Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
26681/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää että täällä on yksi mies💕

Vierailija
26682/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa kirjoitan vain Suomi24:lle, käy sieltä lukemassa terveiset.

Ei tule tapahtumaan. Siinähän kirjoittelet:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26683/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukavaa vaihtelua nähdä jostain muusta unta 😌

Vierailija
26684/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totaalisen kyllästynyt tähän ketjuun ja koko vauva- palstaan. En irl elämässä koskaan edes lue Vauva-lehteä, kun se aihepiirinä ei kosketa millään lailla omaa elämääni. Siirryn jatkossa kirjoittamaan Suomi24:lle jos on vielä tarvis kaipuusta kirjoitella.

Ei mitään Vauva-lehteä ole ollut olemassakaan enää vuosiin, eikä tää aihe vapaa -palsta saati ketju liity vauvoihin mitenkään

Liittyyhän. Lue otsikko: vauva.fi.

Otsikko on Aihe vapaa

Se on alaotsikko, yksi aihepiireistä, urpo. Palstan nimi on vauva.fi

Joo niin on mutta kyseessä on keskustelupalsta, ei lehti. Lehteä ei enää ole

Näi o. Vauva-lehden keskustelupalsta. Monikohan täällä luuli olevansa lehdessä eikä keskustelupalstalla?

Vain aloittaja, sehän luuli et koko palsta koskee vain vauvoja :D

Vierailija
26685/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa mukavaa vaihtelua nähdä jostain muusta unta 😌

Valitettavasti ei taida olla valinnanvapautta. 😏

Vierailija
26686/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa, aivan turhaa. Yöllä ikävöin sua mielessäin.

Vierailija
26687/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin sinua ja sisäistä maailmaasi aivan erilaiseksi. miehelle

Vierailija
26688/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt ketjun.

I have Left the Building.

Vierailija
26689/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun unissani on tapahtunut käänne: aiemmin näin kuumia unia vain kaivatustani. Olimme niissä aina kahdestaan. Sitten aloin nähdä unia, jossa oli hän ja eräs toinen mies. Nyt olen nähnyt unia, joissa on kaivattu, toinen mies, toinen nainen ja hänen miehensä. Siis eräänlainen x-rated ryhmäuni. Olen ajatellut, että se kertoo siitä, että vaikka yhä haaveilen hänestä, niin tavallaan hänen merkityksensä mielessä pienenee ja jakaantuu. Kun ei olla tekemisissä, hän ei täytä alitajuntaa enää kokonaan. Mitä seuraavaksi? Jotain kymmenien ihmisten gangbang-unia, joissa hän vain seisoo jossain nurkassa? 😆

Onko tämä kaivattusi nainen vai mies?

Nainen. Ihan heterohessuna uneksin.

Vierailija
26690/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun unissani on tapahtunut käänne: aiemmin näin kuumia unia vain kaivatustani. Olimme niissä aina kahdestaan. Sitten aloin nähdä unia, jossa oli hän ja eräs toinen mies. Nyt olen nähnyt unia, joissa on kaivattu, toinen mies, toinen nainen ja hänen miehensä. Siis eräänlainen x-rated ryhmäuni. Olen ajatellut, että se kertoo siitä, että vaikka yhä haaveilen hänestä, niin tavallaan hänen merkityksensä mielessä pienenee ja jakaantuu. Kun ei olla tekemisissä, hän ei täytä alitajuntaa enää kokonaan. Mitä seuraavaksi? Jotain kymmenien ihmisten gangbang-unia, joissa hän vain seisoo jossain nurkassa? 😆

Älähän kuule manaile noin, olet vielä itse se nurkassa kyyhöttäjä joka jää ilman :D

Vierailija
26691/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se onkin! Mietin filosofiaa, historiaa, runoutta ym. Kaipaus on saattanut minut syvästi epätasapainoon. Unetkin ovat pitkän aikaa olleet pelkkää irstailua. Sekin käy tylsäksi. Kaipaan surrealistisia unia. Kun ei ole rakkautta, sisäinen harmonia järkkyy.

