Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Sulla on varmaan tohinaa.
Kyllä, ei ehdi nyt tässä päivystämään.
Tohinaa riittää. Pilvilautat seilaavat peitellen taivaan sinisyyttä. Ehkä nappaan viimeisen helmasta kiinni ja lähden vielä seuraamaan pilvilinnojen rakentamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin vähään pystyt.
Tämä on ihan totta mun kohdalla. Ihmiset ei kohtele kovin hyvin ja mä en ymmärrä miksi.
Kaipaisin vain rakkautta, vastakaiulla.
-mies sivusta miettien.
Eihän sun tarvitse sietää huonoa kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vesillä.
Toki toki 😂
Miksi se on naurettavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihastuksestasi tekee unohtumattoman?
Rakastuminen. Käsittämättömän upea nainen.
Millä lailla hän on upea? Kuvaile häntä?
Ystävällinen nainen, kenen kanssa voisi kuvitella elävänsä elämänsä loppuun asti.
Et kai ole ihastunut asiakaspalvelijaan? 😬 Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta linnaan!
Löytyykö saarekkeelta yksinäisiä prinsessoja?
Kertokaa millainen on teidän unelmien prinssi?En ole prinsessa enkä etsi prinssiä, pöh. Enkä niin yksinäinenkään koe olevani.
Unelma olisi luotettava, ymmärtäväinen, kärsivällinen mies. Kotona olisi hyvä viihtyä, ei bilettäjä. Mies joka tykkäisi tehdä extempore reissuja, liikkua luonnossa eikä alko hallitse elämää. Mies joka halaa jokapäivä nallekarhumaisesti. Ikä> 50 tai niitämain. Ainiin, ehdottomasti minua pidempi😉Viimeinen kohta erittäin tärkeä 👍
Mä puolestani mielelläni katsoisin miestä silmiin tasaveroisena.
Puoliltapäivin lämpöisellä säällä puumat hakeutuvat lepäämään.
Se onkin kohtuullisen turvallista, sillä vaeltava harmaasusi yleensä nukkuu silloin.
Tosin koskaan ei pitäisi olla täysin varma.
-Iso Paha Vaeltava Harmaasusi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu mulle kuuluvasti
Ei kovaan ääneen vaan
Kuin luottaisitEli kuten sinä haluaisit minun puhuvan sinulle välittämättä siitä haluanko minä itse tehdä niin tai onko se minulle hyväksi saati viimeistään lopulta sinullekaan?
Kukin tulkitsee palstan hajatelmat omista lähtökohdistaan. Saat ajatella noinkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin vähään pystyt.
Jep.
-miesKuka olet
-mies?
En kukaan kaipaamalleni.
En halua olla kenenkään salaisuus. Enkä salaisi sitä keneltäkään, jos aidosti tykkään jostain ihmisestä. Näytän sen. Ja raivaan hänelle paikan elämääni. Ei haittaa vaikka joku sitä vastustaisi💋
Vierailija kirjoitti:
En halua olla kenenkään salaisuus. Enkä salaisi sitä keneltäkään, jos aidosti tykkään jostain ihmisestä. Näytän sen. Ja raivaan hänelle paikan elämääni. Ei haittaa vaikka joku sitä vastustaisi💋
6.11?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti arvon ladyt löytävät unelmiensa kumppanin (joka en ole minä, perverssi mt-keissi ja konna)
💋💕💞🌸🌸💞💕💋
Tomppako se siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihastuksestasi tekee unohtumattoman?
Rakastuminen. Käsittämättömän upea nainen.
Millä lailla hän on upea? Kuvaile häntä?
Ystävällinen nainen, kenen kanssa voisi kuvitella elävänsä elämänsä loppuun asti.
Et kai ole ihastunut asiakaspalvelijaan? 😬 Eri
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6.11?
👍
Vierailija kirjoitti:
Puhu mulle kuuluvasti
Ei kovaan ääneen vaan
Kuin luottaisit
Katson sua pitkään
En kiikareilla vaan
Kuin luottaisin
Tämä on ihan totta mun kohdalla. Ihmiset ei kohtele kovin hyvin ja mä en ymmärrä miksi.
Kaipaisin vain rakkautta, vastakaiulla.
-mies sivusta miettien.