Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan vapissut kaipauksesta?
Jännitän ihmisiä, mutta erityisesti niitä joista pidän. Kyllä silloin tärisee, änkyttää yms.
Ei ole loogista ellet ole toiminut tahallasi väärin ja/tai tehnyt pahaa. Saat kärsiä pitämiesi ihmisten äärellä kunnes olet sovittanut syntisi. En ole Jeesus enkä Jumala mutta olen hieman sellaisessa energiassa ja tarkastelen viestejä ko. näkökulmasta kriittisesti ja havaintoja tehden. Jumala ei halua meille mitään pahaa, hän toimii rakkaudesta lapsiaan kohtaan. Täällä ihan Pirjona vaan, älä säikähdä. 🤍 Jos se että käytän tällaista kieltä saa sinut ajattelemaan minusta pahaa, mitä se peilaa sinusta itsellesi? Ihan hauskoja jänniä asioita! 🙂
Sosiaalisten tilanteiden pelkoni johtuu rankasta koulukiusaushistoriasta. Mutta kai tämä on minun vikani sitten..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristityt opettavat, että uskovan tulee ottaa osaa Jeesuksen kärsimyksiin ja että tämä palkitaan tuonpuoleisessa. Niinpä uskovan tulee jäädä epätyydyttäväänkin liittoon ja kärsimyksellään osallistua Kristuksen kärsimyksiin. Palkka tulee kuoleman jälkeen, joten ei pidä tavoitella onnea tai palkkiota tässä elämässä. Sellainen olisi maallista ja epäkristillistä.
Maallista ja epäkristillistä on myös kohdella huonosti puolisoaan. Ei ihme jos moni haluaa erota. Vai meinasitko "mulla on tylsää" tapauksia?
Se on myös pätevä peruste, että on tylsää. Kuka täällä voi arvioida toisten puolesta mikä on pätevä syy, ei sitä oikeastaan tarvitse olla. Pelkkä halu erota riittää.
Tavallaan samaa mieltä. Jos huomaa että yksineläminen olisi paljon helpompaa ja mukavempaa kuin kys. kumppanin kanssa niin miksi kuolla pystyyn siihen. Samaa ajattelutapaa käytän myös yhteen menemisen perusteena, eli vain siinä tapauksessa kimppaan jonkun kanssa jos se päihittää huomattavilla tavoilla yksinelon. Toisille voi tietysti riittää vähemmätkin syyt. -erieri
Sen vuoksi pitääkin mennä sänkyyn nopeasti, että näkee olisiko toisen kanssa elämisestä lisäarvoa vai ei.
SivuTässä mennä hyötynäkökohta edellä. Kuinkakohan monta kvartaalia tämmöinen ihmissuhde kestää, jos se lisäarvo ei aina realisoidu?
Mun mielestä ainakin olisi hyvä heti alussa tietää, millä tavalla toinen suhtautuu seksiin. Jos se on itselle tärkeää ja toista ei voisi vähempää kiinnostaa, niin miksi lyödä päätä seinään siinä asiassa.
TÄMÄ. Todella tärkeä seikka. Seksitön suhde ei kiinnosta, kun taas toiselle se parisuhteen "seksivelvollisuus" voi olla taakka ja irvistyksiä aiheuttava asia - siinä missä toiselle se on juuri niitä hyviä puolia pariutumisessa :D
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut 20 vuoden aikana tasan 2 ihmisistä, joiden kanssa olisin voinut harkita yhteistä elämää, joten tässä tilanteessa ei ole mitään hyötyä kenellekään erota nykyisestä. Tyytymistähän tämä on, mutta arki sujuu ja yhteisymmärryksessä eletään.
En ihan ymmärrä perustelua. Eihän yhteiselämää lopeteta välttämättä siksi, että haluaa elämää jonkun toisen kanssa, vaan koska se nykyinen ei tyydytä. Ja se, että on edes tavannut jonkun toisen, jonka kanssa voisi haluta yhteistä elämää, on merkki siitä, että muunkinlaisia mahdollisuuksia on olemassa.
