Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle 🥺💔
Son kesä ny!
Kesä kaikilla, onni yksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse olet se joka torjut. Etkö näe sitä itse? Että saisit pitää sitä totuttua yksinäisyyttä ja rakkaudettomuutta yllä. Sun pitää opetella mitä on oikea rakastaminen, jos mistään voi mitään tulla. miehelle
Ei voi tulla mitään, jos ei ole jotakuta, jonka kanssa on molemminpuolinen kiinnostus. Minua ei voi syyttää siitä, etten olisi tehnyt aloitteita. Kaikille, joista olen ollut kiinnostunut, olen tehnyt. Totta kai torjun ne, joista en itse ole ollut kiinnostunut.
Mitä on torjuminen suhteessa? Oletko miettinyt?
Kaivatulle tervehdys ja suukot. Liikkeellä aamuvarhain, yritän lähteä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta.
Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Lämpimiä pitkiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗😘😘
Kiitos eilisestä hyvän yön viestistä! On edelleen ikävä 💕Kiitos. 💕
Pitkät lämpöiset halaukset ja aamusuukkoset myös sinulle. Näin on mukava aloittaa päivä ja arkiset askareet. 🤗🤗🤗😘😘
Ikävöimästä itseni
yllätin. 💕
Kiitos ihanasta viestistä 💕💕
Nappaan sut syleilyyn ja suukottelen 🤗🤗😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse olet se joka torjut. Etkö näe sitä itse? Että saisit pitää sitä totuttua yksinäisyyttä ja rakkaudettomuutta yllä. Sun pitää opetella mitä on oikea rakastaminen, jos mistään voi mitään tulla. miehelle
Ei voi tulla mitään, jos ei ole jotakuta, jonka kanssa on molemminpuolinen kiinnostus. Minua ei voi syyttää siitä, etten olisi tehnyt aloitteita. Kaikille, joista olen ollut kiinnostunut, olen tehnyt. Totta kai torjun ne, joista en itse ole ollut kiinnostunut.
En tarkoittanut tuota. Tarkoitin sitä, että olen itsekin torjunut sellaisten naisten aloitteita, joista en ole ollut eroottis-romanttisessa mielessä kiinnostunut. Tai olen esim. sanonut, että voi kyllä lähteä kahville, mutta vain kaverimielessä jne. Sellaista torjuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut tuota. Tarkoitin sitä, että olen itsekin torjunut sellaisten naisten aloitteita, joista en ole ollut eroottis-romanttisessa mielessä kiinnostunut. Tai olen esim. sanonut, että voi kyllä lähteä kahville, mutta vain kaverimielessä jne. Sellaista torjuntaa.
Entä mitä on torjuminen suhteessa?
Oletko nyt onnellinen? Entä onnellinen niissä unissasi?
Tiedoksi kirjoitti:
Olen jättänyt ketjun.
I have Left the Building.
Huomasin. Ei ollut enää mulle terveisiä. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun unissani on tapahtunut käänne: aiemmin näin kuumia unia vain kaivatustani. Olimme niissä aina kahdestaan. Sitten aloin nähdä unia, jossa oli hän ja eräs toinen mies. Nyt olen nähnyt unia, joissa on kaivattu, toinen mies, toinen nainen ja hänen miehensä. Siis eräänlainen x-rated ryhmäuni. Olen ajatellut, että se kertoo siitä, että vaikka yhä haaveilen hänestä, niin tavallaan hänen merkityksensä mielessä pienenee ja jakaantuu. Kun ei olla tekemisissä, hän ei täytä alitajuntaa enää kokonaan. Mitä seuraavaksi? Jotain kymmenien ihmisten gangbang-unia, joissa hän vain seisoo jossain nurkassa? 😆
Onko tämä kaivattusi nainen vai mies?
Nainen. Ihan heterohessuna uneksin.
Älähän kuule manaile noin, olet vielä itse se nurkassa kyyhöttäjä joka jää ilman :D
Olen ollut sitä koko ajan, jo vuosia. Onneksi on edes unen todellisuus.
Onneksi se on kuitenkin unta vain. Aikansa kutakin unimaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä on torjuminen suhteessa?
