Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Ihastuin sinussa siihen, että puhutaan samaa kieltä. Totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet tiikeri. Voimakas, nopea, vaarallinen, sulavaliikkeinen mies, jossa on aimo annos feminiinisyyttä. Mä olen tamma, vahva ja vakaa, nöyrä ja rauhallinen, ja mussa on naisellisen ulkonäön rinnalla paljon maskuliinisia puolia. Tää vois toimia.
Bisset?
Kyl.
Vierailija kirjoitti:
Tohinaa riittää. Pilvilautat seilaavat peitellen taivaan sinisyyttä. Ehkä nappaan viimeisen helmasta kiinni ja lähden vielä seuraamaan pilvilinnojen rakentamista.
Sound's like relaxing
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin vähään pystyt.
Tämä on ihan totta mun kohdalla. Ihmiset ei kohtele kovin hyvin ja mä en ymmärrä miksi.
Kaipaisin vain rakkautta, vastakaiulla.
-mies sivusta miettien.Eihän sun tarvitse sietää huonoa kohtelua.
Ei kenekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vesillä.
Toki toki 😂
Miksi se on naurettavaa?
Sense of humor
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita vahvistusta irl? 🤨
Laitoin jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta linnaan!
Löytyykö saarekkeelta yksinäisiä prinsessoja?
Kertokaa millainen on teidän unelmien prinssi?En ole prinsessa enkä etsi prinssiä, pöh. Enkä niin yksinäinenkään koe olevani.
Unelma olisi luotettava, ymmärtäväinen, kärsivällinen mies. Kotona olisi hyvä viihtyä, ei bilettäjä. Mies joka tykkäisi tehdä extempore reissuja, liikkua luonnossa eikä alko hallitse elämää. Mies joka halaa jokapäivä nallekarhumaisesti. Ikä> 50 tai niitämain. Ainiin, ehdottomasti minua pidempi😉Viimeinen kohta erittäin tärkeä 👍
Mä puolestani mielelläni katsoisin miestä silmiin tasaveroisena.
Et voi. Elämäsi mies, joka palvoo sinua on parikymmentä senttiä sinua pidempi katsoo silmiisi haltioituneena - sinun katseesi on kumminkin ylöspäin.
Paitsi istuessasi hänen sylissään tai makuulla.
Lusikassa halatessanne katseenne eivät kohtaa - sielunne lepäävät toisissanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihastuksestasi tekee unohtumattoman?
Rakastuminen. Käsittämättömän upea nainen.
Millä lailla hän on upea? Kuvaile häntä?
Ystävällinen nainen, kenen kanssa voisi kuvitella elävänsä elämänsä loppuun asti.
Et kai ole ihastunut asiakaspalvelijaan? 😬 Eri
Kyllä rakkaani, asiakasta arvostavaan! Ihan hyvä testing, testing!
Oliko hyvä vastaus? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta linnaan!
Kertokaa millainen on teidän unelmien prinssi?En ole prinsessa enkä etsi prinssiä, pöh. Enkä niin yksinäinenkään koe olevani.
Unelma olisi luotettava, ymmärtäväinen, kärsivällinen mies. Kotona olisi hyvä viihtyä, ei bilettäjä. Mies joka tykkäisi tehdä extempore reissuja, liikkua luonnossa eikä alko hallitse elämää. Mies joka halaa jokapäivä nallekarhumaisesti. Ikä> 50 tai niitämain. Ainiin, ehdottomasti minua pidempi😉Viimeinen kohta erittäin tärkeä 👍
Mielellään mut aina ei voi. Ei voi mieskään. imo.
Vierailija kirjoitti:
Puoliltapäivin lämpöisellä säällä puumat hakeutuvat lepäämään.
Se onkin kohtuullisen turvallista, sillä vaeltava harmaasusi yleensä nukkuu silloin.
Tosin koskaan ei pitäisi olla täysin varma.-Iso Paha Vaeltava Harmaasusi
Ei muuta kun puumailemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu mulle kuuluvasti
Ei kovaan ääneen vaan
Kuin luottaisitEli kuten sinä haluaisit minun puhuvan sinulle välittämättä siitä haluanko minä itse tehdä niin tai onko se minulle hyväksi saati viimeistään lopulta sinullekaan?
Kukin tulkitsee palstan hajatelmat omista lähtökohdistaan. Saat ajatella noinkin. Ap
Niinpä niin
Kyllä kyllä
Toki toki
Aivan
Ei jaksa kyllä
Vierailija kirjoitti:
Muru haluaisin laittaa sinulle viestiä, mutta en kuitenkaan kykene 🥵💓
Älä sitten kykene. Mä kykenen, mutta viestini eivät mene hänelle asti. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta linnaan!
International Maritime Organization - rakkauteni syväys rajoittaa reittiäni enkä voi väistää kohtaloani.
Miten tässä rakkaudessa pitäisi toimia ja alustani ohjata, IMO?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta linnaan!
International Maritime Organization - rakkauteni syväys rajoittaa reittiäni enkä voi väistää kohtaloani.
Miten tässä rakkaudessa pitäisi toimia ja alustani ohjata, IMO?
Vastaan ehkä ensimmäistä kertaa ihan hetkeen että
En osaa sanoa
En tiedä
Ei tule mitään mieleen
Vaikea kyllä tietää
Ei voi tietää
Jaa-a
Huhhuh
Loppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu mulle kuuluvasti
Ei kovaan ääneen vaan
Kuin luottaisitEli kuten sinä haluaisit minun puhuvan sinulle välittämättä siitä haluanko minä itse tehdä niin tai onko se minulle hyväksi saati viimeistään lopulta sinullekaan?
Kukin tulkitsee palstan hajatelmat omista lähtökohdistaan. Saat ajatella noinkin. Ap
Niinpä niin
Kyllä kyllä
Toki toki
Aivan
Ei jaksa kyllä
Ikävä
Ettet anna
Toiselle
Mahdollisuutta
Kuunnella
Häiritsen unelmieni naisen päivää pitkällä lämpimällä halauksella 🤗🤗
Tekis vaan niin mieli halia ja pussailla sua 😘
Ikäväkin on 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru haluaisin laittaa sinulle viestiä, mutta en kuitenkaan kykene 🥵💓
Tervetuloa-viesti? 😊
Vierailija kirjoitti:
Tohinaa riittää. Pilvilautat seilaavat peitellen taivaan sinisyyttä. Ehkä nappaan viimeisen helmasta kiinni ja lähden vielä seuraamaan pilvilinnojen rakentamista.
Ollapa siellä sinun kanssasi. Haaveissa vain. 🌤🏰
Sä olet tiikeri. Voimakas, nopea, vaarallinen, sulavaliikkeinen mies, jossa on aimo annos feminiinisyyttä. Mä olen tamma, vahva ja vakaa, nöyrä ja rauhallinen, ja mussa on naisellisen ulkonäön rinnalla paljon maskuliinisia puolia. Tää vois toimia.