Vierailija
26692/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älähän kuule manaile noin, olet vielä itse se nurkassa kyyhöttäjä joka jää ilman :D

Olen ollut sitä koko ajan, jo vuosia. Onneksi on edes unen todellisuus.

Vierailija
26693/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se onkin! Mietin filosofiaa, historiaa, runoutta ym. Kaipaus on saattanut minut syvästi epätasapainoon. Unetkin ovat pitkän aikaa olleet pelkkää irstailua. Sekin käy tylsäksi. Kaipaan surrealistisia unia. Kun ei ole rakkautta, sisäinen harmonia järkkyy.

Mun "irstaat" unet on olleet nimenomaan surrealistisia :D Näen harvoin seksuaalisia unia ja silloin kun näen, ne on usein surrealistisia ja huvittavia. Yleensä näen jollain tapaa henkistä matkaani tai ympäröivää maailmaa symboloivia unia.

Eri

Vierailija
26694/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse olet se joka torjut. Etkö näe sitä itse? Että saisit pitää sitä totuttua yksinäisyyttä ja rakkaudettomuutta yllä. Sun pitää opetella mitä on oikea rakastaminen, jos mistään voi mitään tulla. miehelle

Vierailija
26695/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse olet se joka torjut. Etkö näe sitä itse? Että saisit pitää sitä totuttua yksinäisyyttä ja rakkaudettomuutta yllä. Sun pitää opetella mitä on oikea rakastaminen, jos mistään voi mitään tulla. miehelle

Ei voi tulla mitään, jos ei ole jotakuta, jonka kanssa on molemminpuolinen kiinnostus. Minua ei voi syyttää siitä, etten olisi tehnyt aloitteita. Kaikille, joista olen ollut kiinnostunut, olen tehnyt. Totta kai torjun ne, joista en itse ole ollut kiinnostunut.

Vierailija
26696/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tulla mitään, jos ei ole jotakuta, jonka kanssa on molemminpuolinen kiinnostus. Minua ei voi syyttää siitä, etten olisi tehnyt aloitteita. Kaikille, joista olen ollut kiinnostunut, olen tehnyt. Totta kai torjun ne, joista en itse ole ollut kiinnostunut.

Mitä on rakastaminen?

Vierailija
26697/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuinka helpottavaa, että ulkona vain 11C. Voin hyvällä omallatunnolla jatkaa peiton alla oleilua ja pitkittää kahvin valmistamiseen lähtöä. Itse asiassa suunnittelin noin tunti sitten vain kyljen kääntämistä, mutta pari viestiä puhelimessa valpastutti hereille. Mikä pettymys ettei mikään niistä ollut sinulta Mies.

Vierailija
26698/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta.

Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕

Lämpimiä pitkiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗😘😘

Kiitos eilisestä hyvän yön viestistä! On edelleen ikävä 💕

Kiitos. 💕

Pitkät lämpöiset halaukset ja aamusuukkoset myös sinulle. Näin on mukava aloittaa päivä ja arkiset askareet. 🤗🤗🤗😘😘

Ikävöimästä itseni

yllätin. 💕

Vierailija
26699/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle 🥺💔

Vierailija
26700/27486 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään taas yksi selkeästi kiinnostunut tyyppi. Aika usein on tullut nyt vastaan... Ja minä se mietin vain sinua.. on niin vaikea ymmärtää miksi juuri sun kanssa tuntuu kolahtaneen ja miksi jäin juuri sinua kaipaamaan. Niin vahva tunne siitä, että meidän olisi joskus kuulunut aiemmin jo tavata. Olisi pitänyt se sulle osoittaa. Vitsi se raastaa. Päivä toisensa jälkeen. Varattua ei ole kohteliasta pokailla, mutta ikävä mikä jäi jälkeen tuntui aivan valtavalle mitä en siinä hetkessä edes tajunnut.

Haluaisin nähdä sut joku päivä.

Tämä kolahti ja kovaa. Kirjoitatko miehelle vai naiselle?

Tämä oli miehelle.

Ketju on lukittu.