Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä hopeakettuseni🤗.
Joku toinenkin iskenyt silmänsä hopikseen 😏
Hyvää yötä te kaikki, jotka joka ilta katkerasti havahdutte siihen tosiseikkaan, mistä laulu kertoo: You can't put your arms round a memory.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan toiminut väärin kaivattuasi kohtaan tai loukannut häntä jotenkin?
En häntä kohtaan suoraan, enkä usko, että hän asiasta sinällään loukkaantui. Tein vain jotain, mikä todennäköisimmin satutti häntä.
Hän ei taida enää olla kaivattusi kuitenkaan?
Kyllä hän taitaa olla
Mitä teit?
Tuli sivusta edellinen, muttei hän väärässäkään ole. Henkilö, ketä loukkasin, tietää mihin viittaan. Olen myös hyvin varma, että meillä molemmilla vahva aavistus molempien palstailusta. Se, mitä en tiedä, haluaisiko hän vielä saada jotain käsitystä tästä kokonaisuudesta ja viettää kanssani aikaa.
Kyllä haluaisin.
Vielä, kun tunnisteen laitat, että tiedän tämän olevan sulta. Mulla kun on muutamakin harvinaisempi piirre.
Jospa vain saisin vahvistuksen.... 🤗
Vierailija kirjoitti:
😑 Ojasta allikkoon.
Tykkäät allikosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pahanilmanlintu ketjuun nyt tunki?
Haalistuneita kaipausluita kalvaakseen nuuskii ja etsii vaeltava vanha ja paha harmaasusi - onkohan sellaisia luita täällä?
Haalistuneita kaipausluita? Onko kaipaus ns. taputeltu pahan harmaasuden osalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan toiminut väärin kaivattuasi kohtaan tai loukannut häntä jotenkin?
En häntä kohtaan suoraan, enkä usko, että hän asiasta sinällään loukkaantui. Tein vain jotain, mikä todennäköisimmin satutti häntä.
Hän ei taida enää olla kaivattusi kuitenkaan?
Kyllä hän taitaa olla
Mitä teit?
Tuli sivusta edellinen, muttei hän väärässäkään ole. Henkilö, ketä loukkasin, tietää mihin viittaan. Olen myös hyvin varma, että meillä molemmilla vahva aavistus molempien palstailusta. Se, mitä en tiedä, haluaisiko hän vielä saada jotain käsitystä tästä kokonaisuudesta ja viettää kanssani aikaa.
Haluaisin ja haluaisin, vaan eipä ole merkkejä siitä, että oma kaivattuni tuntisi ja ajattelisi noin.
Sivueri
Vierailija kirjoitti:
Vuoden sisällä voi ihmisellä olla paljon erilaisia ennakoimattomia tapahtumia. Mieluummin olisin jättänyt elämättä tämän vuoden.
Sellaista se elämä kuulemma on.
Vierailija kirjoitti:
En vastaa
No se ei ole kaksinen yllätys.
Vierailija kirjoitti:
En vastaa
En minäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pahanilmanlintu ketjuun nyt tunki?
Haalistuneita kaipausluita kalvaakseen nuuskii ja etsii vaeltava vanha ja paha harmaasusi - onkohan sellaisia luita täällä?
Haalistuneita kaipausluita? Onko kaipaus ns. taputeltu pahan harmaasuden osalta?
Ei ole. Ei antautunutkaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa
No se ei ole kaksinen yllätys.
Onko nimessäsi neljä kirjainta? Onhan siinä.
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä💛
-kuutti
Hyvää yötä. Olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Oon puhunu satojen ihmisten edessä, kaunopuheisuudesta en tiedä..
Siis koska pyydettiin, olin nuori ja kiltti, kaikkeen sitä tuleekin suostuttua, itse asiassa oon puhunut myös yhdessä kaivatun alan tilaisuudessa
💕💕 💕 Hyvää yötä yöhalein 💕💕💕
Paina yläpeukku, jos nimessäsi on neljä kirjainta. Alapeukku, jos enemmän.
Ketjun naisille.