Hyvää viikonloppua maailman ihanimmalle työkaverille 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei mene nallekarkit tasan.
Kun saisi edes yhden nallekarkin joskus 😒
Älä odota, tee asioita. Luo itse unelmiesi todellisuus tai todellisuutta! 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan vapissut kaipauksesta?
Jännitän ihmisiä, mutta erityisesti niitä joista pidän. Kyllä silloin tärisee, änkyttää yms.
Ei ole loogista ellet ole toiminut tahallasi väärin ja/tai tehnyt pahaa. Saat kärsiä pitämiesi ihmisten äärellä kunnes olet sovittanut syntisi. En ole Jeesus enkä Jumala mutta olen hieman sellaisessa energiassa ja tarkastelen viestejä ko. näkökulmasta kriittisesti ja havaintoja tehden. Jumala ei halua meille mitään pahaa, hän toimii rakkaudesta lapsiaan kohtaan. Täällä ihan Pirjona vaan, älä säikähdä. 🤍 Jos se että käytän tällaista kieltä saa sinut ajattelemaan minusta pahaa, mitä se peilaa sinusta itsellesi? Ihan hauskoja jänniä asioita! 🙂
Sosiaalisten tilanteiden pelkoni johtuu rankasta koulukiusaushistoriasta. Mutta kai tämä on minun vikani sitten..
Sinulla on osasi. Tiedän omalta kohdaltani että asioista pääsee yli ja eteenpäin elämässä. On oma valinta kuinka käsittelee asiat, toimii ja edistää omaa hyvinvointia. Ihmisille tapahtuu asioita aina! Hyvin pahoja myös. Älä lakkaa elämästä. Puhdista itsesi kaikesta pahasta josta pystyt ja olet vapaampi eli onnellisempi ja hyvinvoivempi. 🤍
Vierailija kirjoitti:
💛 Voimia 💛
ja voimahalaus 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut 20 vuoden aikana tasan 2 ihmisistä, joiden kanssa olisin voinut harkita yhteistä elämää, joten tässä tilanteessa ei ole mitään hyötyä kenellekään erota nykyisestä. Tyytymistähän tämä on, mutta arki sujuu ja yhteisymmärryksessä eletään.
En ihan ymmärrä perustelua. Eihän yhteiselämää lopeteta välttämättä siksi, että haluaa elämää jonkun toisen kanssa, vaan koska se nykyinen ei tyydytä. Ja se, että on edes tavannut jonkun toisen, jonka kanssa voisi haluta yhteistä elämää, on merkki siitä, että muunkinlaisia mahdollisuuksia on olemassa.
Häviävän pieni mahdollisuus, joka ei ole riskin arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus te oman elämänne jarisarasvuot olette rasauttavia noine idioottimaisine "luo itse unelmiesi todellisuus" -höpinöinenne. Kunpa tajuaisitte pitää päänne kiinni tai ainakin "neuvoa" vain niitä, jotka ovat neuvojanne kysyneet.
sivueri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus te oman elämänne jarisarasvuot olette rasauttavia noine idioottimaisine "luo itse unelmiesi todellisuus" -höpinöinenne. Kunpa tajuaisitte pitää päänne kiinni tai ainakin "neuvoa" vain niitä, jotka ovat neuvojanne kysyneet.
sivueri
Älä käy päälle kun kysymyksessä oli toive joka sisälsi tarpeen auttamiselle. Rukoile vain Jeesusta, sama se on millä nimellä apua kutsut tai olet kutsumatta. Saat sen minkä ansaitset eikä tarvitse valita.
