Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Haluan jo pois täältä shitholesta. No reason to stay.
*inkkari*
Käytätkö ponchoa, vai mistä moinen nimimerkki?
Vierailija kirjoitti:
Mä luovuin ajatuksesta meistä ja yhteisestä elämästä unen takia. Unessa (niin kuin oikeassa elämässäkin) olin aivan rakastunut, saatiin toisemme ja selvästi sitouduit meihin ja olit uskollinen, mutta et ollut onnellinen. En halunnut, että tyydyt minuun missään olosuhteissa tai pilaa yhtään mitään, joten hautasin kaikki turhat toiveet ja haaveet. Jopa ystävyyden. Ja niin hullulta, kuin tämä kuulostaa, mutta olihan se selvää, että tunteet eivät täysin kohdanneet. Uni vain auttoi näkemään asiat niinkuin ne ovat.
Millainen uni? Mitä siinä tapahtui, kun noin isoja ratkaisuja sen pohjalta teit? Sivusta
En oikeasti tiedä, pitäiskö pysytellä poissa ja vältellä, etten häiritsisi sinua vai voinko elää normaalisti ja olla oma hölmö itseni ja kulkea omia polkujani ajoittain edelleen niin, että ne risteävät toisinaan sinun polkujesi kanssa. Olisi kiva saada vastaus, helpottaisi elämää vähän.
Vaalealle nuorelle naiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*inkkari*
Ei liity vaatetukseen. Naiselta oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*inkkari*
Ei liity vaatetukseen. Naiselta oli.
Onko sh*tholessa about 80 000 asukasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin sinua T, vaikka et ole täällä. Onneksi on koulukuvia🤗.
Täällä olen 😊 Minäkin katselen sua koulukuvista 🤗 Mitähän tälle pitäisi tehdä?
Tavataan perjantaina?
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti tiedä, pitäiskö pysytellä poissa ja vältellä, etten häiritsisi sinua vai voinko elää normaalisti ja olla oma hölmö itseni ja kulkea omia polkujani ajoittain edelleen niin, että ne risteävät toisinaan sinun polkujesi kanssa. Olisi kiva saada vastaus, helpottaisi elämää vähän.
Vaalealle nuorelle naiselle
Unelmien nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavataan perjantaina?
Ketä ees ootte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavataan perjantaina?
Puolentoista viikon päästä perjantaina sopisi. Se olis ihanaa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luovuin ajatuksesta meistä ja yhteisestä elämästä unen takia. Unessa (niin kuin oikeassa elämässäkin) olin aivan rakastunut, saatiin toisemme ja selvästi sitouduit meihin ja olit uskollinen, mutta et ollut onnellinen. En halunnut, että tyydyt minuun missään olosuhteissa tai pilaa yhtään mitään, joten hautasin kaikki turhat toiveet ja haaveet. Jopa ystävyyden. Ja niin hullulta, kuin tämä kuulostaa, mutta olihan se selvää, että tunteet eivät täysin kohdanneet. Uni vain auttoi näkemään asiat niinkuin ne ovat.
Millainen uni? Mitä siinä tapahtui, kun noin isoja ratkaisuja sen pohjalta teit? Sivusta
Kaikenlaista, mutta se vaikutti, että selvästi oli onneton (ei sanonut tätä, mutta huomasi) ja minä onneni kukkuloilla. Tietenkin irl tähän myös vaikutti omalta osaltaan, mutta tuo uni oli se ratkaiseva tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista, mutta se vaikutti, että selvästi oli onneton (ei sanonut tätä, mutta huomasi) ja minä onneni kukkuloilla. Tietenkin irl tähän myös vaikutti omalta osaltaan, mutta tuo uni oli se ratkaiseva tekijä.
Mäkin teen päätökset aina unien mukaan.
Aika monta viestiä. En minäkään vastaa sinulle sitten enää ikinä.
Ollappa Anskun reisien välissä. Rakkaudella, totta kai..
Jos tunnistit, anna merkki käymällä tykkäämässä jostain somessa!
T💕S