Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vanhalle miehelleki tulee kyyneleet vielä
Vierailija kirjoitti:
Luonto on hyvä kun sen pitää tietyllä etäisyydellä.
Mulla oli tänään koiranpentu sylissä. Luonto ihan liki.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedät mua puoleesi fyysisesti, psyykkisesti ja mentaalisesti. Tiedätkö kuinka harvinaista on löytää nuo kaikki samassa paketissa?
Onko sulla kyseiset palikat hallussa ja samalla tasolla jotka häntä kiinnostaa?
No hän kaivannee enemmän penistä kuin mitä mulla on antaa mutta ehkä noin muuten. Olen aika miehekäs naiseksi.
No antaa sen peniksiä preferoivan typykän juosta miehissä. Älä tuhlaa aikaa selllaisiin. Mä en, läksyt on opittu;)
Muinaisen kiinalaisen viisauden mukaan tammassa yhdistyvät hevosen voima ja uljaus lehmän rauhallisuuteen ja säyseyteen. Sitä mä sulle tarjoaisin.
Luonnonmaalle teeveisiä ja hali.
Fakta: kyllä vtuttaa olla töissä, kun sua ei näe enää koskaan. Toinen fakta: olet todennäköisesti sen tarkoittanutkin niin :/
J > J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedät mua puoleesi fyysisesti, psyykkisesti ja mentaalisesti. Tiedätkö kuinka harvinaista on löytää nuo kaikki samassa paketissa?
Onko sulla kyseiset palikat hallussa ja samalla tasolla jotka häntä kiinnostaa?
No hän kaivannee enemmän penistä kuin mitä mulla on antaa mutta ehkä noin muuten. Olen aika miehekäs naiseksi.
No antaa sen peniksiä preferoivan typykän juosta miehissä. Älä tuhlaa aikaa selllaisiin. Mä en, läksyt on opittu;)
Ei hänen arvostamisensa tunnu ajan tuhlaukselta. Kaikki se aika, jota en käytä hänen miettimiseensä tuntuu turhuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin päikkärit. Kuulin kaivattuni sanovan unessani moi. Ja että pitäisi tulla yhdeksi yöksi hänen luokseen toukokuun aikana. Vastasin moi, hänen nimensä ja "sopii". Jospa nämä teletappiyhteydet toimisivat paremmin unessa kuin valveilla. ;)
Tää oli jotenkin suloinen päiväuni :) aattele, jos oot puhunut unissas siellä.
Sivusta.Niinpä, ei voi tietää. Pyörinyt täällä lakanoissani ja toistellut hänen nimeään. Ihan mahdollista. 😏
Lakanoissa pyöriminen on muuten myös yksi näistä rakastumisen oireista. Sitä kaipaa kosketusta ja hakee sitä sängyn pehmeydestä.
Selittänee, miksi mun sänky näyttää nykyään aamuisin siltä, että siellä on juhlittu sambakarnevaalit joka yö. Kaipaan kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhalle?
42
Vierailija kirjoitti:
Ei tää ole Central Park vaan märkä Karhupuisto.
Aurinkoinen oli Karhupuisto tänään, olin jostain syystä oikein nostalgisella päällä ja tulvi mieleen kaikkia muistoja niiltä kulmilta.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu lähtisitkö telttailemaan
Voisin kuvitella meneväni kaivatun kanssa telttailemaan, mutta en muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin päikkärit. Kuulin kaivattuni sanovan unessani moi. Ja että pitäisi tulla yhdeksi yöksi hänen luokseen toukokuun aikana. Vastasin moi, hänen nimensä ja "sopii". Jospa nämä teletappiyhteydet toimisivat paremmin unessa kuin valveilla. ;)
Tää oli jotenkin suloinen päiväuni :) aattele, jos oot puhunut unissas siellä.
Sivusta.Niinpä, ei voi tietää. Pyörinyt täällä lakanoissani ja toistellut hänen nimeään. Ihan mahdollista. 😏
Lakanoissa pyöriminen on muuten myös yksi näistä rakastumisen oireista. Sitä kaipaa kosketusta ja hakee sitä sängyn pehmeydestä.
Selittänee, miksi mun sänky näyttää nykyään aamuisin siltä, että siellä on juhlittu sambakarnevaalit joka yö. Kaipaan kosketusta.
Joo-o. Lakanat solmussa aamuisin.
Vierailija kirjoitti:
Oot niin söpö. 🥰😘
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oman tien kulkija touhuilee, olisi ikävä.
Aika moni meistä ajattelee olevansa sellainen, oletan. No, jos minulta kysyt, niin relaxoin raskaahkon työpäivän jälkeen ja keräilen voimia urheilusuoritukseen.
Hän on aivan omaa luokkaansa, uskoisitte kun näkisitte.