Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Toivottavasti arvon ladyt löytävät unelmiensa kumppanin (joka en ole minä, perverssi mt-keissi ja konna)
💋💕💞🌸🌸💞💕💋
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihastuksestasi tekee unohtumattoman?
Lämpö, luotettavuus ja huumorintaju.
Mies on hän.
Jos pystyt käsittelemään minua pahimmillani, ansaitset minut myös parhaimmillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset muuttuu, ei kukaan ole tänään samanlainen kuin vuosi, kaksi, saati kymmenen sitten. Ei ulkoisesti eikä sisäisesti. Niin aika typerää haikailla menneiden tuttavuuksien perään.
No, on mussa ainakin
jotain pysyvää.
Katson joka vuosi Euroviisut!
Niin teen tänäänkin, joten en laita tänne muita viestejä kaivatulle kympin jälkeen, kuin hyvät yöt.
Sä et varmaankaan niitä katso, mut yritä löytää jotain muuta, ainakin yhtä järkevää ajanvietettä itsellesi. Siinä sulle hyvän mielen haastetta. 🤔
Halauksia!
En välitä katsoa niitä viisuja edelleenkään. Kaikkea muuta kivaa teen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset muuttuu, ei kukaan ole tänään samanlainen kuin vuosi, kaksi, saati kymmenen sitten. Ei ulkoisesti eikä sisäisesti. Niin aika typerää haikailla menneiden tuttavuuksien perään.
No, on mussa ainakin
jotain pysyvää.
Niin teen tänäänkin, joten en laita tänne muita viestejä kaivatulle kympin jälkeen, kuin hyvät yöt.
Sä et varmaankaan niitä katso, mut yritä löytää jotain muuta, ainakin yhtä järkevää ajanvietettä itsellesi. Siinä sulle hyvän mielen haastetta. 🤔
Halauksia!
No siis w-h-a-t? 😳
Nyt täytyy kyllä pitää jo paussi. Ei pysty kyllä millään nyt käsittelemään tätä tilannetta...! Jatkakaa
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tälle palstalle viimeinen viestini. Aion vastedes elää reaalimaailmassa. Kaikki, mikä siellä tapahtuu, on totta.
Minulta on turha enää odotella mitään viestejä täällä. Jos kaivattuni olisikin täällä, niin juttelen hänen kanssaan mieluummin livenä, kun tavataan.
Minä taas en tee sitäkään. Aikaa aikaansa kutakin. Välttelen ettei kohdata. Oikeastaan ainoa mahdollinen kohtaaminen liittyy erääseen asiaan, joka tulee hänen kauttaan, jos tulee, mutta luulen ettei tule niin välttely helpompaa. Jos tulisi niin minä en olisi kohdattava henkilö. Luulen olevan parempi etten näe häntä enää missään, joten en kohta enää edes muista häntä. En kirjoittele tänne enää kaipausta vaan enemmän katselen jos sattuisi näkymään tuttujen kirjoituksia. Saapahan siitä edes jotain iloa päivään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko
🔺 mies
vai
🔻 nainen
Olen energiaolento, jota ei voi luokitella noin alkeellisella tavoin.
Tunnustan
Minä uskon Häneen,
Naiseeni, Blondiini,
ajatusteni ja tunteideni Hallitsijaan,
ja suloiseen Rakkauteemme,
maailmamme vallitsevaan, meidän Rakkauteemme,
joka sikisi henkisestä yhteydestämme,
syntyi läheisyydestämme.
t Mies
Hei haaveilija. Edelleen heikkona suhun. Ottaisitko kiinni, jos joku päivä lakoan eteesi?
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt käsittelemään minua pahimmillani, ansaitset minut myös parhaimmillani.
Tai sit voisi vaan opetella tunnistamaan tunteen ja oppimaan, ettei sen tarvitse antaa ohjata kaikkea ohi impulssikontrollin ja saada käyttäytymään mahdottomasti?
Toisaalta olen itse täällä, joten pata kattilaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta!
Mukavaa päivää suloiselle unelmieni naiselle 💕
Lämpimin aamuhalauksin ja lentosuukoin 🤗🤗🤗😘😘😘
Kiitos.💕
Mukavaa kesäistä keskipäivää.
Lämpöisiä pitkiä halauksia 🤗🤗🤗 ja pieniä, suuria lentosuukkosia sulle viikonloppuun.
💕😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen. Käsittämättömän upea nainen.
Millä lailla hän on upea? Kuvaile häntä?
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan
Minä uskon Häneen,
Naiseeni, Blondiini,
ajatusteni ja tunteideni Hallitsijaan,ja suloiseen Rakkauteemme,
maailmamme vallitsevaan, meidän Rakkauteemme,
joka sikisi henkisestä yhteydestämme,
syntyi läheisyydestämme.t Mies
Eka viesti, jonka luin, tulin juuri. Uskontunnustus? Kaunis
B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin muutaman sanan hänen kanssaan ja ihastuin täysin. Katsoin silmiin sinisiin ja rakastuin täysillä. Hän kosketti sieluani.
En ole ketään kohtaan tuntenut näin aiemmin enkä jälkeen. Yritän ymmärtää miksi ei olla tekemisissä lainkaan.Olette vaihtaneet vain muutaman sanan. Pyydä häntä jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta linnaan!
Löytyykö saarekkeelta yksinäisiä prinsessoja?
Kertokaa millainen on teidän unelmien prinssi?Unelmieni prinsessa olisi hillitty, ystävällinen, positiivinen, fiksu, lukenut, keskustelutaitoinen, avaramielinen, utelias elämää ja sen ilmiöitä kohtaan, kiinnostunut tapahtumista ja kulttuurista. Introvertti kuten minäkin, ettei koko ajan tarvitsisi kuulla eikä nähdä. Ei haluaisi lapsia tai edes muuttaa yhteen. Samalla saisi kuitenkin käytännön asioissa olla kaikkea muuta kuin prinsessa. Huumorintaju kohtaisi omani kanssa. Ulkoisesti mieluiten minua lyhyempi, ja toki muutenkin jotenkin määrittelemättömällä tavalla vetovoimainen.
Unelmaa kysyttiin, joten täydellisen haavekuvan pohjalta vastasin. Tosielämässä toki joutuu tinkimään ja tekemään kompromisseja, mutta ne tietää sitten, kun sen henkilön kohtaa ja jalat lähtee alta.
Yksi jalka (ainakin?) jäi tästä laatikosta mutta tilalle voisi löytyä muuta hyvää? Paljon pahaa ei löydy mutta no, kukapa meistä olisi täydellinen! Ehkäpä se riippuu myös siitä mitkä kriteerit ovat top-listalla ja millä ehdottomuusluokituksella.
Toivottavasti löytyy![/quote
Hyi h....... i
Ujoudessa on kyse analogisesta itsetuntovauriosta kuin narsismissa. Ei ihme, että nämä menevät sekaisin.
Rakkauteen eksyneeltä muumilta terveiset muumilaaksoon nuuskamuikkuselle.
(Tähän perään sopis perinteinen kiitos 👍 ja anteeksi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta!
Mukavaa päivää suloiselle unelmieni naiselle 💕
Lämpimin aamuhalauksin ja lentosuukoin 🤗🤗🤗😘😘😘Kiitos.💕
Mukavaa kesäistä keskipäivää.
Lämpöisiä pitkiä halauksia 🤗🤗🤗 ja pieniä, suuria lentosuukkosia sulle viikonloppuun.
💕😘😘
Kiitos 💕
Ilahdutat mua aina 🤗😘
No, on mussa ainakin
jotain pysyvää.
Halauksia!