Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Millainen oli viimeinen kohtaaminen kaivatun kanssa?
Onnen seitsemäs taivas 🥰
Vierailija kirjoitti:
Korjaan tämän asian tai oikeastaan kaksi:
Tiedät että minun olisi pitänyt kertoa yksi asia toiselle henkilölle. Asia oli niin että jo ennen kuin tämä kertomisen velvollisuus syntyi tiesin faktisesti henkilön väkivaltaisuudesta (olin siis itse paikalla näkemässä), sen lisäksi kyseinen henkilö reagoi haluuni erota pakottamalla itsensä minun joulusuunnitelmiini. Joten olen kovin pahoillani, mutta tuollaisessa tilanteessa en ala neuvottelemaan elämän tärkeimmistä asioista.
Puhut minusta selkäni takana että olen täynnä itseäni ja että olisin kehuskellut asioillani. Unohdat että ennen kuin aloin puolustautua te olitte vähätelleet minua jo yli kymmenen vuotta. Jos olisin täynnä itseäni niin olisin kyllä pärjännyt elämässä paremmin, koska en epäilisi itseäni.
Ja sitten vielä: Luulet että katsoin sinua alaspäin ja pidin sinua jotenkin tyhmänä. Väärin. Oletko koskaan kuullut minun sanovan jotain sellaista? Aivan, et koskaan. Mietipä niitä kertoja kun pohdit jotain uravalintojasi, että mitä olen sellaisissa tilanteissa sanonut sinulle.
Tuota stalkkaamista ihmettelen ja miten pitkälle voit väkivaltaisuudessasi mennä. Minusta sinä olet altistanut itsesi todella vaikeille tunteille kun olet kuitenkin halunnut olla yhteyksissä kanssani. Etkö olisi päässyt helpommalla jos olisit vain unohtanut minut? Ja ihan alusta asti. En minä olisi tullut yhteenkään tapaamiseen johon minua ei olisi kutsuttu.
Tämä kuulostaa tärkeältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritäpä mies ymmärtää että sulta odotetaan nyt tekoa. Pientä mutta sitäkin tärkeämpää. Joten - toimi!
Mitäs tekoa odotat?
Tajuat sen kyllä mies jos vähänkin mietit.
Olet näyttänyt vihreää valoa katsomalla silmiin ja nyt hänen pitää viedä sinut vihille?
Kun hän katsoi sinua silmiin, menitkö hymyilemään vahingossa?
XD
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisi, että halusitko mies vain ystävällisesti kertoa, että et ole kiinnostunut viestittelemään kanssani? Vai oliko se pieni niheys kuitenkin jotain muuta?
Merkki ettei ole kiinnostunut. Älkää selitelkö itsellenne muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lintu vai kala? Ainakin uit, missä uit ja pysyttelet vieläkin piilossa. Taidat olla piilokala.
Vainokala kuulostaa hyvältä. Mitä se sinulle tarkoittaa?
Sellaiseksiko itsesi koet?
Välillä vaikkapa.
Meinaatko, että tämä on jotakin muuta kuin rakkautta?
Kaikki mitä teen teen rakaudesta käsin.
Luovuttaisin vaimonhakkaajan mieluusti M naiselle tulekko hakemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat olla kylmä ihan keskenään tai voit käyttäytyä noin niille muille, jotka suhun ihastuu.
Käyttäytyä miten? En kyllä nyt yhtään ymmärrä.
Kylmä, mutta niin ihana kasvotusten. Leikkikööt jonkun muun kanssa.
Kasvotusten siis ihana, mutta missä kylmä??
Ei kuulemma halua antaa vääriä käsityksiä.
"Kuulemma" saa koko teorian vaikuttamaan huteralta, hyvin hataralle pohjalle perustetulta. Mistä johtuu epävarmuus? Miksi sanot "kuulemma"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Paljon sinulla ja kaivatullasi on ikäeroa? Kumpi vanhempi?
Kaivattu m on reilut 13 vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin sulle pelkkä marionettinukke, hassun hauska leikkikalu.
Älä vähättele lelun merkitystä. Joitakin säilytetään hyvin ja pitkään. Joten?
Lelu on leikkikalu. Joko lapsen tai aikuisen. Aikuisella se voi olla keräilyesine tai vaikka auto, tavara ja väline joka tapauksessa.
