Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lintu vai kala? Ainakin uit, missä uit ja pysyttelet vieläkin piilossa. Taidat olla piilokala.
Vainokala kuulostaa hyvältä. Mitä se sinulle tarkoittaa?
Sellaiseksiko itsesi koet?
Välillä vaikkapa.
Meinaatko, että tämä on jotakin muuta kuin rakkautta?
Kaikki mitä teen teen rakaudesta käsin.
Mitä kaikkea teet?
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinä et halua kaiken muuttuvan. Silti muutat itse asioita.
Voisin muuttaa ihan kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne vuodet ajattelin hyvää. En enää.
Mikä muutti ajatukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisi, että halusitko mies vain ystävällisesti kertoa, että et ole kiinnostunut viestittelemään kanssani? Vai oliko se pieni niheys kuitenkin jotain muuta?
Merkki ettei ole kiinnostunut. Älkää selitelkö itsellenne muuta.
Ei välttämättä. Myös se toinen voi tulkita viestittelyn pelkäksi kohteliaisuudeksi ja varoa antamasta kuvaa, että tulkitsee väärin ja innostuu perusteettomasti. Voi siis olla korostetun varovainen suojatakseen itseään ja tärkeäksi kokemaansa yhteyttä.
Siis näinkin VOI asia olla (omakohtainen kokemus viestittelyaloitteen vastaanottajana).
Mutta tottakai nihkeys on useimmiten pelkästään vaan merkki siitä, ettei kiinnosta jatkaa.
Näiltäkin ihmettelyiltä vältyttäisiin jos olisi rohkeutta ja vahvuutta sanoa suoraan. Se ei pelaa joka pelkää! En ala kyllä tuputtamaan aikaansa enempää, potentiaali laskee samassa suhteessa yrityksen kanssa. Sitten loppuu koko homma. Kohteliasta olisi sanoa suoraan kuin kärsiä pahasta olosta jota ottaa vain vastaan. Oma vika. Nautinx ehdottomasti. Resilienssi kasvaa, aina täytyy löytää jotakin positiivista. Next generation. ->
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies hautoo eroa. Kaiken hajoaminen pelottaa.
Oletteko jutelleet asiasta, vai onko selvinnyt muulla tavalla?
On puhuttu.
Pelottaako arjen muuttuminen vai suhteen loppuminen tai muuttuminen?
Lasten ja oma arki.
Mitä jäisit eniten kaipaamaan nykyisestä?
Menneestä elämästä vakautta ja turvaa. Miksi kysyt?
Jos et halua enempää asiasta puhua, en kysy enempää. Usein asioista puhuminen auttaa ja ajattelin, että teit aloituksen sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en taas jaksa riidan välttelijöitä, maton alle lakaisua. Riidat riidellään ja se puhdistaa ilmaa. Piste.
Entä jos ei halua riidellä
Ei vaikuta millään tavalla siihen tosiasiaan että ihmisten välillä riitoja tulee. Riidellä voi myös hyvin ja kypsästi toista kunnioittaen. Jos ei halua riidellä, mielestäni kannattaa olla yksin.
Asioista ei voi keskustella riitelemättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en taas jaksa riidan välttelijöitä, maton alle lakaisua. Riidat riidellään ja se puhdistaa ilmaa. Piste.
Valitettavasti kärsii itse. Riitely on tervettä, se mistä riidellään, miksi ja miten on olennaista. Ei kannata vältellä asioiden selvittelyä, vahvistut kun otat vastuuta. Sitähän täällä on peräänkuulutettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä tarvitse riidellä, voi myös keskustella, jos osaa. Usein ihmiset ei osaa ja alkaa kiihtyä ja ottaa kierroksia vaikka asioita voisi käsitellä myös rauhallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta millään tavalla siihen tosiasiaan että ihmisten välillä riitoja tulee. Riidellä voi myös hyvin ja kypsästi toista kunnioittaen. Jos ei halua riidellä, mielestäni kannattaa olla yksin.
Asioista ei voi keskustella riitelemättä?
Aina ei voi, se pitää hyväksyä myös. Se mikä ei tapa se vahvistaa. :)
Toistan edelleen, en ylläty mistään. Tee mitä teet ja kenen kanssa huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä tarvitse riidellä, voi myös keskustella, jos osaa. Usein ihmiset ei osaa ja alkaa kiihtyä ja ottaa kierroksia vaikka asioita voisi käsitellä myös rauhallisesti.
Totta sekin mutta kun ei keskustella koskaan mistään vaan tarkkaillaan jne. niin kyllä paukkuu ja rytisee. Että olkaa nyt hiljaa vaikkapa kaikki. Älkää ihmetelkö kun maakin järkkyy!
Vierailija kirjoitti:
Ok. Monennenkohan kerran? Päästä jo irti sitten?
Kaivatulle pusut kivasta viikonlopusta. Heräsin päikkäreiltä ja heti olit mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lintu vai kala? Ainakin uit, missä uit ja pysyttelet vieläkin piilossa. Taidat olla piilokala.
Vainokala kuulostaa hyvältä. Mitä se sinulle tarkoittaa?
Sellaiseksiko itsesi koet?
Välillä vaikkapa.
Meinaatko, että tämä on jotakin muuta kuin rakkautta?
Kaikki mitä teen teen rakaudesta käsin.
Mitä kaikkea teet?
Kaikkea rakkaudellista. :)
Silokalliolla
nuuhkin
kesäillan leppeyttä.
Kuulen vastauksia
ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Yllättyisit että vain sinä mielessäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa paljastuisi, että olet ajatellut minua kaikki nämä vuodet hyvällä, että tunsit ja tunnet hyvää ja merkityksellistä, että haluaisit aika paljon ja pystyt sen kuvittelemaan.
Kyllä minä olen. En vaan tiedä miten sen sulle kertoisin.
Mulle on helppo kertoa asioita kunhan samaan tilaan pääsee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole ridan välttelystä vaan sen välttelystä, jos toisella on tarve jatkuvasti haastaa ja etsiä kisailemista asiassa, kuin asiassa. Riidat ovat asia erikseen.
Nuutunut olo taas... pikku kuppi päiväkahvia ja ulkoilemaan... 😊
Nukuin huonosti, ei hyvä palstailla 😔
Totta. Ajatukset niin sekasin. Haluan enemmän.