Hyvä huulirasva
Huulet rohtuu ja riekaleita roikkuu. Mikä huulirasva olis hyvä ja TOIMIVA. Oon kokeillu Labellon erilaisia rasvoja, Blistex, OKeefe nyt ainakin. Toiveena olis pehmeät, sileät huulet. Nyt en voi kuvitellakaan laittavani huulipunaa.
Kommentit (26)
Munkens bisalva. Mun mielestä tuubimuotoinen on parempi.
Jos on oikein rohtuneet niin laita yöksi hydrocortison voidetta huuliin. Silmänympärysvoiteetkin ovat hyviä huuliin.
Neutrogenan huulirasva on osoittautunut itselläni todella toimivaksi.
Kaikki kaupan huulirasvat on myrkkyä, tee itse! Sekoitat lasipurkissa raastettua mehiläisvahaa, oliiviöljyä, e vitamiiniöljyä, eteeristä öljyä sekä hunajaa, laitat sen kuumaan veteen kunnes se sulaa, ja annat jäähtyä.
Kunnon vaseliini auttaa myös kamelin varpaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kaupan huulirasvat on myrkkyä, tee itse! Sekoitat lasipurkissa raastettua mehiläisvahaa, oliiviöljyä, e vitamiiniöljyä, eteeristä öljyä sekä hunajaa, laitat sen kuumaan veteen kunnes se sulaa, ja annat jäähtyä.
Salaliitto eteerikko!
Mä olen pitänyt huulet kunnossa laittamalla niihin tuhdin kerroksen samaa yövoidetta, jota laitan kasvoillekin.
Ikinä en ole mitään huulirasvaa tarvinnut, vaikka olen paljon ulkona.
Maalla riittää tekemistä, lumityöt ovat ihan parasta liikuntaa, sori ot.
Klöverin valkovaseliini, tätä ei voita mikään. Edullinen ja riittoisa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pitänyt huulet kunnossa laittamalla niihin tuhdin kerroksen samaa yövoidetta, jota laitan kasvoillekin.
Maalla riittää tekemistä, lumityöt ovat ihan parasta liikuntaa, sori ot.
Joku voisi sanoa, että ikinä ei ole mitään naamarasvaa tarvinnut, vaikka on paljon ulkona. Mitä sitten? Miksi se pitää kertoa, jos ihminen pyytää huulirasvavinkkejä? Sopii olettaa, että hän tarvitsee sitä huulirasvaa.
Terracort-voide. Netistä tilattu. Googleta. Katso myös rauta-arvosi, syö A-vitaiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalla riittää tekemistä, lumityöt ovat ihan parasta liikuntaa, sori ot.Joku voisi sanoa, että ikinä ei ole mitään naamarasvaa tarvinnut, vaikka on paljon ulkona. Mitä sitten? Miksi se pitää kertoa, jos ihminen pyytää huulirasvavinkkejä? Sopii olettaa, että hän tarvitsee sitä huulirasvaa.
Sopii myös olettaa, että hän voi kokeilla naavarasvaa jos toimisikin hänellä.
Kuivahuulena olen kokenut hyödyllisimmiksi ne, joissa on mehiläisvahaa. Mulla oli joskus joku Laveran puikko, viime vuodet on ollut Munkens bisalva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalla riittää tekemistä, lumityöt ovat ihan parasta liikuntaa, sori ot.Joku voisi sanoa, että ikinä ei ole mitään naamarasvaa tarvinnut, vaikka on paljon ulkona. Mitä sitten? Miksi se pitää kertoa, jos ihminen pyytää huulirasvavinkkejä? Sopii olettaa, että hän tarvitsee sitä huulirasvaa.
Sopii myös olettaa, että hän voi kokeilla naavarasvaa jos toimisikin hänellä.
Naamarasvat ovat paljon vähärasvaisempia kuin huulirasvat. Jos sinä et lähtökohtaisesti tarvitse huulirasvaa, eli huulesi eivät kuivu, vaikka ulkoilet paljon, sun vinkkisi eivät tietenkään sovi kuivahuuliselle.
vitsin buumer ei kukaa enää käytä huulirasvaa
Minä käytän Clarinsin tuubissa olevaa huulikiiltoa joka hoitaa ja ravitsee. On paljon parempi kuin nuo huulirasvat ja on todella riittoisa.
https://www.clarins.fi/instant-light-natural-lip-perfector/C050303004.h…
Monet huulirasvat kuivattaa vaan entisestään, tuo ei yhtään.
Acon huulirasva apteekista. Maksaa n 4 euroa.