Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Joskus täytyy vaan antaa toisen ottaa se ensimmäinen askel. Ei voi musertaa murtunutta kertomaan enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan toiminut väärin kaivattuasi kohtaan tai loukannut häntä jotenkin?
En häntä kohtaan suoraan, enkä usko, että hän asiasta sinällään loukkaantui. Tein vain jotain, mikä todennäköisimmin satutti häntä.
Hän ei taida enää olla kaivattusi kuitenkaan?
Kyllä hän taitaa olla
Mitä teit?
Tuli sivusta edellinen, muttei hän väärässäkään ole. Henkilö, ketä loukkasin, tietää mihin viittaan. Olen myös hyvin varma, että meillä molemmilla vahva aavistus molempien palstailusta. Se, mitä en tiedä, haluaisiko hän vielä saada jotain käsitystä tästä kokonaisuudesta ja viettää kanssani aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Paljon lämpimiä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘
Kiitos. Hyvää yötä ja kauniita unia.💕
Mukavaa viikonloppua myös.
Lämpöisin halauksin ja yö lentosuukkosin.
🤗🤗🤗😘😘
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olisi viisainta jättää kaipaaminen, kun et sinäkään kaipaa. En vain jaksa tätä elämää ilman minkäänlaista toivoa.
Miehelle?
Muista, etten ikinä missään olosuhteissa ajattele sinusta ainuttakaan negatiivista asiaa.
Muista se aina,
No onneksi meillä ei ole enää mitään puhuttavaa. Kaikki selvää.
Onko nainen tosiaankin luoduista uutterin?😗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olisi viisainta jättää kaipaaminen, kun et sinäkään kaipaa. En vain jaksa tätä elämää ilman minkäänlaista toivoa.
Miehelle?
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan toiminut väärin kaivattuasi kohtaan tai loukannut häntä jotenkin?
En häntä kohtaan suoraan, enkä usko, että hän asiasta sinällään loukkaantui. Tein vain jotain, mikä todennäköisimmin satutti häntä.
Kyllä hän taitaa olla
Mitä teit?
Tuli sivusta edellinen, muttei hän väärässäkään ole. Henkilö, ketä loukkasin, tietää mihin viittaan. Olen myös hyvin varma, että meillä molemmilla vahva aavistus molempien palstailusta. Se, mitä en tiedä, haluaisiko hän vielä saada jotain käsitystä tästä kokonaisuudesta ja viettää kanssani aikaa.
Kyllä haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot juhlia 5-kymppisiä?
Siihen on yli vuosi aikaa. Tuskin mitenkään, ihan lähipiiri (3 henkilöä)käy varmaankin ja töissä pakolliset rääppijäiset kun kerrankin jotain saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Paljon lämpimiä halauksia ja lentosuukkoja 🤗🤗🤗😘😘😘Kiitos. Hyvää yötä ja kauniita unia.💕
Mukavaa viikonloppua myös.
Lämpöisin halauksin ja yö lentosuukkosin.
🤗🤗🤗😘😘
Kiitos rakas 😘
Oot aina ajatuksissani 💕
Se suhtautuminen iski haavan johonkin niin syvälle mun luottamukseen. Se, että juuri sinä kieltäydyt edes keskustelemasta sellasesta asiasta, joka olis ollut mulle tosi tärkeä. Kerroin sulle, että on vaikea pärjätä ja silti.
Onko kaivattusi kaunopuheinen ja kuinka tämä ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän taitaa olla
Mitä teit?
Nainen olet kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Muista, etten ikinä missään olosuhteissa ajattele sinusta ainuttakaan negatiivista asiaa.
Muista se aina,
Kenelle?
Mangusti kirjoitti:
Se suhtautuminen iski haavan johonkin niin syvälle mun luottamukseen. Se, että juuri sinä kieltäydyt edes keskustelemasta sellasesta asiasta, joka olis ollut mulle tosi tärkeä. Kerroin sulle, että on vaikea pärjätä ja silti.
Ei se ole arvoisesi. Miksi annat toisen kohdella su miten sattuu?
Vuoden sisällä voi ihmisellä olla paljon erilaisia ennakoimattomia tapahtumia. Mieluummin olisin jättänyt elämättä tämän vuoden.
🦅 Minä