Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oman tien kulkija touhuilee, olisi ikävä.
Aika moni meistä ajattelee olevansa sellainen, oletan. No, jos minulta kysyt, niin relaxoin raskaahkon työpäivän jälkeen ja keräilen voimia urheilusuoritukseen.
Hän on aivan omaa luokkaansa, uskoisitte kun näkisitte.
Myö ollaa molemmat. Siksi sydämeni huutaa häntä. Hän ei vain vielä tiedä kuinka samanlailla erilaisia olemme.
Meni aikaa peilin edessä, joten nyt vasta täällä <3
Ikävä sua pitkä vihreäsilmäinen mies 🤗😊 siitä on hetki aikaan, kun ollaan nähty.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näky?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oman tien kulkija touhuilee, olisi ikävä.
Aika moni meistä ajattelee olevansa sellainen, oletan. No, jos minulta kysyt, niin relaxoin raskaahkon työpäivän jälkeen ja keräilen voimia urheilusuoritukseen.
Hän on aivan omaa luokkaansa, uskoisitte kun näkisitte.
Haluttas nähdä ja muutakin.
Absolute unity, perfection, accomplishment that draws from inner and outer sources. This card signals the harmony of the inner and outer worlds, and reaching a level of enlightenment. An era of ones life is complete, and there is joy and celebration that is coming to welcome it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näky?
Ihan ok näkymät, piti vähän fiilistellä ja ihailla musiikin tahtiin omaa peilikuvaa kun tulin kotiin ja heitin vaatteet pois
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua pitkä vihreäsilmäinen mies 🤗😊 siitä on hetki aikaan, kun ollaan nähty.
On muuten kauneimmat silmät mitä oon ikinä nähnyt miehellä 😊
Anteeksi, että olen olemassa ja ollut sinulle häiriöksi. Koitan vältellä jatkossa. Anteeksi.
:'(
,
,
,
,
,
Ymmärrän kyllä hyvin että oon rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että olen olemassa ja ollut sinulle häiriöksi. Koitan vältellä jatkossa. Anteeksi.
:'(
,
,
,
,
,
Ei vaivuta synkkyyteen 🤗 aina löytyy uusi 💗
Olen jo valmiiksi täällä kaivon pohjalla. Alas ei ole pitkä matka
Puolen vuoden päästä tilanne on jo aivan eri 😊 kaikki menee hyvin.
Tänään 18 kk, kun kirjoitin kaipauksestani ja vuosi, kun annoin sulle toisen "lempinimen"...Loin uusia muistoja, mutta huomasin, että sinä olet kaikissa niissä...5.5.💙
Muikkuseni, muruseni, se sinä oot.
💞 Nuppunen
Helpottaako ikävä, jos ei käy palstalla?
Tämä opetti aika paljon, kiitos siitä 👍
Yhdyttäisiinpä.