Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
tästä on tullut sanomain konttori-rottien treffi ja ikävöintipalsta keskenään juttelette kun ei työt maistu!! Jos olisin esimies piiskaisin ja tukistaisin parempaan työtulokseen! Siihen teistä ei ole kun arvokasta työaikaa täällä tuhlataan mikään juorupalsta ole
Lisäys: menkää töihin
Vierailija kirjoitti:
Mieleni miehen kanssa syötäisiin blinejä iltapalaksi ja hierottaisiin toistemme niskoja. Hyvää yötä mieleni mies
Kyllä. Me yhdessä. Aina. Minä ja hän. En päästä hänestä koskaan irti. Ymmärrätkö? En voi, et ymmärtäisi vaikka kertoisin sinulle. Tiedän että hän on minua varten. Hän on jo lupautunut minulle. Hän lupasi. Älä kiusaa minua. Hän odottaa oikeaa aikaa. Hyvää yötä sinulle myös.
Vierailija kirjoitti:
Mieleni miehen kanssa syötäisiin blinejä iltapalaksi ja hierottaisiin toistemme niskoja. Hyvää yötä mieleni mies
Never heard
Vierailija kirjoitti:
Olet pieni ja söpö
Ketä laittoi ja kenelle????
Vierailija kirjoitti:
Kuulen sinut, näen sinut, huumaannun sinusta
Sinä olet niin kohtelias. Miksi sinä olet aina niin hyvätapainen? Seison tässä hieman etäämmällä jotta et ahdistuisi.
Olen liian ujo ja estynyt sinulle. Ei meistä tule mitään
Kaivatulle iltahalaus ja yön suukot. Tulen viereesi ihan lähelle kun unihiekka kutittaa simiä.
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsää
Vierailija kirjoitti:
Niin se on. Tarvitsen itsevarman ja rohkean naisen vastakappaleeksi itselleni. Ujo ja estynyt jäisi vain jalkoihin ja tukahduttaisin hänet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat viestittää tällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pieni ja söpö
Minkä kokoinen nainen on pieni ja söpö? Sehän on varmaan aika suhteellista.
Kyllä se on. Vaikutat viisaalta, haluat että minä näytän sinulle? Katso, tämän kokoinen kuin tämä minun pehmoleluni. Hieman minua lyhyempi mutta riittävän iso halattavaksi. Tämä sai kelvata sillä kaupassa ei ollut isompia. Katso, sen silmät ovat surulliset. Älä huoli, minä puhun sille jokainen päivä kaikki minun salaisuuteni. Minun paras ystäväni.
Rakastan blineja ja benista. Hieronnan sijasta siis sex, vaikka on olemassa myös tosi hyviä hierojia. En vaan juuri koskaan kaipaa hierontaa, mutta kerran sain todella hyvän hieronnan, kun olin ottanut vanhan kaverin seonneen veljen säälistä luokseni punkkaamaan, ja hän tarjosi hierontaa ennen lähtöään, koska oli yrittänyt tulla sänkyyni ja jouduin sanomaan aika tiukasti. Häpesi varmaan, kun niin hyvin hieroi ja itki elämäänsä.
Lämmittääkö joku sinua siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsää
Vähän on enemmän
Vierailija kirjoitti:
En usko sinua. Onko minussa vikaa? Enkö kelpaisi sinulle? Pyyhin sinun ujoutesi ja autan sinua uskoutumaan minulle. Sopisiko?
eniten traagista on kun mun ikävöimä ihminen on jättänyt ketjun jo kaksi viikkoa sitten ja mesoan täällä koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Peitto(100% villaa)
Vierailija kirjoitti:
Asia on työn alla... ;)
Jos lopettaisikin sen kerjäämisen ja alkaisi tarjota sitä vai saako vain naiset tarjota?