Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Salainen aamusuukko ruskeasilmäiselle💗😘
Naiselle vai miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vedän yhteen tapahtuneita ja katson mitä jää viivan alle.
Just näin. Pidän myös kaikki ajan tasalla havaitakseni että olen ainoa joka tekee jotakin. Pienen positiivisen yllätyksen sain juuri ja se auttoi huomaamaan että taas olivat siellä valehdelleet. Ei näytä hyvältä. Lapsetkin kysymyksessä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Pidän myös kaikki ajan tasalla havaitakseni että olen ainoa joka tekee jotakin. Pienen positiivisen yllätyksen sain juuri ja se auttoi huomaamaan että taas olivat siellä valehdelleet. Ei näytä hyvältä. Lapsetkin kysymyksessä vielä.
Millainen positiivinen yllätys, missä valehdelleet, ja mitä? Jos voi kysyä, sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla nyt sellainen juttu, että tästä ei nousta, on niin pahasti miinuksen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen positiivinen yllätys, missä valehdelleet, ja mitä? Jos voi kysyä, sivusta.
Sain vastauksen joka auttoi minua eteenpäin ja joka suojelee minua lisää. Kiitos hänelle ja terveisiä että kyllä teen kaikkeni enkä valehtele missään. Vihjeeksi tämä.
Vierailija kirjoitti:
Todella ylikasvanut.
Tukka tietenkin. Juuri leikkasin ystävänpäivänä. Suru on suuri. Hätä on suurempi.
Jatkossa kirjoitan vain Suomi24:lle, käy sieltä lukemassa terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Todella ylikasvanut.
Sen kansaa on hankalaa kun muuten sopivien farkkujen tms. housujen lahkeeseen ei sovi. On käytettävä ylikokoa tai jotain collegepöksyjä ettei purista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää työpäivää ihanalle I-naiselle!
Kiitos ja hyvää työpäivää!
Vierailija kirjoitti:
Laita viesti.
Jos olisit pitänyt mua sinä oikeana, et olisi käyttäytynyt sillä tavalla kuin käyttäydyit, toiminut, sanonut ja puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Kyllä
Siirtyny uniinkin nää, kirjotin sulle jossain sivustolla I love you so much..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totaalisen kyllästynyt tähän ketjuun ja koko vauva- palstaan. En irl elämässä koskaan edes lue Vauva-lehteä, kun se aihepiirinä ei kosketa millään lailla omaa elämääni. Siirryn jatkossa kirjoittamaan Suomi24:lle jos on vielä tarvis kaipuusta kirjoitella.
Ei mitään Vauva-lehteä ole ollut olemassakaan enää vuosiin, eikä tää aihe vapaa -palsta saati ketju liity vauvoihin mitenkään
Liittyyhän. Lue otsikko: vauva.fi.
Otsikko on Aihe vapaa
Se on alaotsikko, yksi aihepiireistä, urpo. Palstan nimi on vauva.fi
Joo niin on mutta kyseessä on keskustelupalsta, ei lehti. Lehteä ei enää ole
Näi o. Vauva-lehden keskustelupalsta. Monikohan täällä luuli olevansa lehdessä eikä keskustelupalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ja terveisiä L miehelle 💓
Kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totaalisen kyllästynyt tähän ketjuun ja koko vauva- palstaan. En irl elämässä koskaan edes lue Vauva-lehteä, kun se aihepiirinä ei kosketa millään lailla omaa elämääni. Siirryn jatkossa kirjoittamaan Suomi24:lle jos on vielä tarvis kaipuusta kirjoitella.
Ei mitään Vauva-lehteä ole ollut olemassakaan enää vuosiin, eikä tää aihe vapaa -palsta saati ketju liity vauvoihin mitenkään
Liittyyhän. Lue otsikko: vauva.fi.
Otsikko on Aihe vapaa
Se on alaotsikko, yksi aihepiireistä, urpo. Palstan nimi on vauva.fi
Joo niin on mutta kyseessä on keskustelupalsta, ei lehti. Lehteä ei enää ole
Näi o. Vauva-lehden keskustelupalsta. Monikohan täällä luuli olevansa lehdessä eikä keskustelupalstalla?
Varmaan moni, niin sekavaa porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule sellasena kuin olet. 🖤
Et yllyttäisi jos näkisit millaisena täällä olen
Sehän se idea on. Sellaisena kuin olet. Aina ei ole parhaimmillaan.