Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan toiminut väärin kaivattuasi kohtaan tai loukannut häntä jotenkin?
En häntä kohtaan suoraan, enkä usko, että hän asiasta sinällään loukkaantui. Tein vain jotain, mikä todennäköisimmin satutti häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru haluaisin laittaa sinulle viestiä, mutta en kuitenkaan kykene 🥵💓
Olispa mulle ja tulispa sitä viestiäkin kun yhteystiedotkin on
Se on sulle 💓ni.
No eipä tuo vielä luuri piippaile
Eipä se tunnu piippailevan ku tyhjää akkua.
Eikö teissä ole aika suuri epäsuhta, kun toinen tekee töitä kuin hullu ja toinen jotakin muuta?
Piirrän sydämen poskellesi. Tunnetko?
On loukattu toinen toistamme. Tuskinpa se enää molemminpuoliseksi nautinnon aiheuttamiseksi muuttuu, vaikka ne entiset satuttamiset ovatkin jo melko merkityksettömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan toiminut väärin kaivattuasi kohtaan tai loukannut häntä jotenkin?
En häntä kohtaan suoraan, enkä usko, että hän asiasta sinällään loukkaantui. Tein vain jotain, mikä todennäköisimmin satutti häntä.
Hän ei taida enää olla kaivattusi kuitenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Kutittaa
Vierailija kirjoitti:
Vasemmalla poskessa tuntuu.
Kyllä vaan tykkään vaikka yritänkin ajatella miksi ei pitäisi. Mitäpä sinä minussa näkisitkään. Joka toinen kerta näkemisesi ilahduttaa ja sitten taas tulen kuvitelmistani seuraavalla kerrala maan pinnalle nii kuin tänään. Et tee mitään keskustelun aloitetta itse. Se kertoo jo jotain. Tänäänkin siinä lähtiessä olisit voinut jotain jutella vaikken ollutkaan yksin mutta ei. Luovutan.
Kun menetin uskoni rakkauteen, ja uskoni sinuun, kokonainen maailma kuoli minussa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on rikas elämä, minulla köyhä. Köyhdyn koko ajan henkisesti.
No jos rikkaudeksi katsot lukuisat menetykset, terveyshuolet ja elämän kohtaloniskut niin mikäpä siinä.
Ovathan ne opettaneet minulle eniten läheisistä, ihmisistä ja elämästä. Siten katson elämäni taphtumarikkaaksi, mutta ilman monia vastoinkäymisiäkin olisin voinut olla.
Mua on kuitenkin autettu hyväksymään se mille en voi mitään. Rikkautta kai se on sekin, tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämärä aamu,
hämärämpi elon tie.
Taivalla sitten.
-HaiKu
Kas, aamu valkeni
Pilvet kaikkosi
Sulle ne puhalsin
-sivu
Aamuautere,
illan pimeä poissa.
Öinen temmellys.
-HaiKu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmalla poskessa tuntuu.
Piirsin oikeaan persposkeen. Ohi meni.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teissä ole aika suuri epäsuhta, kun toinen tekee töitä kuin hullu ja toinen jotakin muuta?
Mitä sä siitä tiedät, mitä toinen siihen antaa.
Jutellaan
Halataan
Pussataan
Ollaan vaan
Niin kuin ei oltaiskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, tehnyt asioita ajatellen hänen parasta. Ei tule mieleen mitään, että olisin tietoisesti loukannut🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei taida enää olla kaivattusi kuitenkaan?
Kyllä hän taitaa olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä siitä tiedät, mitä toinen siihen antaa.
Arvoista puhuin, en antamisista.
No eipä tuo vielä luuri piippaile