Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun haet apua mt-ongelmiin * Viimeisen kerran Jasmin päätyi sairaalan päivystykseen tammikuussa, kun Laura vei hänet sinne. Lauran mukaan Jasmin lähetettiin lähes välittömästi takaisin kotiin, vaikka tilanne oli ystävien mielestä hyvin vakava*

Vierailija
06.05.2023 |

Mitä vttua.

Eikö sitä apua saa.

Mihin hallintohimmeleihin ne verorahat menee?

Esim Tampereella tilanne todella huono. Tänne muuttaa ihmisiä mutta mt-palvelut ei pelaa,

Otsikon ote https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/816eac6f-a853-4db4-90d3-fd97c5b…

Kommentit (529)

Vierailija
121/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri haki apua ja ei saanut sitä. Nyt hän on kuollut.

Kaverin kiusaamista ei koskaan lopetettu ja siksi hän on kuollut. Psykopaatit vain jatkavat nauramistaan ja ovat siirtyneet seuraavaan uhriin.

Vierailija
122/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mello sanoo, ette ole koskaan niin täynnä itseänne kuin ollessanne kivun vallassa.

Mitä teemme kun hammas on kipeä? Mitä valitsemme tehdä kun hammas on kipeä? Voimme valita jäämmekö kärsimään hammassärkyä vai hakeudummeko hammaslääkärille, joka hoitaa kivun pois.

Mutta mitä sitten teemme kun mieli on matalalla ja ei ole mahdollista mennä lääkärille, ja sanoa ota tämä paha olo pois. Koska olemme itse oman mielemme parhaita lääkäreitä, sen hoitamiseen voimme saada vain vinkkejä ja apukeinoja mutta lopulta voimme vain itse tehdä päätöksen jäänkö tähän tilaan vai haluanko tästä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua ei saa ja ulkopuolelta tulee jatkuvaa painetta ja syyllistämistä, kun et ole työkykyinen.

Olet lounen, paskakasa, turha ihminen, joka vois tappaa itsensä.

Minulle psyk. sairaanhoitja sanoi

"mut sä et kyllä näytä masentuneelta"

Hän itse oli lihava ja minä urheilullinen, koska liikunta auttaa mielenterveyden ogelmiini paljon, kuten myös terveellinen ruoka.

Myöhemmin minulla diagnosoitiin kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Nämä psyk. sairaanhoitajat ovat aivan turhia minun kokemuksella ja kelan terapiaan, kos haluaa, niin koutuu näiden kanssa kyllä tekemisiin.

Tsemppiä kaikille mt ongelmaisille.

Minä menin psykiatriseen päivystykseen todella tuskaisena, it se m urha ajatuksineen. Lääkäri heitti jotain vitsiä, jolle vähän itkun lomassa nauroin. Hän vastasi "et sinä kovin itsetuhoinen voi olla kun naurat täällä minun vitseille"

Vierailija
124/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua ei saa ja ulkopuolelta tulee jatkuvaa painetta ja syyllistämistä, kun et ole työkykyinen.

Hän itse oli lihava ja minä urheilullinen, koska liikunta auttaa mielenterveyden ogelmiini paljon, kuten myös terveellinen ruoka.

Nämä psyk. sairaanhoitajat ovat aivan turhia minun kokemuksella ja kelan terapiaan, kos haluaa, niin koutuu näiden kanssa kyllä tekemisiin.

Silläkin alalla on töissä monenlaista osaajaa ja osaamatonta. Pikakurssitettuja alanvaihtajia ja muita pakkotyöllistettyjä. Ammattilaisen ja näiden muiden osaaminen on valovuosien päässä toisistaan. 90-Luvun laman jälkeen kurssitettiin ja työllistettiin entiset pankkivirkailijat hoitoalalle, "Eihän hoitotöissä koulutusta tarvita" -käsitys elää edelleen. Tilanne vaan jatkuu ja pahenee. Sairaalat lakkautettiin ja potilaat heitettiin avohoitamattomuuteen. Sitä poliittista päätöstä nyt nautitaan järkyttävän suurina sosiaalimenoina. Mutta, kuten joku tässä ketjussa kirjoitti itsemurhista:  Hyvä, ongelma ratkeaa itsestään. Ihmisistä on tullut tosi raadollisia heikompiaan kohtaa. Toisaalta kai se on niin, että kun rottia on liikaa häkissä, alkavat syödä tosiaan.Vaikka kuinka luulee, kukaan ei näiltäkään sairauksilta turvassa. Ei vaikka olisi kuinka supergeenit. Jopa päähän osunut isku voi saada aikaan muutoksen käytöksessä agressiiviseksi sekopääksi. 

