Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
22961/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen liian ujo ja estynyt sinulle. Ei meistä tule mitään

Niin se on. Tarvitsen itsevarman ja rohkean naisen vastakappaleeksi itselleni. Ujo ja estynyt jäisi vain jalkoihin ja tukahduttaisin hänet.

Olisinko minä mielestäsi sellainen?

C

Tiedän vain yhden C-naisen, ja hänen kanssaan ei kyllä synkkaisi (vaikka hänellä onkin hyvät b00bsit). Hänellä on liikaa poliittisia ja aatteellisia mielipiteitä, jotka poikkeavat melko paljon omistani. Tulisi väistämättä turhia konflikteja. Tykkään naisista, joita ei kiinnosta mikään ideologinen mesoaminen. Riittää, että käy äänestämässä eikä tee siitä numeroa.

No se en ole ainakaan mä, joka vastasin. Mulla ei ole mitään poliittisia mielipiteitä enkä edes käy äänestää muuta kuin pressan vaaleissa. Jotkut aatteet on mun vaatteet ja niistä en luovu. Ne ei vahingoita ketään. Päinvastoin suojelee.

Oikeiden samanhenkisten ihmisten kanssa ei tule konflikteja. Rehellinen suorasuu olen mä.

En arvosta miehiä, jotka arvottavat sivulauseessa toisten kehon osia.

Vierailija
22962/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sykkii sulle. Hyvää loman alkua heti kun se huomenna koittaa!

Omin (tottakai).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22963/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmittääkö joku sinua siellä?

Aviomies lämmittää. Kaipaan sua.

Vierailija
22964/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina 🌹🍦.

Vierailija
22965/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa sua. Olet viimeinen ihminen kenet haluaisin tavata. Lopeta mun vainoaminen ja jatka elämääsi.

Joskus kyllä ajattelin että olet kiva tyyppi, mutta onhan se tämäkin tapa tutustua.

Anna mun elää omaa elämää ja mennä eteenpäin. 3 v vainoamista on vähän liikaa.

Anteeksi. Katoan.

Vierailija
22966/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lämmitä kukaan. Jo kauan kietoutunut vilttiin. Tarvittaessa löytyy myös lämpöpeitto. Tänä keväänä joku lämmittänyt vähän mieltä, mutta siihen jäänyt.

Onko kysyjällä joku lämmittämässä?

Ei ole.

Vierailija
22967/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä lämmittele ei.

Sinähän valehtelet hänelle. Miksi et haluaisi olla rehellinen? Päästäisit hänet jo sitten eteenpäin.

Anteeksi mitä? Valehtelen kenelle? Ellei painopeittoa lasketa, niin ei täällä ole minulla lämmön antajaa ja peittokin kerää ainoastaan oman lämpön ija heijastaa sen takaisin. Viimeksi ollut lämmittäjä vuonna 2021. Hurjan kuumaa menoa.

Jäi edeltävään laittamatta, että tietääksni en ole situnut ketään itseeni tai vaatinut odottamaan. Jos jollakulla on omasta mielestään voimakas kytkentä minuun, niin hän varmaankin saattaisi tunteensa ja sitoumuksensa tietooni.

Eiköhän sellaiset kytkennät pidä ihan itse huolta itsestään, ettei tarvitse ahdistua ja ponnistella ;)

Kyllä sekin on täysin totta.

Vierailija
22968/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina huvittaa tuo, että porukka tietää sentilleen ihastustensa pituudet. En ole varmaan ikinä kysynyt keltään, että btw, paljonks on senttejä.

Miks et? Sehän nyt on hauska keskustelunaihe ihastuksen kanssa!

Joo, minäkin kysyn aina vaginan syvyyden ja tilavuuden kuutiosenttimetreinä, samoin sen, millaisen puristusvoiman kykenee alapäällään tuottamaan kilopascaleina.

Olet kuspää, ihmisapina, mut HEI onnea ja menestystä tuolla kielenkäytöllä. Varmaan sulla menee tälläkin hetkellä elämässä TOSI HYVIN! Voitko enää olla oksettavampi ja iljettävänpi

Hei haloo! Nyt valoja päälle.

Se oli sarkastista huumoria.Höllää vähän. -sivu

Vierailija
22969/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä lämmittele ei.

Sinähän valehtelet hänelle. Miksi et haluaisi olla rehellinen? Päästäisit hänet jo sitten eteenpäin.

Anteeksi mitä? Valehtelen kenelle? Ellei painopeittoa lasketa, niin ei täällä ole minulla lämmön antajaa ja peittokin kerää ainoastaan oman lämpön ija heijastaa sen takaisin. Viimeksi ollut lämmittäjä vuonna 2021. Hurjan kuumaa menoa.

