Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On synkkää ja pimeää
Mustia päiviä
367
Mulla oli aikaa, kaivata.Vuosipäivä ohitettu?
Kyllä.
Kaikki ne päivät kaipasin, odotin, toivoin, uskoin ja petyin. Rakastin.
Tämä ei tapahtunut palstalla.
Menneessä muodossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis mammoille saunaa tarjolla. Jos kiinnostaa...
Onko ketun sauna vai mikä? 😏
Kapinen kettu, mutta hyväsydämminen.
Tunnen sen tänne ruudun toiselle puolelle asti 🥰
Meillä on selvästi galaktinen yhteys. Ehkäpä jopa vahva tunneside..
Sielujen yhteys! 🤗
Tämä. Tarjolla vois olla myös vahvojen käsien antamaa suojaa, kylmää maailmaa vastaan.
Siinä olisi turvallista olla, rakastetun suojelussa 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tulla enää koskaan olemaankaan.
Eli ette saa lasta tai jos saatte, saatte amiksen?
Parasta siis skipata koko juttu.
19-vuotiaan lähärin kanssa tehdystä poikalapsesta voi tulla vaikka rekkakuski 🤭.
Arvostan kyllä enemmän muonan kuljetusta kuin juop po jen ja nis ti en kuskaamista yhteiskunnan varoilla.
Onko täällä nyt joku vähän liian tosissaan tämän nolon poikalasta koskevan asiansa kanssa? Harmi, koska ei kukaan nainen halua enää synnyttää poikia, pojista on pelkkää harmia. Ilkeitä paskoja, joiden lähellä on paha olla. Poikia ei enää tarvita.
Ei pidä yleistää.
Tuokin riippuu siitä miten heidät on kasvatettu/ kasvattaa.
Yleiseen elämänkokemuksen perusteella (eri kuin vallesmanneilka) olen nähnyt laidasta laitaan tuloksia ja on niitä helmiäkin joukossa.
Perusarvojen kunnollisuudesta pitäisi lähteä. Se kasvatus meinaan.Ei tietenkään voi yleistää sukupuolen perusteella mitään tuollaisia. Täällä näkyy aika karuja juttuja, kuten tuo lainaamasi viesti. Todella vihaista porukkaa ketjussa(kin) jonkin verran, lentää baskaa molempien sukupuolten niskaan kun ulisevath ihmistaimet aikuisen kehoissa purkavat vihaaansa nettiin.
En itsekään mikään Miss Täydellisyys ole, mutta vaikea samaistua tuollaiseen sukupuolivihaan ja ylipäätään sukupuoleen takertumiseen, kun ei itse näe maailmaa mitenkään tytöt vs. pojat/naiset vs. miehet-kenttänä kuten nuo jotkut.
Samoin, en minäkään käsitä vaikka kovin onkin yritetty lietsoa miesvihaa. Yhden törppöily ei mustaa koko miessukukunnan mainetta. Tällä on perusteltu, että parempi, kun pysyt sinkkuna, koska miehet sitä ja tätä. Ihan turha vihata , kun huomattavasti mukavampaa olla sovussa ja vaikkapa löytää oma kulta jossakin vaiheessa.eri
Sama, kyllä niitä tervepäisiäkin naisia on. Ilmoittaudun heti! Muita ei näy. 😂
Vierailija kirjoitti:
Muistelen rauhallisen varmoja otteita.
Töissä? 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristityt opettavat, että uskovan tulee ottaa osaa Jeesuksen kärsimyksiin ja että tämä palkitaan tuonpuoleisessa. Niinpä uskovan tulee jäädä epätyydyttäväänkin liittoon ja kärsimyksellään osallistua Kristuksen kärsimyksiin. Palkka tulee kuoleman jälkeen, joten ei pidä tavoitella onnea tai palkkiota tässä elämässä. Sellainen olisi maallista ja epäkristillistä.
Maallista ja epäkristillistä on myös kohdella huonosti puolisoaan. Ei ihme jos moni haluaa erota. Vai meinasitko "mulla on tylsää" tapauksia?
