Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Ajattelen junassa sua, komistus 💙 Maisemat vaihtuu... 🤗
G: mikä on ihaninta, mitä olet tehnyt kaivattusi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisen tunteet haihtuu, kun elämässä on paljon muita huolia. Ei silloin voi kirjoitella kepeitä terveisiä, vaikka mielipide kyseisestä ihmisestä olisi yhäkin positiivinen. Sanonpahan vaan, vaikka ei täällä mikään mitään merkitse.
Okei, älähän masennu. Mutta olet oikeassa ja sen ymmärtää vain jos ymmärtää. Toki voi olla että ne haihtuvat kokonaan tai peli on pelattu siltä erää/ei ole ajankohtaista, täytyy antaa olla. Joskus ne palaavat. Ei kannata siis masentua! Riippuu täysin henkilökohtaisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Halannut 🤗
Vierailija kirjoitti:
Oletko liian nuori minulle?
Riippuu siitä, minkä ikäinen olet. Ja ikäkysymys ei ole koskaan ollut se tärkein. Tällä hetkellä on hyvä olla, vaikka ikäeroa on.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä opiskelu yhdessä. Silloin ainakin tuntui siltä, että hän keskittyi siihen, mitä sanon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lintu vai kala? Ainakin uit, missä uit ja pysyttelet vieläkin piilossa. Taidat olla piilokala.
Vainokala kuulostaa hyvältä. Mitä se sinulle tarkoittaa?
Sellaiseksiko itsesi koet?
Välillä vaikkapa.
Meinaatko, että tämä on jotakin muuta kuin rakkautta?
Kaikki mitä teen teen rakaudesta käsin.
Mitä kaikkea teet?
Kaikkea rakkaudellista. :)
Höpö olet. Joskus voisit tehdä sellaisen rakkauden työn, että tulisit näkyville. Tykkäisin.
Näkyville millä tavalla?
Että näkisin sua oikeasti. 😍
Mistä tiedät ketä nyt olet haluamassa nähdä? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vaihtanut somia sanoja. Mielikuvitusmaailmassa ollut lähekkäin. Unessa se, kun hän silitteli hiuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen junassa sua, komistus 💙 Maisemat vaihtuu... 🤗
Eteläänkö matka vie?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nykyisin noita alapeukuttajia paljon enemmän kuin ennen.Peukuttavat melkein mitä tahansa.Hyvää Kesää vaan heille yksinäisille.
Alapeukutan kaikki nuo päivästä toiseen jankuttajat, jotka eivät tajua, ettei heistä ole parisuhteeseen toistensa kanssa. Kuten sanottua: silloin kun on kyse rakkaudesta, asiat etenevät helposti ja nopeasti. Ei siinä tarvitse vuosikausia jauhaa siitä, kuka sanoi mitäkin ja mitä sillä tarkoitti.
Koska sinä, oi suuri mestari, tiedät jokaisen tilanteen.
Kyllä, multa voi kysyä. Mutta vain, jos on valmis tekemään niin kuin sanon.
Ja sit tyhmät tekee? No way. EI diktatuurille.
Kuuliaisuus tuo pelastuksen
Tiedätkö mitä se tarkoittaa?
Sitä että just sun pitää alistua kuuliaisesti mun tahtoon jos haluat pelastuu
No ei kyllä. Yritys oli ihan hyvä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60- ja 70-luvuilla syntyneet ovat ihan sopivan ikäisiä toisilleen. Sivusta.
Kyl mä ainakin 70-luvun ykämiehenä kattelen ysärillä syntyneitä muijia
Kattele rauhassa, toivottavasti saat siitä tarvitsemasi. XD
Suurin osa niist ei tietty oo millään tavalla kiinnostunu tän ikäsest. Mut tarvii löytää vaan se yks, joka tykkää vanhemmist miehist. Se on vaikeeta, mut niihän tääl tuntuu kaikil olevan vaikeet löytää se oikee
Vierailija kirjoitti:
Olemme yhtyneet energiatasolla. Me eli minä ja hän. Sellaista täytyy kokea kun kohtaamme joskus. Jos kohtaamme sillä mielen asiat eivät ole aina todellista fyysisessä elämässämme. Tai kohdekin voi vaihtua joten siksi energia ratkaisee. Eli siis jos mielessäsi on joku tietty, hänessä on sitä potentiaalia jota kaipaat mutta vastaasi voi astella joku muu jossa on myös. Toivottavasti tämä selvensi!
Vierailija kirjoitti:
Käytiin lounaalla ja sain vähän tutustua häneen. Lähtiessä halattiin. Ihana muisto. 💙
Vierailija kirjoitti:
😍🥰🥰🥰🥰😍
Enpä tiedä. Ehkä haluaisin panna hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Paljon sinulla ja kaivatullasi on ikäeroa? Kumpi vanhempi?
Meillä on ikäeroa 13 vuotta. Olen miestä vanhempi.
Heh?
Hih - mies on siis vanhempi.
Eiköhän tuo Heh? ollut Kalamieheltä - ja sitä edeltävä viesit joltakulta, joka halusi trollata häntä. Niinhän nämä hommat täällä toimivat. Kourallinen kirjoittelijoita roikkuu täällä päivät pitkät ja käy työpäivän välissäkin trollaamassa ja rääppimässä toisten viestejä. Saavat sairasta nautintoa, kun saavat manipuloitua jonkun harhautumaan.
Mistä sinä tiedät, että se oli Kalamieheltä? Ei kai hän ainoa ole, joka voi kursiivilla kirjoittaa? Oletko hän itse, vai profiloitko itsekin porukkaa jotta pääset trollaamaan?
Olis pitäny sopia treffit Lutakonaukiolle tälle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuule ihan samaa mieltä 😃👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Paljon sinulla ja kaivatullasi on ikäeroa? Kumpi vanhempi?
Meillä on ikäeroa 13 vuotta. Olen miestä vanhempi.
Heh?
Hih - mies on siis vanhempi.
Eiköhän tuo Heh? ollut Kalamieheltä - ja sitä edeltävä viesit joltakulta, joka halusi trollata häntä. Niinhän nämä hommat täällä toimivat. Kourallinen kirjoittelijoita roikkuu täällä päivät pitkät ja käy työpäivän välissäkin trollaamassa ja rääppimässä toisten viestejä. Saavat sairasta nautintoa, kun saavat manipuloitua jonkun harhautumaan.
Mistä sinä tiedät, että se oli Kalamieheltä? Ei kai hän ainoa ole, joka voi kursiivilla kirjoittaa? Oletko hän itse, vai profiloitko itsekin porukkaa jotta pääset trollaamaan?
En profiloi porukkaa. Analysoin heidän tekstejään. Juuri sen vuoksi, että erottaisin trollit.
Tehtiin yhdessä pihahommia - oli mukavaa.