Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Helpottaako ikävä, jos ei käy palstalla?
Ei. Tai ei ainakaan mulla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä opetti aika paljon, kiitos siitä 👍
Mitä opit?
Vierailija kirjoitti:
Mikä opetti? Mistä kiität?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä opit?
Sitä, että kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää ja muita ilmiselviä kliseitä. Lisäksi, että mun ei kannata ihastua ja jos ihastun, niin pidän itsellä kaikki tunteet. Vähän myös itsehillintää opin samalla. Ja se, että aina tulee joku uusi ihastus. Kuvittelisi sen olevan miten ainutlaatuinen tahansa. Siinä ne.
Vierailija kirjoitti:
👁👁
💧💧
Voi miksi itket, suklaasilmäinen?
Olen jo valmiiksi täällä kaivon pohjalla. Alas ei ole pitkä matka[/quote]
Vapaapudotus 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä opit?
Sitä, että kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää ja muita ilmiselviä kliseitä. Lisäksi, että mun ei kannata ihastua ja jos ihastun, niin pidän itsellä kaikki tunteet. Vähän myös itsehillintää opin samalla. Ja se, että aina tulee joku uusi ihastus. Kuvittelisi sen olevan miten ainutlaatuinen tahansa. Siinä ne.
Jep, aina tulee uusia nuorempia, upeakroppaisia naisia, jotka saavat unohtamaan entiset ihastukset.
Vierailija kirjoitti:
Sanni ja Tuure
Tunne ja Saari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä opit?
Ainahan se itsensäpsyykkaaminen hetkeksi auttaa kunnes taas sydän alkaa vaatimaan kovaäänisesti sen tietyn perään. Sivunainen
Ei hänen arvostamisensa tunnu ajan tuhlaukselta. Kaikki se aika, jota en käytä hänen miettimiseensä tuntuu turhuudelta.[/quote]
Kuulostat vähän ihastuneelta:) Saanko kysyä, mistä yhteydestä tunnette?[/quote]
Et saa. Älä utele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä opit?
Jep, aina tulee uusia nuorempia, upeakroppaisia naisia, jotka saavat unohtamaan entiset ihastukset.
Oon nainen, mut miksipäs ei 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vedät mua puoleesi fyysisesti, psyykkisesti ja mentaalisesti. Tiedätkö kuinka harvinaista on löytää nuo kaikki samassa paketissa?
Olen minä yhteen tuollaiseen törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä opit?
Ainahan se itsensäpsyykkaaminen hetkeksi auttaa kunnes taas sydän alkaa vaatimaan kovaäänisesti sen tietyn perään. Sivunainen
Todennäköisesti voi tulla repsahduksia, mutta hetkellisiä. En välitä enää.
Onko täällä paljon sarjaihastujia? Mä en oo. Miten ihastumisesta pääsee irti ilman uutta ihastusta? Sellaista en totisesti kaiken tän jälkeen toivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä opit?
Älä yritä. Laihoja lohtuja, jotka ei vaikuta todelliseen kaipaukseen mitenkään. Eri
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tyyppi joka trollaa vuorotellen kaikista ympärilläolevista. Pitäiskö iteki kehitellä susta jotain juttua. 🥱
Anna mennä. Älä jätä hyviä harhoja hyödyntämättä! Entertain us!
Sitä, että kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää ja muita ilmiselviä kliseitä. Lisäksi, että mun ei kannata ihastua ja jos ihastun, niin pidän itsellä kaikki tunteet. Vähän myös itsehillintää opin samalla. Ja se, että aina tulee joku uusi ihastus. Kuvittelisi sen olevan miten ainutlaatuinen tahansa. Siinä ne.[/quote]
Se johtuu kaikki susta itsestäsi. Lopeta uhriutuminen, ei kovin viehättävää.
🔺Ei
🔻Juu