Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Missä olet, kultaseni?
Minä olen täällä, ja haaveilen sinusta!
Vierailija kirjoitti:
Sinun silmiesi tähden...
🎤🎶For your eyes only, only for you
You'll see what no one else can see, and now I'm breaking free🎶
Olen salaisten tunteiden Roger Moore.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuitko 2019?
En. Tykkäsin hänestä tuolta asti erittäin paljon. Tykkääminen voimistui, kun en pitkään aikaan nähnyt häntä. Sanoisinko keväällä -22 ajattelin, että wtf nämä tunteet oikein ovatkaan. Jää selvittämättä. Aina ei ole tarvetta tietääkään.
Vierailija kirjoitti:
ei-kukaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei-kukaan, tulee uusia, päästät vaan irti.
Mutta siis, näin itsekin sanoisin ystävälle, joka olisi samassa tilanteessa.
Lähinnä tämä kirjoittelu täällä on sitä kun kaipuu ja ikävä vaatii päästä elämöimään. Oli aika kun olimme yhteyksissä miltei joka päivä. Niin tärkeä toinen oli ja on. Pudotus on siis huima ja suoraan sanottuna emotionaalisesti brutaali. Olosuhteiden sietämättömyydestä johtuneet katkokset aiemmin ja tämä täysin kontaktiton nykytilanne johtuu omalta puoleltani vain siitä että ei vaan kykene jatkamaan vanhaan tapaan, vaikka kärsinkin sen puutteesta. Venyin ja pinnistelin limbossa lähestulkoon katki. Ei että tämä oikeastaan sen helpompaa olisi, mutta ainakaan ei tarvitse ahdistua epätietoisuudesta, epävarmuudesta ja siitä tuleeko pelkäämäni hetki eli pakkoluovutus vai ei. Se tapahtui. Ainakaan ei siis tarvitse pohtia ja pelätä sitä enää. Tänne kirjoittelu on siis pieni korvike, vain auttava kainalosauva, mutta jonkinlainen pehmennin kuitenkin. En kestäisi olla hiljaa. En kestäisi jos en voisi edes jotenkin "puhua" hänelle.
Elämöinnin sivulla hissukseen sitten tekee surutyötä ja päästää irti, miten kuten vastentahtoisesti, sillä tavoin kuin se nyt on mahdollista näissä sisuksiin kaiverretuissa keisseissä.
Kirjoitat hyvin ja monet ajatuksistasi ovat kauniita. Harmi, ettet ole rehellinen.
Kiitos🌻 Saa kysyä tunnisteita tai pyytää minua vastaamaan sellaisiin. Mitään kovin tarkkaa en ihmisestäni kuitenkaan. Liiankin avoin olen surun takia ollut tilanteestani täällä ja moni pystyy siitä poissulkemaan itsensä helposti ulos. Mistä sinun kaivattusi ei ole ollut rehellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet, kultaseni?
Minä olen täällä, ja haaveilen sinusta!
Anteeksi tylsyyteni, mutta kysyn kuitenkin, kenestä?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Viimeksi kun näimme, minä__________
puuhasin omiani ja höpöttelin hermostuneesti, hän näytti välinpitämättömältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jään kaipaamaan sitä vetovoimaa meidän välillä. En ole sellaista vielä koskaan tuntenut kenenkään kanssa. Harmi, että sitä ei voi päättää kenen kanssa sitä on...
Mikset voi olla hänen kanssaan?
Varattu ja tuskin on vaihtamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen kesä tästä tulee
Tänä kesänä ei enää kaipailla, vaan toimitaan.
Heitetään talviturkki ja vellihousut samalla!
Minua pelottaa ja sinuakin varmaan, mutta selvitään ihastuksen kummitusjunasta yhdessä.
Kenelle?
Sinulle ja ihan kaikille tässä ketjussa, vellihoususeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kuvittele yhteiselämä kaivattusi kanssa. Millaista se olisi?
Rauhallista, päivät täynnä arkisia tapahtumia, ulkoilua. Paljon koskettelua, suukottelua. Nauttisimme yhdessä hyvästä ruoasta, yöt viettäisimme lähekkäin.
Tämä kuulostaa hyvältä. Otetaan tää.
Luin meidän vanhoja viestejä ja itkin pari tuntia sun perään. Miehekästä. 😭
Tulisit kainaloon. Molemmilla puolilla on vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen kesä tästä tulee
Tänä kesänä ei enää kaipailla, vaan toimitaan.
Heitetään talviturkki ja vellihousut samalla!
Minua pelottaa ja sinuakin varmaan, mutta selvitään ihastuksen kummitusjunasta yhdessä.
Kenelle?
Sinulle ja ihan kaikille tässä ketjussa, vellihoususeni.
Minua on vaikea kutsua vellihousuksi, koska olen toimen nainen.
Miksetköhän koskaan sanonut mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Viimeksi kun näimme, minä__________
menin väärään paikkaan siitä onnesta kohdata. Pasmat meni siihen aikaan enempi sekaisin. Nähtiin kauppakeskuksessa...Nyt menin ohi pysäkin...😊
Vierailija kirjoitti:
Luin meidän vanhoja viestejä ja itkin pari tuntia sun perään. Miehekästä. 😭
Mistä? WA, Insta, sähköposti...?
Vierailija kirjoitti:
Ihastuitko 2019?
Ihastuin.
Lisää galluppeja kaipauskansalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuitko 2019?
Ihastuin.
Keneen?