Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Sopii tuoda mulle ruusu, punainen - tuo se hampaittesi välissä
Katso minua silmiin, tule kohti - lähemmälle
Anna ruusu käteeni, varo piikkejä
Paina vartalosi minua vasten, kovemmin
Pyydätkö päästä syliini - vai otanko Sinut hellästi poikittain polvellenit Mies
Lupaan tuoda, yritän löytää ruusuun sopivan huulipunan sävyn. Muu toteutus, se jääköön kahdenkeskiseksi.
B🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämärä aamu,
hämärämpi elon tie.
Taivalla sitten.
-HaiKu
Kas, aamu valkeni
Pilvet kaikkosi
Sulle ne puhalsin
-sivuAamuautere,
illan pimeä poissa.
Öinen temmellys.
-HaiKu
Aamutervehdys
Illan pysähdys
Öinen elämys
-sivu
En uskaltanut istua siihen, vaikka olisin halunnut. Sulla muita tärkeämpiä juttuja. En vaan uskaltanut häiritä. Olisin niin halunnut jutella kanssasi edes pienen hetken. Säälittävä olen , sen olet sinä todennut monta kertaa aiemmin. Miten voin olla näin sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Kun menetin uskoni rakkauteen, ja uskoni sinuun, kokonainen maailma kuoli minussa.
Aika samanlainen olo.
Rakastan sinua vieläkin. Mukavaa kesää sinulle. Voi hyvin 🌞💧
Hyvää yötä vastustamattoman suloiselle naiselle.
Mitä ajattelit silloin, kun tiesit, että itken kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan toiminut väärin kaivattuasi kohtaan tai loukannut häntä jotenkin?
En häntä kohtaan suoraan, enkä usko, että hän asiasta sinällään loukkaantui. Tein vain jotain, mikä todennäköisimmin satutti häntä.
Hän ei taida enää olla kaivattusi kuitenkaan?
Kyllä hän taitaa olla
Mitä teit?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan tykkään vaikka yritänkin ajatella miksi ei pitäisi. Mitäpä sinä minussa näkisitkään. Joka toinen kerta näkemisesi ilahduttaa ja sitten taas tulen kuvitelmistani seuraavalla kerrala maan pinnalle nii kuin tänään. Et tee mitään keskustelun aloitetta itse. Se kertoo jo jotain. Tänäänkin siinä lähtiessä olisit voinut jotain jutella vaikken ollutkaan yksin mutta ei. Luovutan.
Ujostuttaa. Varsinkin jos on muita läsnä.
Vierailija kirjoitti:
En uskaltanut istua siihen, vaikka olisin halunnut. Sulla muita tärkeämpiä juttuja. En vaan uskaltanut häiritä. Olisin niin halunnut jutella kanssasi edes pienen hetken. Säälittävä olen , sen olet sinä todennut monta kertaa aiemmin. Miten voin olla näin sekaisin?
En ole sanonut sua säälittäväksi. On vaikea olla sulle auki niiden kaikkien kertojen jälkeen.
Joo, en pyydä enää mitään sulta. On tullut erittäin selväksi, että se on turhaa.
Varmaan olisi viisainta jättää kaipaaminen, kun et sinäkään kaipaa. En vain jaksa tätä elämää ilman minkäänlaista toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piirrän sydämen poskellesi. Tunnetko?
Vasemmalla poskessa tuntuu.
Piirsin oikeaan persposkeen. Ohi meni.
Minä piirrän ihan klassisesti poskelle, oon sillä tavalla perserajoittunut. Kauniin ja symmetrisen sydämen, ihan vaan siksi , koska hälle vain parasta. Pestposkisydämet ovat maailmankatsomukseltaan rajoittuneille
-ap
Ei ole tarkoitus syyllistää. Haluaisin vain tietää, mitä ajattelit silloin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus syyllistää. Haluaisin vain tietää, mitä ajattelit silloin.
Olisit kysyny
Vähän se tuntui iskulta vyön alle. Meidän olisi pitänyt puhua siitä. Se vaivaa minua hieman vieläkin.
Näihin kuviin ja tunnelmiin, haaveisiin ja unelmiin, no niin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pahanilmanlintu ketjuun nyt tunki?
Haalistuneita kaipausluita kalvaakseen nuuskii ja etsii vaeltava vanha ja paha harmaasusi - onkohan sellaisia luita täällä?
Itse olen sitä mieltä, että kahden kauppa on kolmannen korvapuusti.
En elä vertailutyperyydessä niin sanoakseni.
Jokainen tekee omat elämänvalintansa ja on kunnioittavaa suhtautua niihin siten.