Okei. Raamattu meni kiinni. Leikkiaika on alkanut. Kaunista päivää ihanat! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Puhdistusaalto iskee tsunamin lailla vieden mennessään kaiken sen mikä on tarkoitettu. Sinun henkilökohtainen mielipiteesi, tahtosi tai kokemuksesi ei mene koskaan jumalallisen tarkoituksen yläpuolelle. Kunnioita elämää ja kiertokulkua! Rukoile pelastusta jotta elämäsi sujuisi helpommin kuolemaasi saakka. 🖤
Millä perusteella osa saa elää onnellisenaja osa joutuu kamppailemaan pienimmästäkin onnen murusesta. Mielestäni kenenkään kärsimykselle - pienelle tai suurelle- ei ole olemassa korkeamman hyvän näkökulmaa. Sielu tuskin kiittää ja se mikä ei tuo korkeampaa yhteistä hyvää ei ole tarkoituksellista. Siksi yksinäisyydessä tai muutoikaan ulkopuolelle joutumisessa ei ole korkeampaa hyvää. Kiertokulkuun ja elämään kuuluu myös syntymä, ei ainoastaan luopuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häviävän pieni mahdollisuus, joka ei ole riskin arvoinen.
En ole itsekään hyvä ottamaan riskejä, mutta tuo kuulostaa jo aika lattealta.
Sopiiko, että jutellaan enemmän illalla? Olen nyt nuutunut 😌
Päivän ajatelma:
Electric communication will never be a substitute for the face of someone who with their soul encourages another person to be brave and true.
- Charles Dickens
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi tuntea vahvoja ja pitkäaikaisiakin tunteita miestä kohtaan ja silti tunteet voivat olla täysin yksipuolisia. Tuollainen ihastunut nainen on suuressa riskissä tulla hyväksikäytetyksi ihastuksen kohteen puolelta. Iästä riippumatta.
Jos ei haittaa pieni hyväksikäyttö.
Ketä ajattelit käyttää hyväksi ja millä tavalla? Varo, ettet itse joudu hyväksikäytetyksi ;)
Tuo oli vastaus ap:n kirjoitukseen, ja sen pointti oli että tuota ihastunutta naista ei välttämättä haittaa nk. hyväksikäyttö. Antakaa ihmisten olla ja elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristityt opettavat, että uskovan tulee ottaa osaa Jeesuksen kärsimyksiin ja että tämä palkitaan tuonpuoleisessa. Niinpä uskovan tulee jäädä epätyydyttäväänkin liittoon ja kärsimyksellään osallistua Kristuksen kärsimyksiin. Palkka tulee kuoleman jälkeen, joten ei pidä tavoitella onnea tai palkkiota tässä elämässä. Sellainen olisi maallista ja epäkristillistä.
Maallista ja epäkristillistä on myös kohdella huonosti puolisoaan. Ei ihme jos moni haluaa erota. Vai meinasitko "mulla on tylsää" tapauksia?
Se on myös pätevä peruste, että on tylsää. Kuka täällä voi arvioida toisten puolesta mikä on pätevä syy, ei sitä oikeastaan tarvitse olla. Pelkkä halu erota riittää.
Tavallaan samaa mieltä. Jos huomaa että yksineläminen olisi paljon helpompaa ja mukavempaa kuin kys. kumppanin kanssa niin miksi kuolla pystyyn siihen. Samaa ajattelutapaa käytän myös yhteen menemisen perusteena, eli vain siinä tapauksessa kimppaan jonkun kanssa jos se päihittää huomattavilla tavoilla yksinelon. Toisille voi tietysti riittää vähemmätkin syyt. -erieri
Sen vuoksi pitääkin mennä sänkyyn nopeasti, että näkee olisiko toisen kanssa elämisestä lisäarvoa vai ei.
Sivu
Kuinka nopeasti se pitää päättää, onko toisen lisäarvo riittävää?
Vierailija kirjoitti:
Päivän ajatelma:
Electric communication will never be a substitute for the face of someone who with their soul encourages another person to be brave and true.
- Charles Dickens
Tämä on niin totta.
Mun mielestä ainakin olisi hyvä heti alussa tietää, millä tavalla toinen suhtautuu seksiin. Jos se on itselle tärkeää ja toista ei voisi vähempää kiinnostaa, niin miksi lyödä päätä seinään siinä asiassa.