Tai vaikkapa ihana mies jolla voi leikkiä kauniisti ja jonka kanssa voi leikkiä mielikuvitusleikkejä yhdessä. Jakaisimme koko elämämme toisillemme! Pitäisin super hyvää huolta omasta boytoysta! 😍
👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lempipuusi?
Japaninmagnolia tai tuomi. Pitää kukkia.
Japaninmagnolia mullakn, mutta tuomen sijasta valkoinen pihasyreeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisi, että halusitko mies vain ystävällisesti kertoa, että et ole kiinnostunut viestittelemään kanssani? Vai oliko se pieni niheys kuitenkin jotain muuta?
Merkki ettei ole kiinnostunut. Älkää selitelkö itsellenne muuta.
Ei välttämättä. Myös se toinen voi tulkita viestittelyn pelkäksi kohteliaisuudeksi ja varoa antamasta kuvaa, että tulkitsee väärin ja innostuu perusteettomasti. Voi siis olla korostetun varovainen suojatakseen itseään ja tärkeäksi kokemaansa yhteyttä.
Siis näinkin VOI asia olla (omakohtainen kokemus viestittelyaloitteen vastaanottajana).
Mutta tottakai nihkeys on useimmiten pelkästään vaan merkki siitä, ettei kiinnosta jatkaa.
Kunpa paljastuisi, että olet ajatellut minua kaikki nämä vuodet hyvällä, että tunsit ja tunnet hyvää ja merkityksellistä, että haluaisit aika paljon ja pystyt sen kuvittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan kertonut, että olisit hulluna minuun. Ehkä et olekaan, vaikka minä olen sinuun.
Ihastuin hänessä muutamiin asioihin, hän ei luultavasti osaa edes ajatella mihin. Oli myös monia asioita jotka herätti kysymysmerkkejä. Nais-miesjuttu sivusta
Olisit kysynyt kysymysmerkit. Vaaroja ilmassa oletettavasti? Jos ihminen ei kykene keskustelemaan asioistansa, hän peittelee ja salailee. Sellainen ei toimi jos haluaa toimivan parisuhteen vakaalle pohjalle.
Vierailija kirjoitti:
Näytit tooosi hyvältä Hoo nainen juuri äsken 👄💋
Hoo hon huono haiku
Kaikki ne vuodet ajattelin hyvää. En enää.
Vierailija kirjoitti:
Olin sulle pelkkä marionettinukke, hassun hauska leikkikalu.
Sama fiilis. Auringonkukka sulle, tiedän kyllä ettei se auta tuohon hallan tunteeseen sydämessä, mikä leikityksi tulemisesta tulee, mutta kumminkin🌻. Ainakin on kesä. Ainakin on vähän paisteisempi päivä kuin on ollut ja ainakin tuolla on hirmuisan vehreää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää sunnuntaita kaivattuni. Toivottavasti sait nukuttua makoisat unet.
Mä en nukkunut yhtään..
Sinua ajattelin, kuten tälläkin hetkellä.
Kokoaikatyötähän tämä
Jo on!
Olet luonani minussa kokoajan.
Saisinpa vaihtopään.
Hyvää iltapäivää!
Uskomattomat 9,5 h nukuin, mutta olisi mennyt helposti kellon ympäri ellei kokopäivätyö työajanlyhennyksellä olisi kutsunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat olla kylmä ihan keskenään tai voit käyttäytyä noin niille muille, jotka suhun ihastuu.
Käyttäytyä miten? En kyllä nyt yhtään ymmärrä.
Kylmä, mutta niin ihana kasvotusten. Leikkikööt jonkun muun kanssa.
Kasvotusten siis ihana, mutta missä kylmä??
Ei kuulemma halua antaa vääriä käsityksiä.
No eikö tuo ole selkeä ja ymmärrettävä vastaus, eikä mitään leikkimistä?
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa paljastuisi, että olet ajatellut minua kaikki nämä vuodet hyvällä, että tunsit ja tunnet hyvää ja merkityksellistä, että haluaisit aika paljon ja pystyt sen kuvittelemaan.
Kyllä minä olen. En vaan tiedä miten sen sulle kertoisin.
Unelmieni naiselle lämmin halaus ja suukko 🤗😘💕