Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
17501/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miten sun matkahaaveet peilaa täysin mun. Kreikkaan olis kiva mennä...

Vierailija
17502/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17503/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heissulivei

Sano Hessu?

Hessu Hessu tietenkin tottakai.

Vierailija
17504/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen?

Kollegan.

Vierailija
17505/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17506/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna nähdään, tule toimistolle ihanainen.

Vierailija
17507/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutupöksy?

Vierailija
17508/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksi-pirkko lähettää terkut pirkka-oluen ystävälle. 😉

Vierailija
17509/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen?

Kollegan.

Jos siihen kaupunkiloma juttuun viittaat, emme ole kaivattuni kanssa kollegoja.

Vierailija
17510/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutupöksy?

Onko kyse pyjamasta, boksereista, työvaatteista vai mistä? Sivusta

Vierailija
17511/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutupöksy?

Ne täytyy löytää. Just täydellisenä!

Vierailija
17512/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen?

Kollegan.

Jos siihen kaupunkiloma juttuun viittaat, emme ole kaivattuni kanssa kollegoja.

En. Viittaan kesälomasuunnitelmiin ja siihen, mitä nyt yleensä ollaan töissä ja juhlissa höpisty pitkin vuotta. Siis ihan irl, niin kuin täällä tupataan sanoa.

Vierailija
17513/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruutupöksy?

Onko kyse pyjamasta, boksereista, työvaatteista vai mistä? Sivusta

Ihan tavallisista housuista. On nähty harmaana ja beigenä. Vois ehkä käyttää golfatessa vai onko liian piukat siihen?

17514/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin väsymys menee ohi? Kohta vuosi kulunut.

Olen välillä miettinyt, voiko väsymys tai jopa uupumus johtua siitä, ettei virtaa elämänvirrassa vapaasti vaan käyttää tiedostamattaan paljon energiaa luonnollisen virran vastustamiseen. Tämähän voi liittyä muihinkin asioihin kuin ihmissuhteisiin

Mulla ollut juuri tuo ajatus liittyen omaan uupumukseeni. Ei ainoana syynä, mutta yhtenä tekijänä.

Kaipuuseen se liittyy sillä tavalla, että kyllä sekin vaan on uuvuttanut paljon ja ollut leijonanosa varsinkin tätä viime vuosien henkistä uuvahtamista kun on tuntunut, että me on vuosikausia tahoillamme taisteltu ja vastustettu jonkinlaista asioiden luontaista järjestystä. En itse ole taistellut siksi etten haluaisi ja olisi ollut heti valmis kun olosuhteet olisivat sallineet, vaan häveliäisyydestä, koska olosuhteet eivät ole koskaan olleet sallivat.

Kuin yrittäisimme aina sateen tullen estää vesiä kertymästä painanteisiin. Kuin yrittäisi leipoa vesiä tekemään pesiään puihin sen sijaan, että virtaisimme toistemme kanssa mihin tuo vahva ja väsymätön kutsu pyytää. En tiedä mitä meistä olisi tullut tai millainen todellisuus se olisi ollut, millaisia olisimme toisillemme olleet - hyviä, huonoja, loistavia, loistavan epäsopivia? Sen kuitenkin tiedän, että jos olisimme olleet tai olisimme nyt molemmat vapaita, luonto ja jokin sisin tarkoitus ja kirjaus sielussa olisi ajanut meidät toistemme syleihin. Intuitioni siitä mitä olisimme voineet tai voisimme olla on hyvä ja sopiva, kirkas ja innokas, leikkisä, iloinen, intohimoinen. Loiste niin kuin silloin kun inspiroituu jostain, mutta kuitenkin rauhallinen ja tasainen. En koskaan ole pitänyt sitä todennäköisenä ettemme olisi sopineet hyvin toistemme seuraan monin monin tavoin.

Kaikkinensa, jos se vain olisi ollut millään tasolla häveliästä olisin käynyt kiinni kuin sika limppuun tuhat ja yksi kertaa enkä vain sillä yhdellä tavalla. Harvoja asioita tässä elämässä tiedän yhtä varmasti. Minulle tuo on vuodenaikojen kierron ja auringon kulun veroinen fakta. Nuo asiat toimivat, koska luonnonlait. Minä kävisin kuin porsas porkkanaan, koska luontoni lait. Niiden vaikutus on väistämättömästi mitä ne ovat ja sisinpäni vähimmän vastuksen, minun, tie. Jos haluan mitään muuta, on siihen käytettävä ylimääräistä energiaa ja tahdonvoimaa.