No sehän voi olla monenlaista. Voi olla läheisyyden, kosketuksen ja seksin epäämistä. Voi olla emotionaalista torjuntaa, toisen tunteiden kieltämistä tai mitätöimistä, toisen haaveiden ja tavoitteiden vähättelyä, tarpeiden, oman tilan sivuuttamista jne. Toista voi lytätä niin monin tavoin. Miksi kysyt? En minä ole varattu tai elä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin sinua ja sisäistä maailmaasi aivan erilaiseksi. miehelle
Yleensä se onkin! Mietin filosofiaa, historiaa, runoutta ym. Kaipaus on saattanut minut syvästi epätasapainoon. Unetkin ovat pitkän aikaa olleet pelkkää irstailua. Sekin käy tylsäksi. Kaipaan surrealistisia unia. Kun ei ole rakkautta, sisäinen harmonia järkkyy.
Mun "irstaat" unet on olleet nimenomaan surrealistisia :D Näen harvoin seksuaalisia unia ja silloin kun näen, ne on usein surrealistisia ja huvittavia. Yleensä näen jollain tapaa henkistä matkaani tai ympäröivää maailmaa symboloivia unia.
Eri
Mitä muuten ajattelet unistasi? Mitä ne merkitsevät ehkä oikeasti/oikeammin? Onko sinulla ajatuksia aiheesta enemmänkin?
Vierailija kirjoitti:
Molemmissa onnellinen. Varaa on nostaakin (onnellisuustasoa), mutta ihan tarpeeksi onnellinen ja sellainen perustyytyväinen kyllä.
Unista saan voimaa, esim. kun oli ollut pidempään rankkaa ja jumiutunutta, niin näin hyvin elävältä tuntuvan unen, jossa avasin suuuuret, vanhat ja kauniit ruutuikkunat vehreään puutarhaan, jossa lenteli satoja värikkäitä kolibreja.
Herättyäni tunsin, että olen vapaa ja siirryn seuraavaan vaiheeseen. Se vapauden tunne oli huikea. On edelleen, jos muistelen sitä unta.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut onnellinen ainakaan kymmeneen vuoteen. Tuskinpa enää edes onnea saavutan tässä elämässä. Kun pääsisi edes sellaiseen tyyneen tasapainoon, jossa mikään ei hetkauta puoleen taikka toiseen. Kaukana vielä siitä. Kerran hätkähdin itsekin siihen, että nykyisellä asuinpaikkakunnalla kukaan ei ole ikinä nähnyt minua syvästi onnellisena. Toki joskus on voinut nauraa jollekin hauskalle jutulle tai olla jossain bileissä hetkellisesti iloinen, mutta sellainen on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tottakai. Ei kannata hukata aikaansa mielenkiinnottomiin ihmissuhteisiin tai mihinkään muuhunkaan. Elämä on muutenkin liian lyhyt pakenemiseen. Sydäntä seuraamalla tulee onnellisimmaksi. Toisinaan on kuljettava syvissä vesissä hakemassa potkua olemukseen, tuntuu saatanan hyvältä sen jälkeen. Hyvää oloa ja elämännälkää ei voita mikään mutta silloin jos kädet ovat sidotut tekee todellakin pahaa tuntea voimakkaita mielihyvän tunteita. Kun pääsee irti on varmaa ettei mikään pidättele jos se on itsestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se onkin! Mietin filosofiaa, historiaa, runoutta ym. Kaipaus on saattanut minut syvästi epätasapainoon. Unetkin ovat pitkän aikaa olleet pelkkää irstailua. Sekin käy tylsäksi. Kaipaan surrealistisia unia. Kun ei ole rakkautta, sisäinen harmonia järkkyy.
Mun "irstaat" unet on olleet nimenomaan surrealistisia :D Näen harvoin seksuaalisia unia ja silloin kun näen, ne on usein surrealistisia ja huvittavia. Yleensä näen jollain tapaa henkistä matkaani tai ympäröivää maailmaa symboloivia unia.
Eri
Mitä muuten ajattelet unistasi? Mitä ne merkitsevät ehkä oikeasti/oikeammin? Onko sinulla ajatuksia aiheesta enemmänkin?
Riippuu unesta/aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi kirjoitti:
Olen jättänyt ketjun.
I have Left the Building.Huomasin. Ei ollut enää mulle terveisiä. 😔
Terveisiä sinulle, miksi olet kovin surullinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Riippuu unesta/aiheesta
Edellinen sivusta. En jaksa tähän avata uniin liittyviä ajatuksiani sen enempää. Etenkin, kun uniin liittyvät viestit poistetaan.
Tiedoksi kirjoitti:
Olen jättänyt ketjun.
I have Left the Building.
On huomattu. Oletko päässyt yli kaipaamisesta? Särkyikö lumous, löysitkö uuden vai voittiko järki?
Son kesä ny!