Se on myös pätevä peruste, että on tylsää. Kuka täällä voi arvioida toisten puolesta mikä on pätevä syy, ei sitä oikeastaan tarvitse olla. Pelkkä halu erota riittää.
Tavallaan samaa mieltä. Jos huomaa että yksineläminen olisi paljon helpompaa ja mukavempaa kuin kys. kumppanin kanssa niin miksi kuolla pystyyn siihen. Samaa ajattelutapaa käytän myös yhteen menemisen perusteena, eli vain siinä tapauksessa kimppaan jonkun kanssa jos se päihittää huomattavilla tavoilla yksinelon. Toisille voi tietysti riittää vähemmätkin syyt. -erieri
Sen vuoksi pitääkin mennä sänkyyn nopeasti, että näkee olisiko toisen kanssa elämisestä lisäarvoa vai ei.
SivuKuinkakohan monta olet sitten jo ehtinyt koeponnistaa? Omasta kokemuksesta voin sanoa, että harvoin se ensimmäinen jörnintä mikään puhdas suoritus on. Jos suhteeseen olen päätynyt, niin jo ennen sitä on puhuttu mistä tykkää jo tapailuvaiheessa ja suhteessa opetettu toisiamme mikä tuntuu hyvälle ja näin pois päin. Ei se seksi sen ihmeellisempää rakettitiedettä ole ja vain yksi osa suhdetta,lol. Toisille se on tärkeää ja toisille ei. Jotkut hakevat kumppanuudelta enemmän niitä muita asioita.
Olen elänyt vuosia yksin. En tarvitse naista pesemään pyykkiä tai siivoamaan. Juttuseuraakin on netissä rajattomasti, ja ystäviä niin paljon, ettei entisiinkään ehdi tai jaksa pitää yhteyttä. Naista tarvitsen lähinnä läheisyyttä, seksiä ja lasten hankkimista varten. Oikeasti, mihin muuhunkaan kumppania enää nykyään tarvitsee kuin seksiä varten? Ei ole mitään naisten ja miesten töitä, vaan kaikki pärjäävät arjessa yksin. Ainoa asia, mitä ei voi yksin hoitaa, on läheisyys, kosketus ja seksi. Jos ei ole valmis antamaan näitä päivittäin toiselle ilman hokkuspokkustemppuja, ei kannata parisuhteesta haaveilla.
Promise me not to hide yourself when you`re in pain.
It`s unfair that we laughed together but you cried alone.Nainen ajattelee hieman muutakin kuin kehollisuutta ja kehollisia tarpeita tai niiden tyydyttymistä/tyydyttämistä. Naisella on myös spirituaalinen puolensa. Löytyykö se myös mieheltä?
Kysyy itsellinen nainen monine puolineen, joka jopa tulee toimeen ilman läheisyyttä, kosketusta ja seksiä ellei saa niiden mukana myös henkistä tyydyttyneisyyttä ja kokonaisvaltaista sielun ja yhteyden täyttymisen kokemusta.
Löytyy. Kaipaan vain naista/naisia, jo(i)lla on samanlainen arvomaailma hengellisten asioiden suhteen kuin itselläni on. Parisuhde on kilvoittelumuoto, joka tähtää molemman osapuolen hengelliseen kasvuun, kirkastumiseen, puhdistumiseen jne.
EIkö Kristus nimen omaan kärsinyt ristillä että meillä olisi vapaus? Sivusta.
Siis mitä ihmettä. 😂 Käynkö minä töissä että sinun ei tarvitse? No en helkkarissa! 😂
Suomessa käyt jos oon työtön. 😉 Viittasin ekaan viestiin, mikä jäi ilmaisematta.
Kai säkin töihin meet? Ei täällä ruveta mitään kotona istujia elättämään. Ei varmaan ollut sama idea Jeesuksella. Ootko pikkasen ymmärtänyt väärin.
