Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan vapissut kaipauksesta?
Itse asiassa hämmästyin eilen, kun huomasin täriseväni työpisteelläni. Sydämessäkin tuntui oudolta, samoin boksereissa. Olin hetkeä aiemmin jutellut Anskun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei ota avioeroa sen vuoksi, että kuvittelee kaivattunsa kirjoittelevan hänelle anonyymilla nettipalstalla.
Voisko ajatella, että sellaisessa tapauksessa anonyymilla nettipalstalla kirjoittelu olisi ollut juuri se tarvittava kimmoke saada seisahtunut vesi virtaamaan. Tuskin antoisaa parisuhdetta voi millään anonyymillä tai edes tosielämän flirttailulla kaataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, T.
Osoita se hänelle!
Olen osoittanut ja kertonutkin yli vuosi sitten ihastuksestani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä 🕊 sisarta, joka nukkui vuosi sitten pois.
Otan osaa suruusi.
Tiedän kaipauksen tuskan.
He ovat lähellä kuitenkin aina. Sydämessä
Anteeksi. En osaa muuten sanoilla sua lohduttaa. 🕊
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei ota avioeroa sen vuoksi, että kuvittelee kaivattunsa kirjoittelevan hänelle anonyymilla nettipalstalla.
Toivottavasti ottaa, koska se avioliitto on jo päättynyt, vaikka siitä ei vielä mustaa valkoisella olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie terveisiä multa, että minä häntä kaipailen... 🕊
Nyt paluu lennolla kerro, että niin minäkin häntä..
kaipailen. 🕊
Olet ihana. 😘
Vierailija kirjoitti:
Kun tietää toisen olevan lähistöllä, vapisuttaa ja kädet tärisevät. En tiedä, onko se sitten kaipauksesta vapisemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tietää toisen olevan lähistöllä, vapisuttaa ja kädet tärisevät. En tiedä, onko se sitten kaipauksesta vapisemista.
Jännitystä? Mä en nähnyt kaivattua koskaan, mutta vapisin muuten vaan yksin kotona kaipauksesta. Tunteet. Jotain energeettistä lienee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Pari vuotta sitten kolahti niin kovaa. Hän tulee toisinaan ajatuksiini niin voimakkaasti edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Avioero tulossa. Oletko nyt vihdoin tyytyväinen?
Erot otetaan koska liitto ei toimi enää kahden ihmisen välillä, ei sen takia että joku yrittää tunkea väliin. Jotkut ei ota ikinä siltikään vaikka vieraissa on käyty tai erotiikka kuollut suhteesta. Sellaiset talot eivät romahda ikinä joissa on hyvä perusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitystä? Mä en nähnyt kaivattua koskaan, mutta vapisin muuten vaan yksin kotona kaipauksesta. Tunteet. Jotain energeettistä lienee.
Sitäkin. Mutta en minä muiden läsnäollessa saa samanlaisia oireita.
Vierailija kirjoitti:
Varsin erikoinen kysymyksenasettelu. Sinun elämäsihän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erot otetaan koska liitto ei toimi enää kahden ihmisen välillä, ei sen takia että joku yrittää tunkea väliin. Jotkut ei ota ikinä siltikään vaikka vieraissa on käyty tai erotiikka kuollut suhteesta. Sellaiset talot eivät romahda ikinä joissa on hyvä perusta.
Ei se ole hyvä perusta jos käydään vieraissa ja erotiikka kuollut vaikka eroa ei otettaisikaan. Kärvistelyä ja elämän elämättä jättämistä se on. Syynä usein talous ja/tai oma rohkeuden puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihastunut niihin muihinkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis sinua vain jännittää? Ja miksi?
En, mutta kylmässä, krapulahorkassa ja verensokerin puutteessa olen. Viimeksi mainittu on johtunut myös siitä, että kaipaus on vienyt ruokahalun, joten pitäiskö mun kuitenkin vastata myöntävästi? On hupsua joutua tuollaiseen tilanteeseen sellaisen ihmisen takia, joka tuskin antaa ajatustakaan itselle, vaan porskuttaa omaa elämäänsä vaan eteenpäin autuaan tietämättömänä siitä, että jossain ihminen kaipaa häntä niin kovin, että ruokahalukin on mennyt.