Jäi edeltävään laittamatta, että tietääksni en ole situnut ketään itseeni tai vaatinut odottamaan. Jos jollakulla on omasta mielestään voimakas kytkentä minuun, niin hän varmaankin saattaisi tunteensa ja sitoumuksensa tietooni.

Eiköhän sellaiset kytkennät pidä ihan itse huolta itsestään, ettei tarvitse ahdistua ja ponnistella ;)

Ei tässä ollutkaan ahdistuksesta kyse vaan vastaus siihen miksen laske kuvitteellista hahmoa kulkemaan eteenpäin matkallaan. En ole tietääkseni vaatinut ketään pysymään aloillaan. jäämään ei voi pakottaa vaan kyse on vapaatsa tahdosta.

Vierailija
22970/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mammat ei ymmärrä hyvän päälle. Oli hyvä sauna.

Vierailija
22971/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa sua. Olet viimeinen ihminen kenet haluaisin tavata. Lopeta mun vainoaminen ja jatka elämääsi.

Joskus kyllä ajattelin että olet kiva tyyppi, mutta onhan se tämäkin tapa tutustua.

Anteeksi. Katoan.

Kiitos. Olisit ollut vaan oma itsesi, tai oikeastaan olit. Mä tykkään jahdata miehiä. Not the other way around.

Mutta toivon että susta tulee onnellinen ja saat kaikki asiat elämässä mistä olet aina haaveillut.

Vierailija
22972/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sua S-mies

Vierailija
22973/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina huvittaa tuo, että porukka tietää sentilleen ihastustensa pituudet. En ole varmaan ikinä kysynyt keltään, että btw, paljonks on senttejä.

Mikä siinä huvittaa? En minäkään sitä koskaan kysynyt ole, itse kerran vitsaili asialla sivulauseessa ja siitä tiedän. Osa meistä katsos juttelee kaivatun kanssa niitä näitä ihan säännöllisesti. Tietää synttärit, toiset nimet ja pituussentit.

Vierailija
22974/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä lämmittele ei.

Ei tässä ollutkaan ahdistuksesta kyse vaan vastaus siihen miksen laske kuvitteellista hahmoa kulkemaan eteenpäin matkallaan. En ole tietääkseni vaatinut ketään pysymään aloillaan. jäämään ei voi pakottaa vaan kyse on vapaatsa tahdosta.

Miksi sinä vastaat olettaen että viesti oli sinulle? Aivan kuin kuvittelisit että sinua yritetään tavoitella? Oletko lisäksi hieman itseäsi täynnä? Älä ole vaikka se sinulle sopiikin. Ihan oikeastaan täydellisesti.

Vierailija
22975/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi. Katoan.

Kiitos. Olisit ollut vaan oma itsesi, tai oikeastaan olit. Mä tykkään jahdata miehiä. Not the other way around.

Mutta toivon että susta tulee onnellinen ja saat kaikki asiat elämässä mistä olet aina haaveillut.

Sama juttu.

Vierailija
22976/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monesti sellasia sanoja, lauserakenteita yms josta ajattelin että olit täällä. Mutta ehkä et tai sitte et kaivannu mua🤔🤔-jose

Vierailija
22977/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, minäkin kysyn aina vaginan syvyyden ja tilavuuden kuutiosenttimetreinä, samoin sen, millaisen puristusvoiman kykenee alapäällään tuottamaan kilopascaleina.

Olet kuspää, ihmisapina, mut HEI onnea ja menestystä tuolla kielenkäytöllä. Varmaan sulla menee tälläkin hetkellä elämässä TOSI HYVIN! Voitko enää olla oksettavampi ja iljettävänpi

Just kuspäät laukoo mitä pa..aa vaan ja sit syyttää toista ettei sen huumori riitä alapääjutuille. News flash, ne on moukkamaisinta käytöstä IKINÄ.

Sinua ei kukaan nainen kuuntele hetkeäkään vaikka sinä kuvittelet olevasi supliikki hauskamies. En ihmettele että vietät käteenvetoiltoja

Vierailija
22978/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi. Katoan.

Kenelle alkuperäinen viesti?

Vierailija
22979/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just kuspäät laukoo mitä pa..aa vaan ja sit syyttää toista ettei sen huumori riitä alapääjutuille. News flash, ne on moukkamaisinta käytöstä IKINÄ.

Sinua ei kukaan nainen kuuntele hetkeäkään vaikka sinä kuvittelet olevasi supliikki hauskamies. En ihmettele että vietät käteenvetoiltoja

Kyllä pitäis sultakin jonkun karjun rassata hiekat pois sanonko mistä, niin et olis noin kireä.  Sivust

Vierailija
22980/27486 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä lämmittele ei.

Jätä mielikuvitusystävien murheet heille itselleen ;)

Ketju on lukittu.