Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi tuntea vahvoja ja pitkäaikaisiakin tunteita miestä kohtaan ja silti tunteet voivat olla täysin yksipuolisia. Tuollainen ihastunut nainen on suuressa riskissä tulla hyväksikäytetyksi ihastuksen kohteen puolelta. Iästä riippumatta.
Sulla on varmaan vielä henkilön nimikin...😁
Taidan tulla viereesi päiväunille Lähden vasta illalla pois. Silloinkin vastentahtoisesti, mut kun on pakko.
Halaan sua ennen kuin käyn uneksumaan. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kertoa sulle kaiken. Siis aivan kaiken, mutta pelkään sun reaktiota, joten jätän kertomatta, vaikka ikävältä tuntuu.
Muistakin rupes tuntumaan nyt ikävältä. Tämäpä yllätys.
- sivustaMiksi yllätys?
Se, että samaistuin tämän viestin tunnetilaan.
Tuli vielä pieni kirjoitusvirhekin.
Piti olla yksikössä eli mustakin.Ja mä luin sen heti, että mustakin.
Kas, nyt ollaan yllättyneitä molemmat. Voisko olla, et näin on tarkoituskin?
Kenelle viestisi oli?
Sano jotain epämääräistä, mistä kuitenkin voisin tunnistaa.No tuskin oot oikea, mutta J-miehelle menee.
Enpä taida olla, mut toivon kovasti, että saisit rohkeutta ja voimia kertoa hänelle mitä olet ajatellut.
Kävi sitten miten kävi.
Kaikkea hyvää elämääsi.
Sivusta huutelen, mutta kertokaa tunteistanne niiden kohteille. Minäkin tein niin, vaikka arvasinkin ne yksipuolisiksi.
Mukavaa kesää!
J-mies
Ehkä se johtuu siitä, että hänkin ajattelee Sinua toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kertoa sulle kaiken. Siis aivan kaiken, mutta pelkään sun reaktiota, joten jätän kertomatta, vaikka ikävältä tuntuu.
- sivustaMiksi yllätys?
Kenelle viestisi oli?
Sano jotain epämääräistä, mistä kuitenkin voisin tunnistaa.No tuskin oot oikea, mutta J-miehelle menee.
Enpä taida olla, mut toivon kovasti, että saisit rohkeutta ja voimia kertoa hänelle mitä olet ajatellut.
Kävi sitten miten kävi.
Kaikkea hyvää elämääsi.Sivusta huutelen, mutta kertokaa tunteistanne niiden kohteille. Minäkin tein niin, vaikka arvasinkin ne yksipuolisiksi.
Mukavaa kesää!
J-mies
Sulla on ketjun suurimmat munat. Propsit siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- sivustaMiksi yllätys?
Kenelle viestisi oli?
Kävi sitten miten kävi.
Kaikkea hyvää elämääsi.Sivusta huutelen, mutta kertokaa tunteistanne niiden kohteille. Minäkin tein niin, vaikka arvasinkin ne yksipuolisiksi.
Mukavaa kesää!
J-miesSulla on ketjun suurimmat munat. Propsit siitä.
Hauskasti sanottu. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- sivustaMiksi yllätys?
Kenelle viestisi oli?
Kävi sitten miten kävi.
Mukavaa kesää!
J-mies
Harmi ettet ollut mun J-mies, olisit saanut vastakaikua
Vierailija kirjoitti:
Sulle. 😘
Takas 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristityt opettavat, että uskovan tulee ottaa osaa Jeesuksen kärsimyksiin ja että tämä palkitaan tuonpuoleisessa. Niinpä uskovan tulee jäädä epätyydyttäväänkin liittoon ja kärsimyksellään osallistua Kristuksen kärsimyksiin. Palkka tulee kuoleman jälkeen, joten ei pidä tavoitella onnea tai palkkiota tässä elämässä. Sellainen olisi maallista ja epäkristillistä.
Maallista ja epäkristillistä on myös kohdella huonosti puolisoaan. Ei ihme jos moni haluaa erota. Vai meinasitko "mulla on tylsää" tapauksia?
Se on myös pätevä peruste, että on tylsää. Kuka täällä voi arvioida toisten puolesta mikä on pätevä syy, ei sitä oikeastaan tarvitse olla. Pelkkä halu erota riittää.
Aina ei mene nallekarkit tasan.
Aina ei voi voittaa. Ei edes joka toinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- sivustaMiksi yllätys?
Kenelle viestisi oli?
Kävi sitten miten kävi.
Mukavaa kesää!
J-miesHarmi ettet ollut mun J-mies, olisit saanut vastakaikua <3 tsemppiä!
Harmi. Kiitos ja tsemppiä sullekin 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristityt opettavat, että uskovan tulee ottaa osaa Jeesuksen kärsimyksiin ja että tämä palkitaan tuonpuoleisessa. Niinpä uskovan tulee jäädä epätyydyttäväänkin liittoon ja kärsimyksellään osallistua Kristuksen kärsimyksiin. Palkka tulee kuoleman jälkeen, joten ei pidä tavoitella onnea tai palkkiota tässä elämässä. Sellainen olisi maallista ja epäkristillistä.
Maallista ja epäkristillistä on myös kohdella huonosti puolisoaan. Ei ihme jos moni haluaa erota. Vai meinasitko "mulla on tylsää" tapauksia?
Se on myös pätevä peruste, että on tylsää. Kuka täällä voi arvioida toisten puolesta mikä on pätevä syy, ei sitä oikeastaan tarvitse olla. Pelkkä halu erota riittää.
No joo. Mut ehkä siinä on valittu väärä kumppani sitten alunperinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioero tulossa. Oletko nyt vihdoin tyytyväinen?
Erot otetaan koska liitto ei toimi enää kahden ihmisen välillä, ei sen takia että joku yrittää tunkea väliin. Jotkut ei ota ikinä siltikään vaikka vieraissa on käyty tai erotiikka kuollut suhteesta. Sellaiset talot eivät romahda ikinä joissa on hyvä perusta.
Niinpä. Raha on tukeva perusta silloinkin kun päälle on rakennettu talo ilmasta. Mitään ei ole muuta kuin pohja mitä ihmetellä ja ihmisen pelko ja ahneus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan samaa mieltä. Jos huomaa että yksineläminen olisi paljon helpompaa ja mukavempaa kuin kys. kumppanin kanssa niin miksi kuolla pystyyn siihen. Samaa ajattelutapaa käytän myös yhteen menemisen perusteena, eli vain siinä tapauksessa kimppaan jonkun kanssa jos se päihittää huomattavilla tavoilla yksinelon. Toisille voi tietysti riittää vähemmätkin syyt. -erieri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et juuri taida uskonnoista perustaa?
Kyllä kai sitä muuten mutta kun ne uskovaiset.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan vapissut kaipauksesta?
Jännitän ihmisiä, mutta erityisesti niitä joista pidän. Kyllä silloin tärisee, änkyttää yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi tuntea vahvoja ja pitkäaikaisiakin tunteita miestä kohtaan ja silti tunteet voivat olla täysin yksipuolisia. Tuollainen ihastunut nainen on suuressa riskissä tulla hyväksikäytetyksi ihastuksen kohteen puolelta. Iästä riippumatta.
Jos ei haittaa pieni hyväksikäyttö.
Ketä ajattelit käyttää hyväksi ja millä tavalla? Varo, ettet itse joudu hyväksikäytetyksi ;)
Ei ole sattunut mitään. Tervehdimme vain ja olimme omissa oloissamme. Rauhallista. Vaihdoimme vain törmätessä katseita.