Vierailija
17515/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ketjun lukinneelle modelle 👍 ei tullut tälle sunnuntaille kuin vain 10 sivua jaskanpauhantaa perinteisen 80 sijaan.

Halusi auttaa sitä, jolla aina viestit lukematta? Kaipaa sitä tyyppiä?

Tänään pitää paikkaansa. Tuun ketjuun nyt ekaa kertaa.

17516/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis soveliasta, jos se olisi ollut soveliasta xD Koska mitään häveliästä siinä fyysisessä ei ainakaan olisi ollut, korkeintaan minä vähän kainona ja superujona, nolostelevanakin.

Vierailija
17517/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Kuvittele yhteiselämä kaivattusi kanssa. Millaista se olisi?

Elämänlaatu paranisi, koska pääsisin eroon kännykkäriippuvuudesta. Uniongelmat myös katoaisi, kun menimme sänkyyn ajoissa.

Mutta malttaisitteko todella nukkua?

Vierailija
17518/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-kukaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin väsymys menee ohi? Kohta vuosi kulunut.

Olen välillä miettinyt, voiko väsymys tai jopa uupumus johtua siitä, ettei virtaa elämänvirrassa vapaasti vaan käyttää tiedostamattaan paljon energiaa luonnollisen virran vastustamiseen. Tämähän voi liittyä muihinkin asioihin kuin ihmissuhteisiin

Mulla ollut juuri tuo ajatus liittyen omaan uupumukseeni. Ei ainoana syynä, mutta yhtenä tekijänä.

Kaipuuseen se liittyy sillä tavalla, että kyllä sekin vaan on uuvuttanut paljon ja ollut leijonanosa varsinkin tätä viime vuosien henkistä uuvahtamista kun on tuntunut, että me on vuosikausia tahoillamme taisteltu ja vastustettu jonkinlaista asioiden luontaista järjestystä. En itse ole taistellut siksi etten haluaisi ja olisi ollut heti valmis kun olosuhteet olisivat sallineet, vaan häveliäisyydestä, koska olosuhteet eivät ole koskaan olleet sallivat.

Kuin yrittäisimme aina sateen tullen estää vesiä kertymästä painanteisiin. Kuin yrittäisi leipoa vesiä tekemään pesiään puihin sen sijaan, että virtaisimme toistemme kanssa mihin tuo vahva ja väsymätön kutsu pyytää. En tiedä mitä meistä olisi tullut tai millainen todellisuus se olisi ollut, millaisia olisimme toisillemme olleet - hyviä, huonoja, loistavia, loistavan epäsopivia? Sen kuitenkin tiedän, että jos olisimme olleet tai olisimme nyt molemmat vapaita, luonto ja jokin sisin tarkoitus ja kirjaus sielussa olisi ajanut meidät toistemme syleihin. Intuitioni siitä mitä olisimme voineet tai voisimme olla on hyvä ja sopiva, kirkas ja innokas, leikkisä, iloinen, intohimoinen. Loiste niin kuin silloin kun inspiroituu jostain, mutta kuitenkin rauhallinen ja tasainen. En koskaan ole pitänyt sitä todennäköisenä ettemme olisi sopineet hyvin toistemme seuraan monin monin tavoin.

Kaikkinensa, jos se vain olisi ollut millään tasolla häveliästä olisin käynyt kiinni kuin sika limppuun tuhat ja yksi kertaa enkä vain sillä yhdellä tavalla. Harvoja asioita tässä elämässä tiedän yhtä varmasti. Minulle tuo on vuodenaikojen kierron ja auringon kulun veroinen fakta. Nuo asiat toimivat, koska luonnonlait. Minä kävisin kuin porsas porkkanaan, koska luontoni lait. Niiden vaikutus on väistämättömästi mitä ne ovat ja sisinpäni vähimmän vastuksen, minun, tie. Jos haluan mitään muuta, on siihen käytettävä ylimääräistä energiaa ja tahdonvoimaa.

Kauniisti kuvattu, helppo samaistua

Vierailija
17519/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänään?

Vierailija
17520/27486 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J, olet ihana <3