Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
1141/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin kuinka hullua tämä elämä on, miksi elämänpolkusi ylittää omani juuri nyt.. Miksei jo vuosia sitten.

Kaikesta huolimatta suukkoja, paljon suukkoja sulle mun ihmeellinen herrasmies siellä jossain

Vierailija
1142/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä paljon sarjaihastujia? Mä en oo. Miten ihastumisesta pääsee irti ilman uutta ihastusta? Sellaista en totisesti kaiken tän jälkeen toivo.

Mä oon rinnakkaisihastuja 🤭 mut valitettavasti se menee yleensä niin, että toiseen ihastuminen auttaa huomattavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä opetti aika paljon, kiitos siitä 👍

Mitä opit?

Sitä, että kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää ja muita ilmiselviä kliseitä. Lisäksi, että mun ei kannata ihastua ja jos ihastun, niin pidän itsellä kaikki tunteet. Vähän myös itsehillintää opin samalla. Ja se, että aina tulee joku uusi ihastus. Kuvittelisi sen olevan miten ainutlaatuinen tahansa. Siinä ne.

Jep, aina tulee uusia nuorempia, upeakroppaisia naisia, jotka saavat unohtamaan entiset ihastukset.

Oon nainen, mut miksipäs ei 🤔

Puhuu omasta puolestaan?

Vierailija
1144/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää ja muita ilmiselviä kliseitä. Lisäksi, että mun ei kannata ihastua ja jos ihastun, niin pidän itsellä kaikki tunteet. Vähän myös itsehillintää opin samalla. Ja se, että aina tulee joku uusi ihastus. Kuvittelisi sen olevan miten ainutlaatuinen tahansa. Siinä ne.

Se johtuu kaikki susta itsestäsi. Lopeta uhriutuminen, ei kovin viehättävää.

Ei todellakaan johtunut musta. Lopeta turha sekaantuminen.

Vierailija
1145/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta: kyllä vtuttaa olla töissä, kun sua ei näe enää koskaan. Toinen fakta: olet todennäköisesti sen tarkoittanutkin niin :/

J > J

Voidaan sopia täällä tapaamiset. En halua tulla paikalle.

Vierailija
1146/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Km💙Nn

Vierailija
1147/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni ja Tuure

Vierailija
1148/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä paljon sarjaihastujia? Mä en oo. Miten ihastumisesta pääsee irti ilman uutta ihastusta? Sellaista en totisesti kaiken tän jälkeen toivo.

Mä oon sarjaihastuja, mutta ei se ikinä ole vaihtunut lennosta toiseen. Oon se, jolla ihastukset ovat menneet seitsemän vuoden sykleissä. Lopussa on hiipunut, kun ei olla nähty. Sitten on ollut suht neutraalia oloa välissä ehkä vuoden tai pari. Tai lyhyt suhde välissä. Sitten on taas kolahtanut joku uusi kohde, ja tuntuu, että kerta kerralta vaan pahenee. 😐

Vierailija
1149/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaako ikävä, jos ei käy palstalla?

Ei, enemmän se ettei enää nää irl. Jää harmittamaan, etten saanut tutustua häneen paremmin

Vierailija
1150/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennyt alkaa unohtumaan

Tää on kyllä totisesti totta myös kohdallani. Joskus sydän pamppaili ihan hurjasti, kun hänen punainen kulkuneuvonsa kaarsi työpaikan ikkunan ohi. Olen miettinyt, että sen tunteen on täytynyt olla aito, vaikka näin jälkeenpäin tuntuukin täysin hullulta ja mahdottomalta. Mutta ilmeisesti yhden kerran elämässä voi oikeasti ihastua täysin kiellettyyn. Ei tule toistumaan. Eikä hänestäkään ole enää vaaraa. Ei enää tunnu juurikaan ja toiseksi, ei minua ole kohta mailla eikä halmeilla. Ja kolmanneksi, painavimmaksi, onhan minulla jo tuo kaikkein rakkain, jota en vaihtaisi mistään hinnasta.