Luetun ymmärtäminen ei oo sun vahvuus ja Raamattu ainakin selvästi lukematta jäänyt. Miks muuten vänkäät?
Sinulla on vakavampiakin ongelmia
Aijaa, millaisia?
Menehän lääkäriin. Olemme vapaalla.
Toki jos lähdet mukaani sivupersoonasi kanssa. Haluatko mun teitittelevän sinua?
Mitäs jos mies on tällainen
Ja nainen taas
%3DKuulen sinut, näen sinut, huumaannun sinusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristityt opettavat, että uskovan tulee ottaa osaa Jeesuksen kärsimyksiin ja että tämä palkitaan tuonpuoleisessa. Niinpä uskovan tulee jäädä epätyydyttäväänkin liittoon ja kärsimyksellään osallistua Kristuksen kärsimyksiin. Palkka tulee kuoleman jälkeen, joten ei pidä tavoitella onnea tai palkkiota tässä elämässä. Sellainen olisi maallista ja epäkristillistä.
Maallista ja epäkristillistä on myös kohdella huonosti puolisoaan. Ei ihme jos moni haluaa erota. Vai meinasitko "mulla on tylsää" tapauksia?
Se on myös pätevä peruste, että on tylsää. Kuka täällä voi arvioida toisten puolesta mikä on pätevä syy, ei sitä oikeastaan tarvitse olla. Pelkkä halu erota riittää.
Tavallaan samaa mieltä. Jos huomaa että yksineläminen olisi paljon helpompaa ja mukavempaa kuin kys. kumppanin kanssa niin miksi kuolla pystyyn siihen. Samaa ajattelutapaa käytän myös yhteen menemisen perusteena, eli vain siinä tapauksessa kimppaan jonkun kanssa jos se päihittää huomattavilla tavoilla yksinelon. Toisille voi tietysti riittää vähemmätkin syyt. -erieri
Sen vuoksi pitääkin mennä sänkyyn nopeasti, että näkee olisiko toisen kanssa elämisestä lisäarvoa vai ei.
SivuKuinkakohan monta olet sitten jo ehtinyt koeponnistaa? Omasta kokemuksesta voin sanoa, että harvoin se ensimmäinen jörnintä mikään puhdas suoritus on. Jos suhteeseen olen päätynyt, niin jo ennen sitä on puhuttu mistä tykkää jo tapailuvaiheessa ja suhteessa opetettu toisiamme mikä tuntuu hyvälle ja näin pois päin. Ei se seksi sen ihmeellisempää rakettitiedettä ole ja vain yksi osa suhdetta,lol. Toisille se on tärkeää ja toisille ei. Jotkut hakevat kumppanuudelta enemmän niitä muita asioita.
Olen elänyt vuosia yksin. En tarvitse naista pesemään pyykkiä tai siivoamaan. Juttuseuraakin on netissä rajattomasti, ja ystäviä niin paljon, ettei entisiinkään ehdi tai jaksa pitää yhteyttä. Naista tarvitsen lähinnä läheisyyttä, seksiä ja lasten hankkimista varten. Oikeasti, mihin muuhunkaan kumppania enää nykyään tarvitsee kuin seksiä varten? Ei ole mitään naisten ja miesten töitä, vaan kaikki pärjäävät arjessa yksin. Ainoa asia, mitä ei voi yksin hoitaa, on läheisyys, kosketus ja seksi. Jos ei ole valmis antamaan näitä päivittäin toiselle ilman hokkuspokkustemppuja, ei kannata parisuhteesta haaveilla.
Promise me not to hide yourself when you`re in pain.
It`s unfair that we laughed together but you cried alone.Nainen ajattelee hieman muutakin kuin kehollisuutta ja kehollisia tarpeita tai niiden tyydyttymistä/tyydyttämistä. Naisella on myös spirituaalinen puolensa. Löytyykö se myös mieheltä?
