Pelkään inssiajoa turussa.
Minulla on inssi parin viikon päästä. Osaan ajaa hyvin ja taskuparkeerata yms mäkilähdöt eivät tuota ongelmia, mutta pahoin pelkään että tarkkaavaisuushäiriöstä johtuen tulee jokin tyhmä virhe ajokokeessa. Minulla on ennen inssiä muutama ajotunti ja siihen perään inssi. Pelottaa ettei keskittyminen riitä enään inssiin. En edes tunne katuja yms eli pitää osata reagoida ja havainnoida kokoajan. Olen todella ahdistunut ja stressaantunut kun kortti olisi kuitenkin välttämätön saada.
Kommentit (17)
Jos teet tyhmän virheen inssissä, sehän tarkoittaa, ettei ajotaitosi riitä liikenteen sekaan. Ei siis syytä pelätä.
Muistan jännittäneeni ihan törkeästi kanssa ja Turussa tein kanssa inssiajon! Ei syytä huoleen, jos mä pääsin läpi niin etköhän sinäkin! Tsempit!
Luin vahingossa Pelkään injektiota Turussa. Ajattelin että kerrankin terve merkki ihmisessä! Mutta se taisi olla inssiajo.
No mulla katosi vaihteetkin kesken motarin ja sain isot haukut naisinssiltä mutta niin vain se kortin kuitenkin antoi. Oli autokoulunopettajakin ihmeissään!
Todennäköisesti vie sinut Portsaan ja siellä on paljon tasa-arvoisia risteyksiä niin pää pyörimään vaan kiivaasti.
Suomen pers..reiässä on yhtä helppo ajaa kuin muuallakin landella, yhdet liikennevalot ja liikenneympyrät tulee vasta 2100 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Jos teet tyhmän virheen inssissä, sehän tarkoittaa, ettei ajotaitosi riitä liikenteen sekaan. Ei siis syytä pelätä.
Itse jännitin aikoinaan niin paljon inssiä (kuten jännitän kaikenlaisia "esiintymistilanteita"), että aivan tärisin, joten kyllähän se sähläykseksi meni ja pääsin läpi vasta kolmannella kerralla. Ajotaitoni riittivät liikenteen sekaan (muutoin kuin inssin silmien alla en ajamista jännittänyt) ja näinä n. 40 vuotena, jotka minulla on kortti nyt ollut ja lähes päivittäin olen ajanut, en yhtään kolaria ole aiheuttanut, enkä törttöillyt.
Vierailija kirjoitti:
Suomen pers..reiässä on yhtä helppo ajaa kuin muuallakin landella, yhdet liikennevalot ja liikenneympyrät tulee vasta 2100 luvulla.
Oletko ajellut Porissa?
Jollakin autokouluketjulla on mahdollisuus ajaa pienemmässä kaupungissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajellut Porissa?
Hän taisi puhua juuri Porista. Se kaupunki on todellakin perseestä!
Jos tapahtuu jotain yllättävää, toimi näin:
- sulje silmät
- irroita molemmat kädet ratista
- ala kirkumaan
- (ei pakollinen) paina kaasu pohjaan
Sulla on siis kaks viikkoa aikaa käydä kiertelemässä vaikka polkupyörällä ja tehdä havaintoja liikennemerkeistä yms. Tai istut bussissa ja katselet vähän onko tasa-arvoisia risteyksiä jne.
Olen kyllä paljon ajellut turussa autokoulun ajotunneilla ja pärjännyt hyvin, mutta en yhtään muista missä ja miten olen siitä selvinnyt. Pelkään eniten etten tajua että tie on yksisuuntainen
Up