Olisi sairaanhoitajan paikka auki omalla työpaikalla, mutta kun en ole vielä valmistunut...
On siis viimeinen harkka menossa ja opinnäytetyö pian valmis. Valmistun ehkä maaliskuussa.
Tuo paikka vain on haussa 12.2 saakka eikä mulla siis ole vielä sairaanhoitajan papereita tuohon mennessä. Mietin silti, että laitanko hakemuksen menemään. Toki työpaikan tuntien niin ottavat jonkun uuden sinne töihin jos joku vain hakee ja mut halutaan pitää sh:n sijaisena niin saadaan lisää väkeä taloon.
Kannattaako mun edes hakea tuota paikkaa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mikset sä ole valmistunut?
Anteeksi mitä? No olisiko vaikka siksi, että opinnot on vielä kesken. Siis luulitko sä, että mä olen jotenkin jäljessä opinnoissa ja ne ovat viivästyneet vai mitä ihmettä sä oikein tarkoitat? Mun oikea valmistumispäivä olisi toukokuussa eli mä olen opinnoissa edellä.
ap
Totta kai haet. Ilmoitat hakemuksessa, koska aiot valmistua (ja huolehdit myös siitä, että valmistut silloin). Onko kyseisessä työpaikassa usein paikkoja auki?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai haet. Ilmoitat hakemuksessa, koska aiot valmistua (ja huolehdit myös siitä, että valmistut silloin). Onko kyseisessä työpaikassa usein paikkoja auki?
Ei ole paikkoja usein auki ja siksi harmittaakin jos en saisi tuota paikkaa. Mulle on luvattu sijaisuus kyllä, mutta eihän se loputtomasti kestä. Mulla on tuolla vakituinen lähihoitajan paikka, mutta en mä haluaisi siihen työhön palata kun kerran sairaanhoitajan koulutus on. Enkä haluaisin mennä muualle töihin, mutta pakkohan se on muualle lähteä jos ei sh:n työt tuolla jatkuisi. Siinä vain sitten menee lomat jos vaihtaa työnantajaa.
Tietty haet. Et sä siinä mitään menetä. No aikaa hieman.
Vierailija kirjoitti:
Tietty haet. Et sä siinä mitään menetä. No aikaa hieman.
Niin eihän siinä mitään menetä. CV mulla on valmiina jo päivitettynä koneella. Hakemus tehdään netissä ja sinne voi selittää, että opinnot ovat pian valmiit.
ap
Vierailija kirjoitti:
Idiootti.
Kannattaa hakea, kun kerran kiinnostaa. Tosin tuo mitä kerroit siitä, että sinut halutaan pitää sijaisena, voi pitää paikkansa. Kai esimiehesi tietää, että valmistut noin pian, mutta hakuajan päättyessä olet vielä muodollisesti epäpätevä? Jos, niin olisin sinuna hieman ärtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakea, kun kerran kiinnostaa. Tosin tuo mitä kerroit siitä, että sinut halutaan pitää sijaisena, voi pitää paikkansa. Kai esimiehesi tietää, että valmistut noin pian, mutta hakuajan päättyessä olet vielä muodollisesti epäpätevä? Jos, niin olisin sinuna hieman ärtynyt.
Kyllä esimies tietää.
ap
Vakituiseen työsuhteeseen voidaan valita valintahetkellä epäpätevä henkilö, jos on tiedossa, että henkilö valmistuu pian. Eli hae paikkaa
Kannattaa ehdottomasti hakea, jos työpaikka kiinnostaa.
Tottakai haet ja laitat aloitus päiväksi sen kun olet valmis.
140 op, kun oli täynnä mut valittiin oman työpaikan sh:ksi.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon "kohta valmistun" flexauspostaus. HAENKO PAIKKAA????????????? V i t t u järki hoi.
Ei ap kyllä mitään flexannut. Ihan aiheellista pohdintaa häneltä. Sä itse olet varmaan kouluttamaton ja työtön.
Jos aiot hakea sairaanhoitajan paikkaa, sulla täytyy olla kyllä todistus ja Valviran lupa. Ei voi mitään, elämä on. Mutta keikkaa voit tehdä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos aiot hakea sairaanhoitajan paikkaa, sulla täytyy olla kyllä todistus ja Valviran lupa. Ei voi mitään, elämä on. Mutta keikkaa voit tehdä kyllä.
Ei siihen hakemiseen noita tarvita vaan siihen, että tulee valituksi. Ja ap voi tulla valituksi vaikka ei vielä olisikaan valmistunut. Ap ei häviä mitään siinä, että hakee paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi keikkaa tehdä kun mulla on sh:n sijaisuus kuitenkin tuossa työpaikassa? Sijaisuuden aloitan jo ennen valmistumista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paikkoja usein auki ja siksi harmittaakin jos en saisi tuota paikkaa. Mulle on luvattu sijaisuus kyllä, mutta eihän se loputtomasti kestä. Mulla on tuolla vakituinen lähihoitajan paikka, mutta en mä haluaisi siihen työhön palata kun kerran sairaanhoitajan koulutus on. Enkä haluaisin mennä muualle töihin, mutta pakkohan se on muualle lähteä jos ei sh:n työt tuolla jatkuisi. Siinä vain sitten menee lomat jos vaihtaa työnantajaa.
Mihin ne lomat menee? Kaikki muut saa lähtiessään pitämättömät lomapäivät rahana, sun lomat sitten vaan lähtee jonnekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne lomat menee? Kaikki muut saa lähtiessään pitämättömät lomapäivät rahana, sun lomat sitten vaan lähtee jonnekin?
Lomien kertyminen alkaa aina alusta, kun vaihtaa työpaikkaa. Ei sote-alalla ainekaan saa täysiä lomia kuin vuosia kitumalla samassa työpaikassa.
Luulitko olevasi jotenkin fiksu noiden lomapäivien maksamisen kanssa ja kuvittelit ettei muut tietä näitä perusjuttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Joo saa rahana, mutta seuraavassa paikassa ei sitten olekaan alkuun lomaa. Nykyisellä työnantajalla mulla on täydet lomat kertynyt. Ei oikein houkuta lähteä taas nollasta.
ap