Kysyy itsellinen nainen monine puolineen, joka jopa tulee toimeen ilman läheisyyttä, kosketusta ja seksiä ellei saa niiden mukana myös henkistä tyydyttyneisyyttä ja kokonaisvaltaista sielun ja yhteyden täyttymisen kokemusta.
Löytyy. Kaipaan vain naista/naisia, jo(i)lla on samanlainen arvomaailma hengellisten asioiden suhteen kuin itselläni on. Parisuhde on kilvoittelumuoto, joka tähtää molemman osapuolen hengelliseen kasvuun, kirkastumiseen, puhdistumiseen jne.
EIkö Kristus nimen omaan kärsinyt ristillä että meillä olisi vapaus? Sivusta.
Siis mitä ihmettä. 😂 Käynkö minä töissä että sinun ei tarvitse? No en helkkarissa! 😂
Suomessa käyt jos oon työtön. 😉 Viittasin ekaan viestiin, mikä jäi ilmaisematta.
Kai säkin töihin meet? Ei täällä ruveta mitään kotona istujia elättämään. Ei varmaan ollut sama idea Jeesuksella. Ootko pikkasen ymmärtänyt väärin.
Luetun ymmärtäminen ei oo sun vahvuus ja Raamattu ainakin selvästi lukematta jäänyt. Miks muuten vänkäät?
Sinulla on vakavampiakin ongelmia
Aijaa, millaisia?
Menehän lääkäriin. Olemme vapaalla.
Toki jos lähdet mukaani sivupersoonasi kanssa. Haluatko mun teitittelevän sinua?
En pysty lähtemään, ei ole sivupersoonia. Kaikki on yhtä. Ihan kaunista ja arvostettavaa että haluat minun tietävän että sinä pidät minusta mutta jos haluat voin pyytää sinulle kuljetusta? Pääsisit turvallisesti perille? Kaikki menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pieni ja söpö
Joku lapsi?
Viehkeä nuori neito naapurista
Vierailija kirjoitti:
Kuulen sinut, näen sinut, huumaannun sinusta
And here we go again! Oh my!
Ei tässä taaskaan muu auta kuin mennä yksin saunaan. Ei kaikille ole tarkoitettu tuntea olevansa rakastettu. Joidenkin kohtalo on vain olla huutolaispoika, kerjäämässä rakkautta, jota koskaan ei tule🙁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pieni ja söpö
Joku lapsi?
Viehkeä nuori neito naapurista
Aivan, okei. Tunnetko sinä hänet? Miksi sinä pidät hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Kuulen sinut, näen sinut, huumaannun sinusta
Kenet?
Mieleni miehen kanssa syötäisiin blinejä iltapalaksi ja hierottaisiin toistemme niskoja. Hyvää yötä mieleni mies
Vierailija kirjoitti:
Olen liian herkkä ja kiltti mitä luulin et säkin olisit mut eihän me edes tunneta kovin hyvin. Luotin mutta suljetulle osastolle tie varmaan käy nyt lääkärikin sanoo silmät kiiluen kyn pääsee määrämään lääkkeitä " jos sitä lisäystä? "
Kyllä olen, mutta joudun sitä paljon peittelee julkisesti. Sillä enhän voi aina ja kaikkialla liikuttua, antaa kyynelten huppelehtia valtoimenaan.
Tuossa äsken katselin netistä jotakin pätkää ihmisen ja eläimen sanattomasta yhteydestä, jossa katseet ja kosketus keroivat enemmän kuin sanat ja puhe ihmisten välillä. Se kosketuksen tarve on suuri myös eläimillä.
En huoli mitään lääkitystä näihin tunteiden purkauksiin, koen ne luonnollisenaosana ihmisenä olemista. En halua turruttaa lääkkeillä tai leikata mitäänhuippuja pois, en nousuista enkä laskuista.
Vierailija kirjoitti:
Olet pieni ja söpö
Minkä kokoinen nainen on pieni ja söpö? Sehän on varmaan aika suhteellista.
Tarvitset minua kipusi. Tukista minua ja näytä minulle paikkani. Olet omistajani.