Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Olen pettynyt sinuun poikani. Olet erehtynyt pahanpäiväisesti. Ota nyt jo opiksesi. Ole rohkeasti oma itsesi ja saat olla onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmittääkö joku sinua siellä?
Eipä lämmittele ei.
Sinähän valehtelet hänelle. Miksi et haluaisi olla rehellinen? Päästäisit hänet jo sitten eteenpäin.
Anteeksi mitä? Valehtelen kenelle? Ellei painopeittoa lasketa, niin ei täällä ole minulla lämmön antajaa ja peittokin kerää ainoastaan oman lämpön ija heijastaa sen takaisin. Viimeksi ollut lämmittäjä vuonna 2021. Hurjan kuumaa menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina huvittaa tuo, että porukka tietää sentilleen ihastustensa pituudet. En ole varmaan ikinä kysynyt keltään, että btw, paljonks on senttejä.
Miks et? Sehän nyt on hauska keskustelunaihe ihastuksen kanssa!
Joo, minäkin kysyn aina vaginan syvyyden ja tilavuuden kuutiosenttimetreinä, samoin sen, millaisen puristusvoiman kykenee alapäällään tuottamaan kilopascaleina.
No? Normaalijakauma? Ihanneluvut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä lämmittele ei.
Sinähän valehtelet hänelle. Miksi et haluaisi olla rehellinen? Päästäisit hänet jo sitten eteenpäin.
Niin, miksi et?
Kaikki on kuitenkin hyvin. Älä huolehdi turhanpäiväisistä asioista vaan itsestäsi ensisijaisesti. Loppu hoituu aikanaan kuntoon.
Komistuksellani oli tänään oranssit housut ja vihreä takki.
Sivu
Piti vilkasta pari kertaa et sä oikeesti oot sä. Missä ihmeessä oot ollu?
Btw, sori ku oon vanhentunu tässä välissä
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt sinuun poikani. Olet erehtynyt pahanpäiväisesti. Ota nyt jo opiksesi. Ole rohkeasti oma itsesi ja saat olla onnellinen.
Rohkeus on varissut maailman toreille ja torikaduille. Lähdin jo korpikuusen kannon juureen kesän viettoon. Täällä en ole harmiksi kenellekään. Omana itsenäni olemista lienee se, että selvittelen tässä parhaillaan, voinko täälläkin tarjoutua vapaaehtoistyöhön kesäloman aikana. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä lämmittele ei.
Anteeksi mitä? Valehtelen kenelle? Ellei painopeittoa lasketa, niin ei täällä ole minulla lämmön antajaa ja peittokin kerää ainoastaan oman lämpön ija heijastaa sen takaisin. Viimeksi ollut lämmittäjä vuonna 2021. Hurjan kuumaa menoa.
Jäi edeltävään laittamatta, että tietääksni en ole situnut ketään itseeni tai vaatinut odottamaan. Jos jollakulla on omasta mielestään voimakas kytkentä minuun, niin hän varmaankin saattaisi tunteensa ja sitoumuksensa tietooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua aina huvittaa tuo, että porukka tietää sentilleen ihastustensa pituudet. En ole varmaan ikinä kysynyt keltään, että btw, paljonks on senttejä.
Niinkö. Pidetään mielessä, jos vielä joskus ihastun. Kysynpä vaikka painonkin samalla, siitä se hauskuus vasta alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei lämmitä kukaan. Jo kauan kietoutunut vilttiin. Tarvittaessa löytyy myös lämpöpeitto. Tänä keväänä joku lämmittänyt vähän mieltä, mutta siihen jäänyt.
Onko kysyjällä joku lämmittämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä lämmittele ei.
Jäi edeltävään laittamatta, että tietääksni en ole situnut ketään itseeni tai vaatinut odottamaan. Jos jollakulla on omasta mielestään voimakas kytkentä minuun, niin hän varmaankin saattaisi tunteensa ja sitoumuksensa tietooni.
Eiköhän sellaiset kytkennät pidä ihan itse huolta itsestään, ettei tarvitse ahdistua ja ponnistella ;)
Mulla sykkii sulle. Hyvää loman alkua heti kun se huomenna koittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, minäkin kysyn aina vaginan syvyyden ja tilavuuden kuutiosenttimetreinä, samoin sen, millaisen puristusvoiman kykenee alapäällään tuottamaan kilopascaleina.
Olet kuspää, ihmisapina, mut HEI onnea ja menestystä tuolla kielenkäytöllä. Varmaan sulla menee tälläkin hetkellä elämässä TOSI HYVIN! Voitko enää olla oksettavampi ja iljettävänpi
Vierailija kirjoitti:
Onko tää sille aina-vaan-palelijalle, jolle yritettiin vinkata, et vaatteita voi lisätä, mut ei suostunut ottamaan onkeensa?
Mikä ihme minuun meni kun annoin itselleni luvan tuntea? Isoin virhe ikinä, häpeän lopun ikäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein nopean arvion kun käveltiin vierekkäin😌
Itsekin nuorempana harrastanut tätä. Päätä pidempi on 183, jos oma päälaki on toisen hartioiden tasolla niin 193 jne.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sykkii sulle. Hyvää loman alkua heti kun se huomenna koittaa!
Mutta tykyttääkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä lämmittele ei.
Kyllä se on totta.
Mitä kysyit? En kuullut. Onko tää just sulta?