Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Nyt töitä taas sanoma-rotat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liian ujo ja estynyt sinulle. Ei meistä tule mitään
Niin se on. Tarvitsen itsevarman ja rohkean naisen vastakappaleeksi itselleni. Ujo ja estynyt jäisi vain jalkoihin ja tukahduttaisin hänet.
Tahdot siis hallita mutta et hajoittaa. Ymmärrän. Pidätkö olla dominoiva? Älä säikähdä, varmistan vain että ymmärrän sinua mahdollisimman hyvin. En halua sinulle pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä taaskaan muu auta kuin mennä yksin saunaan. Ei kaikille ole tarkoitettu tuntea olevansa rakastettu. Joidenkin kohtalo on vain olla huutolaispoika, kerjäämässä rakkautta, jota koskaan ei tule🙁
No ei se rakkaus ainakaan täältä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Lämmittääkö joku sinua siellä?
Oletko sinä mustasukkainen minusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pieni ja söpö
Ketä laittoi ja kenelle????
Laitoin S-naiselle pääkaupunkiseudulta T-henkilölle🔥
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos mies on tällainen
%3D
Ja nainen taas
%3D
Mies herkkä ja nainen kova?
Ei jaksaisi pinnistää enää.
Kaveri kuule, sun s-naisesi on kiinnostunut ihan muista kuin siitä t:stä....just say...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsää
Ja näin he ristivät miekkansa merkiksi tasaväkisestä taistelusta. Aamen. Loppu.
Eilen piristi stand up, nyt iltakatsottavaa etsiskelen ja mietin mitähän katselisimme yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se on. Tarvitsen itsevarman ja rohkean naisen vastakappaleeksi itselleni. Ujo ja estynyt jäisi vain jalkoihin ja tukahduttaisin hänet.
Olisinko minä mielestäsi sellainen?
C
Vierailija kirjoitti:
Kaveri kuule, sun s-naisesi on kiinnostunut ihan muista kuin siitä t:stä....just say...
Enkä ole! Tuure rules
Toitä töitä sanomain rotat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinko minä mielestäsi sellainen?
C
Tiedän vain yhden C-naisen, ja hänen kanssaan ei kyllä synkkaisi (vaikka hänellä onkin hyvät b00bsit). Hänellä on liikaa poliittisia ja aatteellisia mielipiteitä, jotka poikkeavat melko paljon omistani. Tulisi väistämättä turhia konflikteja. Tykkään naisista, joita ei kiinnosta mikään ideologinen mesoaminen. Riittää, että käy äänestämässä eikä tee siitä numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pieni ja söpö
Minkä kokoinen nainen on pieni ja söpö? Sehän on varmaan aika suhteellista.
157 cm. Sivusta.
Ihana mennä nukkuun, ajatus sinusta mukana
Vierailija kirjoitti:
Lämmittääkö joku sinua siellä?
Mua?
Ei.
Minua lämmittä vain kauniit sanat, joita olen saanut osakseni tänään.
Muutamilta tahoilta ihan ystävällisinä eleinä.
Ajattelin että lämmittäisikö kaakaota sisimmän lämmikkeeksi.
Vai ottaisinko sittenkin jäätelöä pakkasesta? Pitäisi sekin tyhjentää ja sulattaa marjasatoa varten.
Siirtää loput pienempään.
Ihmisen elämänkaaren nautinnot alkavat ja loppuvat oraaliseen nautintoon: syömiseen.