin paeta välillä metsään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää, miten näet tämän jutun; menneen, nykyisyyden ja tulevaisuuden.
Mennyt: en kadu mitään. Kiitollinen, että kohtasin sinut ja vedit minut rantaan (syvistä vesistä).
Nykyisyys: raastavaa, ettei olla voitu jutella. Enkä tiedä mitä mieltä sinä olet. Tykkään sinusta valtavasti.
Tulevaisuus: kysymysmerkki. En haluaisi kadottaa sinua. Haluaisin saada yhteyden.
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli...
Anna palaa...
Vierailija kirjoitti:
Gallup: oletko halannut kaivattusi kanssa? Jos olet, millainen se halaus oli?
En ole varma. Halasin kerran joitakuita yhteisestä porukasta teiden erotessa, mutta en muista, halattiinko hänenkin kanssaan.
Tämä vuorokausi alkoi, ja päättyy sua miettiessä.
Vierailija kirjoitti:
En mahda sille mitään, että puolikaupunkia kuolaa perään. Se ei varmasti tullut sulle yllätyksenä. Sen takia haluaisin paeta välillä metsään.
Sivusta. Tuokin voi olla yhdenlainen harhaluulo. Nuorempana minäkin luulin, että monet kuolaavat minua. Näin jälkikäteen tarkasteltuna luulen, että se johtuu jollain tavalla kiusaamistaustasta. Ja siitä, että oli aina jotenkin vähän poikkeava.
Varovaisesti sen tyynyn kans kaivattuni, olen täyttänyt sen höyhenillä rakkauden.
En muista koko halausta koska vintti pimeni hänen aloittaessa sen käyttämällä yllättäen hellittelynimeä.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin hullu huudan rakkauteni perään, hyvää yötä.
Tykkään kappaleesta! Hulluna huudan täältä hullulleni. 😍 Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää, miten näet tämän jutun; menneen, nykyisyyden ja tulevaisuuden.
Ei mulle, mutta jälkikäteen aika älytöntä lähteä vellomaan tunteissa jotain sellaista ihmistä kohtaan joka valitsi mieluummin jonkun toisen vaikka olisin ollut saatavilla. Lol. Ei hitto. Syvä huokaus ja puhallus. Eisaatana. Niin tyhmä juttu. Ei paljoa järki päätä pakota.
Lisäksi tajusin kyllä tuosta, etten vaan ole mitenkään hänen makuunsa. Tykkää eri tyyppisistä naisista.
Silti vellominen ja ketjukoukku. Varmaan vaan halusin paeta addiktioon ja luoda itselleni mielikuvitusmaailman jossa pakoilen myös kaikkea epämiellyttävää ja liitelen omissa maailmoissani. Jälkimmäinen eli oma mielikuvitusmaailma olisi riittänyt, ketju oli too much :D Täällä ei ees oo mitään fantasiaa, enempi just realismia
Haha, just kun asettelin tyynyä parempaan asentoon pään alle
Joko kaikki on tehnyt juhannus suunnitelmansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin hullu huudan rakkauteni perään, hyvää yötä.
Tykkään kappaleesta! Hulluna huudan täältä hullulleni. 😍 Hyvää yötä!
Gn Btw
S🥰