Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos et ole kaikille naisille yhtä flirttaileva, niin miksi ei kiinnosta edetä?
Kaivattu on varattu. Varattujen pitää antaa olla rauhassa.
Meillä on puhtaasti enää kulissiliitto pystyssä. Ei ole mitään yhteistä ja mies hyppää vieraissa.
Luulen, että meni huti. Tuo suhde on sen verran tuore, että tuskin mitään tuollaista tapahtuu, ainakaan vielä jos koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Anskun silmiä mietin. Huuliakin. Ja takamusta. Sisäreisiäkin olisi kiva suudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jotenkin kun miettii, alkaa oksettamaan mitä se tekee omalle hengelle millaisessa seurassa on. Täälläkin käyminen on niiden ihmisten seurassa olemista, ja sillä myrkyttää itseään jos lukee myrkyllisten ihmisten juttuja.
Miksi käyt, jos olet kovin herkkä?
Ks. otsikko. En ole erityisen herkkä, mutta en ole tottunut hengaamaan missään naisviha/koulukiusaaja/työpaikkakiusaaja/muukalaisvastaisuus/ilkeys/yleinen viha/negatiivisuus-piireissä. Enkä haluakaan tottua.
Ok. Eli haluaisit tulla tänne kauniiden ajatusten ja sanojen maailmaan, mutta löydätkin ihan muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin kertoa sulle kaiken. Siis aivan kaiken, mutta pelkään sun reaktiota, joten jätän kertomatta, vaikka ikävältä tuntuu.
Muistakin rupes tuntumaan nyt ikävältä. Tämäpä yllätys.
- sivustaMiksi yllätys?
Se, että samaistuin tämän viestin tunnetilaan.
Tuli vielä pieni kirjoitusvirhekin.
Piti olla yksikössä eli mustakin.Ja mä luin sen heti, että mustakin.
Kas, nyt ollaan yllättyneitä molemmat. Voisko olla, et näin on tarkoituskin?
Kenelle viestisi oli?
Sano jotain epämääräistä, mistä kuitenkin voisin tunnistaa.No tuskin oot oikea, mutta J-miehelle menee.
Enpä taida olla, mut toivon kovasti, että saisit rohkeutta ja voimia kertoa hänelle mitä olet ajatellut.
Kävi sitten miten kävi.
Kaikkea hyvää elämääsi.
Avioero tulossa. Oletko nyt vihdoin tyytyväinen?
Olet ihana. Olisin halunnut halata, mutta meinasin purskahtaa itkuun, oli pakko kääntyä pois.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä?
Vie terveisiä multa, että minä häntä kaipailen... 🕊
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, T.
Osoita se hänelle!
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole. Saipahan yhden manipuloitua ja tahtonsa läpi. Nyt kun sinulla leikkimisessä ei ole enää kielletyn hedelmän jännitystä, hän varmaan menettää mielenkiintonsa sua kohtaan ja muuttuu entistä välinpitämättömämmäksi, narsisti kun on.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vie terveisiä multa, että minä häntä kaipailen... 🕊
Nyt paluu lennolla kerro, että niin minäkin häntä..
kaipailen. 🕊
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse?
Oletko koskaan vapissut kaipauksesta?
Toivottavasti kukaan ei ota avioeroa sen vuoksi, että kuvittelee kaivattunsa kirjoittelevan hänelle anonyymilla nettipalstalla.
Ikävä 🕊 sisarta, joka nukkui vuosi sitten pois.
Voit olla muutaman päivän nyt ihan rauhassa, olen tänään, maanataina ja tiistaina poissa, joten ei tarvitse nähdä vaivaa välttelyyn 👌ilmotin vain, ettet turhaan pakoile.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan vapissut kaipauksesta?
Voi kyllä, kaipauksen kourissa riutuminen oli juuri tuollaista koko kehoa ravisuttavaa vavahtelua ja huokailua. Vieläkin saattaa joskus tulla hetkeksi sellainen, mutta harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei ota avioeroa sen vuoksi, että kuvittelee kaivattunsa kirjoittelevan hänelle anonyymilla nettipalstalla.
On aika heikoissa kantimissa sellainen avioliitto, jos niin kävisi. En millään jaksa uskoa, että kukaan tekisi niin, mutta välillä elämä yllättää.
Olen taas näköjään muista ihmisistä liian hyvää ajatteleva, kun en ole ajatellut persuja kannattavan olevan automaattisesti rasisti/kiusaaja tai sellainen jota häiritsee eri näköiset ihmiset tai "sekaliitot", mutta voi se tosiaan ollakin niin.