Vierailija
125/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somesta pitää jäädä pois jos on masentunut. Kiusaaminen keskittyy someen kun niillä kiusaajilla ei ole monesti mahdollista kiusata muita ihmisiä kun monet pysyvästi pois heidän elämästä.

Vierailija
126/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menin psykiatriseen päivystykseen todella tuskaisena, it se m urha ajatuksineen. Lääkäri heitti jotain vitsiä, jolle vähän itkun lomassa nauroin. Hän vastasi "et sinä kovin itsetuhoinen voi olla kun naurat täällä minun vitseille"

Lääkäri oli täysin oikeassa.. Taisit olla vaan palkallista "sairas"lomaa vailla :D

Vierailija
127/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne suljetulle pääsee varsinkin ne jotka sinne ei edes halua eikä edes niin tarvitsisi sitä paikkaa.

Ei osta erottaa kuka oikeasti tarvitsee sen paikan.

Kokemuksesta tämän kerron.

Vierailija
128/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämähän on se mitä nyt haetaan. Miksei mennyt yksityiselle?

Aivan, uuden hallituksen agenda. Jos olet köyhä ja ahdistunut ja hädänalainen niin ei muuta kuin kilpailuta yksityiset palveluntarjoajat.

Vierailija
129/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kyse inhimillisestä tragediasta, mutta tästä tulee myös oppia. Ihmisten pitää alkaa elämään siten, että ei olla tuossa jamassa. Siis some pois, sokerit ja päihteet vähemmälle, liikuntaa lisää elämään ja sekopäiset "ystävät" pois elämästä. Helpottaa aika paljon jo tällä tekemisellä. Totuus on, ettei niitä apuja ole eikä tule enää julkiselta sektorilta pariinkymmeneen vuoteen ainakaan. Tämä pitää nyt vain sisäistää. Jos ei sisäistetä, niin heikot sortuu elon tiellä tästä eteenpäin.

Mutta syöpäpotilas hoidetaan. Häntä ei lähetetä tautinsa kanssa kotiin.

No lähetetään. Syöpä on kuitenkin aika selkeästi hoidettavissa tietyin menetelmin ja lääkkein, mielenterveysasiat ei niinkään. Muistaakseni esim. psykooseista paranee itsekseen noin 35% joka on aika lähellä sitä mitä terapialla ja lääkkeillä saavutetaan. Siis hoito ei juurikaan tehoa, tai jos tehoaakin niin ihminen palaa siihen samaan ympäristöön ja elämäntyyliin joka hänet on sairastuttanutkin ja sen takia tilanne uusii. Tälle ei terveydenhoito mitään voi, että ympäristö ja ihmisten elämä on sairas. Syöpä taas voi tulla kenelle tahansa vaikka eläisit kuinka terveellisesti.

Poistutko ketjusta koska sinulla on todella lapsellisia ajatuksia. Et varmasti tarkoita pahaa mutta tietämättömänä syyllistät.

En poistu enkä ole tietämätön enkä myöskään lapsellinen. Missä kohtaa syyllistin? Niin, enpä missään.

Niin, ja mitä tulee tuohon itse kommenttiini ja 35% lukuun, se on ruotsalaisen emeritusprofessorin kirjasta jonka hän kirjoitti psykoosien hoidosta vuosikymmenien kokemuksen ja tutkimustiedon perusteella. Luin tämän koska menin töihin hoitamaan psykoottisia potilaita mielisairaalaan. Että se tietämättömyydestäni. Mitä sinä tiedät sellaista jonka perusteella voit väittää minua tietämättömäksi?

