Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
G: Mitä toivoisit kaivattusi tekevän/mitä odotat häneltä/vaiko mitään?
Tietysti toivon, että laittaa joskus viestiä. Ei voi muuta toivoa.
Hetkinen, nyt kun tuli puheeksi niin olen ihastunut kahteen ihmiseen v.2022, se on minulle enemmän kuin poikkeuksellista.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Hassuinta, mitä kaivattu on sanonut sulle?
Kirjoittanut viestin, jossa luki: "Ööö...".
Vierailija kirjoitti:
Astuit eteeni kuin säihkyvä prinsessa, hehkuit ja säteilit niin että poltit jäljen minuun nukkavieruun poloiseen kulkuriin vailla minkäänlaista itsesuojeluvaistoa.
Anteeksi, polttomerkintä ottaa kipeää. Suukotetaan pahin polte pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuitko 2019?
Ihastuin.
Keneen?
Naiseen, jonka auto on likainen. 😅
No mun on aina.
Mutta oletko hiljattain sanonut sen olevan likainen? Jos et, ohi.
Vierailija kirjoitti:
Odotan, että saadaan toimiva ihmissuhde aikaiseksi. Tasolla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että voisimme vielä viestitellä edes siellä ig:ssä. Olis mukavaa jutella kasvotustenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten hyvin tiedät, tunnisteet on aikanaan aika aukottomasti vaihdettu. Harhailu on varsin epätodennäköistä. En enää sellaiseen pelleilyyn lähde. Valitsit kuten valitsit ja se kertoo enemmän sinusta. Molemmat tiedämme sydämessämme totuuden, se riittää minulle.
Mutta mahdollista. Kuvittelu voi muuttua hyvin nopeasti totuudeksi eli harhaksi.
Varmaan joo, tässä tapauksessa hyvin epätodennäköistä. Ei tule koskaan menemään mulle läpi. Kyseessä ei ole mikään yksittäinen tunniste jaan sangen pitkä jälki asioita ja tilanteita, joista kukaan muu ei voisi tietää.
Rakasteluttaa... Voisitko auttaa asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että jos hän on tosissaan kiinnostunut, niin tekisi jotain, että saisin tietää.
Gallup:
Jos olisit hieman röyhkeämpi/rohkeampi, mitä olisit viime näkemisellä sanonut kaivatullesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että voisimme vielä viestitellä edes siellä ig:ssä. Olis mukavaa jutella kasvotustenkin.
No alahan viestiä.
APUA haluaisin päättää tän kaiken meni syteen tai saveen. EN JAKSA ENÄÄ KAIVATA
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Jos olisit hieman röyhkeämpi/rohkeampi, mitä olisit viime näkemisellä sanonut kaivatullesi?
Olisin sanonut vielä jyrkemmin, että hän käyttäytyy huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Olisin tervehtinyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuten hyvin tiedät, tunnisteet on aikanaan aika aukottomasti vaihdettu. Harhailu on varsin epätodennäköistä. En enää sellaiseen pelleilyyn lähde. Valitsit kuten valitsit ja se kertoo enemmän sinusta. Molemmat tiedämme sydämessämme totuuden, se riittää minulle.
Mä valitsin kerran hyvin tunnistetun seinäkellon. Ei tainnut olla sinun suosikkisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No alahan viestiä.
Minähän se olen viimeisimmäksi kirjoitellutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen kesä tästä tulee
Tänä kesänä ei enää kaipailla, vaan toimitaan.
Heitetään talviturkki ja vellihousut samalla!
Minua pelottaa ja sinuakin varmaan, mutta selvitään ihastuksen kummitusjunasta yhdessä.
Ihastuksen kummitusjuna, siltä se kyllä on tuntunutkin :)
Olen tähän niin monesti vastannut, myös hänelle itselleen, eikä sillä ole ollut yhtään mitään merkitystä hänelle. Tällä kertaa ei siis maksa vaivaa.