Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Olen s pidän t niinkuin tuure
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liian ujo ja estynyt sinulle. Ei meistä tule mitään
En usko sinua. Onko minussa vikaa? Enkö kelpaisi sinulle? Pyyhin sinun ujoutesi ja autan sinua uskoutumaan minulle. Sopisiko?
Kuulostaa hyvälle :)
Vierailija kirjoitti:
Eilen piristi stand up, nyt iltakatsottavaa etsiskelen ja mietin mitähän katselisimme yhdessä
Kyllä sinä voit päättää tänäänkin puolestani, ei se haittaa. Kerro kun olet päättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmittääkö joku sinua siellä?
Peitto(100% villaa)
Kiitos. Jo helpotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pieni ja söpö
Minkä kokoinen nainen on pieni ja söpö? Sehän on varmaan aika suhteellista.
157 cm. Sivusta.
Mun ihastus 155 cm
Ihastukseni on pieni ja söpö 😍
-yks J
Vierailija kirjoitti:
eniten traagista on kun mun ikävöimä ihminen on jättänyt ketjun jo kaksi viikkoa sitten ja mesoan täällä koko ajan
Kertoika hän inulle jättäneensä ketjun? Miksi kommunikoitta ketjun kautta alunalkaenkaan, josolette muutoinkin yhteyksissä?
Mua aina huvittaa tuo, että porukka tietää sentilleen ihastustensa pituudet. En ole varmaan ikinä kysynyt keltään, että btw, paljonks on senttejä.
Hopeaketulle naapuriin hyvää yötä 💋
Vierailija kirjoitti:
Eipä lämmittele ei.
Kiitos, miksi et vastannut? Miksi tulet lähelleni ja pakenet kun kysyn jotakin? Pelkäätkö sinä minua vai itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Mua aina huvittaa tuo, että porukka tietää sentilleen ihastustensa pituudet. En ole varmaan ikinä kysynyt keltään, että btw, paljonks on senttejä.
Miks et? Sehän nyt on hauska keskustelunaihe ihastuksen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä lämmittele ei.
Sinähän valehtelet hänelle. Miksi et haluaisi olla rehellinen? Päästäisit hänet jo sitten eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
eniten traagista on kun mun ikävöimä ihminen on jättänyt ketjun jo kaksi viikkoa sitten ja mesoan täällä koko ajan
Ehkä on aika sun siirtyä sanoista tekoihin oäja ottaa häneen yhteyttä irl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks et? Sehän nyt on hauska keskustelunaihe ihastuksen kanssa!
Joo, minäkin kysyn aina vaginan syvyyden ja tilavuuden kuutiosenttimetreinä, samoin sen, millaisen puristusvoiman kykenee alapäällään tuottamaan kilopascaleina.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät hänen jättäneen ketjun?
Itsekin välillä palannut tänne. En tosin ole missään vaiheessa huudellut poistuvani ketjusta. En vain ole jaksanut jatkuvasti käydä selailee viestejä, kun juuri nyt vähän liikaa kaikkea.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tein nopean arvion kun käveltiin vierekkäin😌
Ketä kaipaat?