Oliko pätevyysvaatimus ja koulutuksesi psykiatriseen sairaanhoitoon tuon kirjan lukeminen ? Sittenkö menit mielisairaalaan töihin? Mielisairaaloita ei muuten enää ole olemassakaan.

Vierailija
130/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämähän on se mitä nyt haetaan. Miksei mennyt yksityiselle?

Ei vaan on mentävä päivystykseen.

Vierailija
131/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen kohtalo tällä nuorella naisella, joka oli minulle ennestään tuntematon.

Hoitokriisi on tosiasia ja ulottuu myös mt-puolelle.

Silti kannattaisi hoitamisen sijaan suunnata katse sinne, mistä nämä ongelmat kumpuavat. Miksi meillä on Suomessa niin paljon pahoinvointia, yksinäisyyttä ja kiusaamista? Veikkaan syyksi huonoa työn ja vapaa-ajan suhdetta, liiallisia vaatimuksia liian nuorena, tunnetaitojen laiminlyömistä esi- ja perusopetuksessa, liikunnan puutetta, somea jne jne jne.

Siitä hallitukselle vähän työnsarkaa.

Vierailija
132/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus tällä hetkellä on se, etten saa nukuttua ja kaikki tuntuu vaan synkältä. Otin yhteyttä pariviikkoa sitten työterveyteen ja sain reilun kuukauden päähän psykologille ajan. Huomaa miten paljon ihmiset rasittuu nykymaailmassa ja kaipaa elämään tukea. Surullisemmat ajat on vielä edessä. Voimia kaikille jotka joutuu kyseisten asioiden äärellä kärvistelemään. M-32

Ota nyt itsestäsi niskasta kiinni ja mene vaikka lenkille! Tuollainen ruikutus on vastenmielistä 🤮

Onko ollenkaan järkevää  mennä psykologin puheille.Eikö riitä että puhuu perheen tai kavereiden kanssa sen sijaan että pääset mukaan oravankärryyn lääkitysten kanssa. Ei ääkkeet auta ,itse saat ottaa vastuun . 

Mene jo pois tästä ketjusta, jos et osaa asiallisesti keskustella. Juuri sinun kaltaisten vähättelevien ja empatiakyvyttömien k**ipäiden takia kynnys hakea ammattiapua on edelleen osalla ihmisistä korkea.

Toivottavasti läheisesi eivät sairastu pahasti, kun et halua edes ymmärtää miten vaikeita tilanteita mielenterveysongelmat ovat.

Seuraan erään kamppailua.Mutta en ymmärrä ilmeisesti , koska elämä tosi hyvin hänellä. On hyvä koti, poikakaveri, ratsastaa, ruokaa ja muutakin on yllin kyllin. Oisko nykyajan luxusongelma ? Ei voi olla tekemisissä ihmisten kanssa, eli ei ole töissä. Ei laita ruokaa, ei siivoa, ei tee muuta kuin hevosten parissa. Yritän ymmärtää tilanteen. 

Tyypillistä masentuneille. Haluavat vaan harrastaa ja tehdä kivoja juttuja. Muut hoitakoot elatuksen ja muut. Mun mielestä tuollaiset eivät ansaitse mitään apua.

Poikakaveri rakastaa.Nytkin paistoi sairastunut(?) (ensimmäistä kertaa näin hänen tekevän jotain) ruokaa ja huusi poikakaverilleen että vahtia riisiä ? Olimme kaksi lieden ääressä. mutta riisiä piti poikakaverin vahtia?! Herranjumala kuin sairasta!

Vierailija
133/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua on aina naurattanut, et suomalaiset elää jossakin illuusiossa, että täällä on kaikki maailman parasta. Totuus on toinen ja sen tajuaa viimeistään silloin kun joutuu itse noihin pompoteltavaksi.

Totta. Tuntuu että meidät on aivopesty.

Kysyin vuosia sitten kirurgiksi erikoituvalta tuttavalta että miksi hän menee Bostoniin jatko-opiskelemaan ja vääntämään väikkäriä.

Vastaus - koska siellä oli paras koulutus ja tutkimus ja viimeisin tietoa. Näin hän vastasi. On nyt proffa.

