Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa kirjoitan vain Suomi24:lle, käy sieltä lukemassa terveiset.
Ei tule tapahtumaan. Siinähän kirjoittelet:)
Olipa mukavaa vaihtelua nähdä jostain muusta unta 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totaalisen kyllästynyt tähän ketjuun ja koko vauva- palstaan. En irl elämässä koskaan edes lue Vauva-lehteä, kun se aihepiirinä ei kosketa millään lailla omaa elämääni. Siirryn jatkossa kirjoittamaan Suomi24:lle jos on vielä tarvis kaipuusta kirjoitella.
Ei mitään Vauva-lehteä ole ollut olemassakaan enää vuosiin, eikä tää aihe vapaa -palsta saati ketju liity vauvoihin mitenkään
Liittyyhän. Lue otsikko: vauva.fi.
Otsikko on Aihe vapaa
Se on alaotsikko, yksi aihepiireistä, urpo. Palstan nimi on vauva.fi
Joo niin on mutta kyseessä on keskustelupalsta, ei lehti. Lehteä ei enää ole
Näi o. Vauva-lehden keskustelupalsta. Monikohan täällä luuli olevansa lehdessä eikä keskustelupalstalla?
Vain aloittaja, sehän luuli et koko palsta koskee vain vauvoja :D
Vierailija kirjoitti:
Olipa mukavaa vaihtelua nähdä jostain muusta unta 😌
Valitettavasti ei taida olla valinnanvapautta. 😏
Turhaa, aivan turhaa. Yöllä ikävöin sua mielessäin.
Luulin sinua ja sisäistä maailmaasi aivan erilaiseksi. miehelle
Olen jättänyt ketjun.
I have Left the Building.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun unissani on tapahtunut käänne: aiemmin näin kuumia unia vain kaivatustani. Olimme niissä aina kahdestaan. Sitten aloin nähdä unia, jossa oli hän ja eräs toinen mies. Nyt olen nähnyt unia, joissa on kaivattu, toinen mies, toinen nainen ja hänen miehensä. Siis eräänlainen x-rated ryhmäuni. Olen ajatellut, että se kertoo siitä, että vaikka yhä haaveilen hänestä, niin tavallaan hänen merkityksensä mielessä pienenee ja jakaantuu. Kun ei olla tekemisissä, hän ei täytä alitajuntaa enää kokonaan. Mitä seuraavaksi? Jotain kymmenien ihmisten gangbang-unia, joissa hän vain seisoo jossain nurkassa? 😆
Onko tämä kaivattusi nainen vai mies?
Nainen. Ihan heterohessuna uneksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun unissani on tapahtunut käänne: aiemmin näin kuumia unia vain kaivatustani. Olimme niissä aina kahdestaan. Sitten aloin nähdä unia, jossa oli hän ja eräs toinen mies. Nyt olen nähnyt unia, joissa on kaivattu, toinen mies, toinen nainen ja hänen miehensä. Siis eräänlainen x-rated ryhmäuni. Olen ajatellut, että se kertoo siitä, että vaikka yhä haaveilen hänestä, niin tavallaan hänen merkityksensä mielessä pienenee ja jakaantuu. Kun ei olla tekemisissä, hän ei täytä alitajuntaa enää kokonaan. Mitä seuraavaksi? Jotain kymmenien ihmisten gangbang-unia, joissa hän vain seisoo jossain nurkassa? 😆
Älähän kuule manaile noin, olet vielä itse se nurkassa kyyhöttäjä joka jää ilman :D
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se onkin! Mietin filosofiaa, historiaa, runoutta ym. Kaipaus on saattanut minut syvästi epätasapainoon. Unetkin ovat pitkän aikaa olleet pelkkää irstailua. Sekin käy tylsäksi. Kaipaan surrealistisia unia. Kun ei ole rakkautta, sisäinen harmonia järkkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älähän kuule manaile noin, olet vielä itse se nurkassa kyyhöttäjä joka jää ilman :D
Olen ollut sitä koko ajan, jo vuosia. Onneksi on edes unen todellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se onkin! Mietin filosofiaa, historiaa, runoutta ym. Kaipaus on saattanut minut syvästi epätasapainoon. Unetkin ovat pitkän aikaa olleet pelkkää irstailua. Sekin käy tylsäksi. Kaipaan surrealistisia unia. Kun ei ole rakkautta, sisäinen harmonia järkkyy.
Mun "irstaat" unet on olleet nimenomaan surrealistisia :D Näen harvoin seksuaalisia unia ja silloin kun näen, ne on usein surrealistisia ja huvittavia. Yleensä näen jollain tapaa henkistä matkaani tai ympäröivää maailmaa symboloivia unia.
Eri
Sinä itse olet se joka torjut. Etkö näe sitä itse? Että saisit pitää sitä totuttua yksinäisyyttä ja rakkaudettomuutta yllä. Sun pitää opetella mitä on oikea rakastaminen, jos mistään voi mitään tulla. miehelle
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse olet se joka torjut. Etkö näe sitä itse? Että saisit pitää sitä totuttua yksinäisyyttä ja rakkaudettomuutta yllä. Sun pitää opetella mitä on oikea rakastaminen, jos mistään voi mitään tulla. miehelle
Ei voi tulla mitään, jos ei ole jotakuta, jonka kanssa on molemminpuolinen kiinnostus. Minua ei voi syyttää siitä, etten olisi tehnyt aloitteita. Kaikille, joista olen ollut kiinnostunut, olen tehnyt. Totta kai torjun ne, joista en itse ole ollut kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tulla mitään, jos ei ole jotakuta, jonka kanssa on molemminpuolinen kiinnostus. Minua ei voi syyttää siitä, etten olisi tehnyt aloitteita. Kaikille, joista olen ollut kiinnostunut, olen tehnyt. Totta kai torjun ne, joista en itse ole ollut kiinnostunut.
Mitä on rakastaminen?
Oi kuinka helpottavaa, että ulkona vain 11C. Voin hyvällä omallatunnolla jatkaa peiton alla oleilua ja pitkittää kahvin valmistamiseen lähtöä. Itse asiassa suunnittelin noin tunti sitten vain kyljen kääntämistä, mutta pari viestiä puhelimessa valpastutti hereille. Mikä pettymys ettei mikään niistä ollut sinulta Mies.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta.
Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Lämpimiä pitkiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗😘😘
Kiitos eilisestä hyvän yön viestistä! On edelleen ikävä 💕
Kiitos. 💕
Pitkät lämpöiset halaukset ja aamusuukkoset myös sinulle. Näin on mukava aloittaa päivä ja arkiset askareet. 🤗🤗🤗😘😘
Ikävöimästä itseni
yllätin. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään taas yksi selkeästi kiinnostunut tyyppi. Aika usein on tullut nyt vastaan... Ja minä se mietin vain sinua.. on niin vaikea ymmärtää miksi juuri sun kanssa tuntuu kolahtaneen ja miksi jäin juuri sinua kaipaamaan. Niin vahva tunne siitä, että meidän olisi joskus kuulunut aiemmin jo tavata. Olisi pitänyt se sulle osoittaa. Vitsi se raastaa. Päivä toisensa jälkeen. Varattua ei ole kohteliasta pokailla, mutta ikävä mikä jäi jälkeen tuntui aivan valtavalle mitä en siinä hetkessä edes tajunnut.
Haluaisin nähdä sut joku päivä.
Tämä kolahti ja kovaa. Kirjoitatko miehelle vai naiselle?
Tämä oli miehelle.