Siis miksi te teette jostakin ihmisestä näin ainutlaatuisen että k i d u t a t t e itseänne näin väkisin? Mikä on täysin kielletty? Eihän tossa ole minkään maailman järkeä. Eiks vois vaan elää?

Vierailija
1151/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ihastukseni, että olet olemassa ja saan tuntea näin sua kohtaan.

Et arvaakaan kuinka hyvää mieltä saat aikaiseksi jo pelkästään, kun ajattelen sua. Olet päivieni kimallus 💕

Kenelle tämä?

Vierailija
1152/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä opit?

Jep, aina tulee uusia nuorempia, upeakroppaisia naisia, jotka saavat unohtamaan entiset ihastukset.

Puhuu omasta puolestaan?

Täh?

1153/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö tää nyt sitten jää? Näinkö tää jatkossa menee? Aika tuskallista.

Vierailija
1154/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä opit?

Puhuu omasta puolestaan?

Juu ei ole multa tuo. Älä luule. Sivusta nainen

Vierailija
1155/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä opit?

Siis ootteks te tosissanne? XD

Vierailija
1156/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
1157/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennyt alkaa unohtumaan

Tää on kyllä totisesti totta myös kohdallani. Joskus sydän pamppaili ihan hurjasti, kun hänen punainen kulkuneuvonsa kaarsi työpaikan ikkunan ohi. Olen miettinyt, että sen tunteen on täytynyt olla aito, vaikka näin jälkeenpäin tuntuukin täysin hullulta ja mahdottomalta. Mutta ilmeisesti yhden kerran elämässä voi oikeasti ihastua täysin kiellettyyn. Ei tule toistumaan. Eikä hänestäkään ole enää vaaraa. Ei enää tunnu juurikaan ja toiseksi, ei minua ole kohta mailla eikä halmeilla. Ja kolmanneksi, painavimmaksi, onhan minulla jo tuo kaikkein rakkain, jota en vaihtaisi mistään hinnasta.

Siis miksi te teette jostakin ihmisestä näin ainutlaatuisen että k i d u t a t t e itseänne näin väkisin? Mikä on täysin kielletty? Eihän tossa ole minkään maailman järkeä. Eiks vois vaan elää?

Mitä kidutusta? En mitään ole kiduttanut itseäni. Ymmärrän aikuisena, että joskus tulee ei-toivottavia tunteita ja sillä siisti. Ohihan ne menevät, kun antaa ajan kulua. Kaikilla meillä on omat moraalikoodistomme. Minulla on tarkka käsitys siitä, mikä on MINULLE oikein ja väärin. T. Tuo ennen punaisella kulkuneuvolla ajellutta ihaillut

Vierailija
1158/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä opit?

Ainahan se itsensäpsyykkaaminen hetkeksi auttaa kunnes taas sydän alkaa vaatimaan kovaäänisesti sen tietyn perään. Sivunainen

Tämä logiikkahan turmelee sinua itseäsi? Ruikuttamallako kuvittelette että ne ihmiset jää elämäänne? En kattelis ruikuttajia, menee elämä pilalle.

Vierailija
1159/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S annitykkää Tuuresta

Vierailija
1160/27486 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennyt alkaa unohtumaan

Mitä kidutusta? En mitään ole kiduttanut itseäni. Ymmärrän aikuisena, että joskus tulee ei-toivottavia tunteita ja sillä siisti. Ohihan ne menevät, kun antaa ajan kulua. Kaikilla meillä on omat moraalikoodistomme. Minulla on tarkka käsitys siitä, mikä on MINULLE oikein ja väärin. T. Tuo ennen punaisella kulkuneuvolla ajellutta ihaillut

Toisesta kerroksestako ihailit?

Ketju on lukittu.