Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jään kaipaamaan sitä vetovoimaa meidän välillä. En ole sellaista vielä koskaan tuntenut kenenkään kanssa. Harmi, että sitä ei voi päättää kenen kanssa sitä on...
Mikset voi olla hänen kanssaan?
Hän on liian fiksu ja järkevä.
Hänelläkö kuitenkin on tunteita sinua kohtaan?
Kyllähän te pysyisitte päättämään olla toistenne kanssa, jos vain tunteet natsaa.
Nyt kivaa iltaa ihanalle. Kaipaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Miksetköhän koskaan sanonut mitään
Miksi ei ite, vellihousu!
G: Mitä toivoisit kaivattusi tekevän/mitä odotat häneltä/vaiko mitään?
Kuten hyvin tiedät, tunnisteet on aikanaan aika aukottomasti vaihdettu. Harhailu on varsin epätodennäköistä. En enää sellaiseen pelleilyyn lähde. Valitsit kuten valitsit ja se kertoo enemmän sinusta. Molemmat tiedämme sydämessämme totuuden, se riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuitko 2019?
Kyllä. Aika pitkään kestänyt tämä. Oli kyllä välissä noin 1,5 vuotta jolloin en häntä nähnyt kuin sattumalta muutaman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Että meillä voisi olla oikean elämän viestiyhteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuitko 2019?
Ihastuin.
Keneen?
Naiseen, jonka auto on likainen. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin meidän vanhoja viestejä ja itkin pari tuntia sun perään. Miehekästä. 😭
Mistä? WA, Insta, sähköposti...?
IG
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jään kaipaamaan sitä vetovoimaa meidän välillä. En ole sellaista vielä koskaan tuntenut kenenkään kanssa. Harmi, että sitä ei voi päättää kenen kanssa sitä on...
Kyllähän te pysyisitte päättämään olla toistenne kanssa, jos vain tunteet natsaa.
Äh hitto, sanoitkin jo ylempänä että varattu. Se kuuluisa hidaste jos ei täysi este. Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida natsata tai sitten valehteli. Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Kuten hyvin tiedät, tunnisteet on aikanaan aika aukottomasti vaihdettu. Harhailu on varsin epätodennäköistä. En enää sellaiseen pelleilyyn lähde. Valitsit kuten valitsit ja se kertoo enemmän sinusta. Molemmat tiedämme sydämessämme totuuden, se riittää minulle.
Mitä höpäjät? Ei käy järkeen. Mun sydän ei ainakaan ole hukassa, saati kenelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on niin aukottomasti vaihdettu, mikset itse ota häneen yhteyttä irl?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Hassuinta, mitä kaivattu on sanonut sulle?
En muuten tiedä. Välillä vitsailu sujuu ja välillä se on kovin kömpelöä.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin hänen vuorostaan sanovan jotain, tein niin viime kerralla. Kuinka monta vuotta me vaan tuijotetaan ja pällistellään toisiamme...
Vierailija kirjoitti:
Tekevän juuri päinvastoin suhteeni kuin mitä hän tähän asti on tehnyt. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mutta mahdollista. Kuvittelu voi muuttua hyvin nopeasti totuudeksi eli harhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuitko 2019?
Ihastuin.
Keneen?
Naiseen, jonka auto on likainen. 😅
No mun on aina.
Gallup
Hassuinta, mitä kaivattu on sanonut sulle?