Minä olin täydessä luulossa että ollaan valovuoden edellä myös lääketieteessä.

Vierailija
134/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha verrata mielisairauksien hoitoa syövän hoitoon, syöpäsairas haluaa parantua, siinä se ero, mielisairas haluaa usein kuolla.

Vierailija
135/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullinen kohtalo tällä nuorella naisella, joka oli minulle ennestään tuntematon.

Silti kannattaisi hoitamisen sijaan suunnata katse sinne, mistä nämä ongelmat kumpuavat. Miksi meillä on Suomessa niin paljon pahoinvointia, yksinäisyyttä ja kiusaamista? Veikkaan syyksi huonoa työn ja vapaa-ajan suhdetta, liiallisia vaatimuksia liian nuorena, tunnetaitojen laiminlyömistä esi- ja perusopetuksessa, liikunnan puutetta, somea jne jne jne.

Eipä ole hallituksen asia vaan jokainen meistä on itse vastuussa itsestään!

Justiinsa. Myös vammaiset, lapset ja vanhukset. Miksi vauvat eivät itse syö ja mene töihin?

Hyvinvointivaltion mittarina on se kuinka hyvin pystymme pitämään huolta heikoimmista. Me emme pysty.

Vierailija
136/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kyse inhimillisestä tragediasta, mutta tästä tulee myös oppia. Ihmisten pitää alkaa elämään siten, että ei olla tuossa jamassa. Siis some pois, sokerit ja päihteet vähemmälle, liikuntaa lisää elämään ja sekopäiset "ystävät" pois elämästä. Helpottaa aika paljon jo tällä tekemisellä. Totuus on, ettei niitä apuja ole eikä tule enää julkiselta sektorilta pariinkymmeneen vuoteen ainakaan. Tämä pitää nyt vain sisäistää. Jos ei sisäistetä, niin heikot sortuu elon tiellä tästä eteenpäin.

Voi luoja mitä huttua. Olisipa masennus ja itsetuhoisuus vain elintavoista ja kaveripiiristä kiinni. Ja tietysti MT-ongelmatkin paranevat vain ottamalla itseään niskasta kiinni.

Itse olen kärsinyt koko aikuisikäni masennuksesta, joka on vaihdellut lievästä vaikeaan.

Syynä on tapauksessani on vaikeat traumat ja niiden vaikutus aivojen fysiologiaan. Vaikka olenkin itse käsitellyt traumataustani, en ehkä parane koskaan lapsuuden kaltoinkohtelun seurauksena tulleesta "aivovauriosta".

Tämän seurauksena kärsin ADD:n kaltaisista oireista, stressinsietokykyni on pysyvästi alentunut, varsinkin lähimuistini on huono. Ihmisuhteita en pysty ylläpitämään, olen täysin erakoitunut.

Silti minulla on ns. Kulissit kunnossa. Olen loppusuoralla korkeakouluopinnoissa, opinnot ovat sujuneet hyvin, minulla on hyvä työpaikka alallani. Olen urheilullinen ja syön terveellisesti jne. Päihteitä en käytä.

Koko tämän kevään olen miettinyt itsemurhaa. Tuntuu että en kykene pitämään lankoja käsissäni. Pelkään että menetän työni, koska huonon paineensietokykyni vuoksi en ole ollut parhaimmillani. Stressi on myös lisännyt keskittymysvaikeuksiani ja PTSD-oireita. Olen jo kerran saanut töissä hermoromahduksen.

Pelkään tosissani, että minusta ei ole työelämään, että olen niin pahasti pysyvästi vioittunut. Ja olen tehnyt oikeasti kaikkeni. En pysty enää auttamaan itseäni. Epäilen että tuskin ammattilaisetkaan pystyvät, vaikka hoitoon pääsisinkin. Elämäni on pelkkää ankeaa sinnittelyä, ahdistusta ja pelkoa. En usko että jaksan tätä enää kauaa.

Ei ole mitään huttua. Liikunta, ruokavalio ja some ovat tutkitusti voimakkaita taustatekijöitä masentumisen taustalla, ja jos ne ovat kunnossa niin ne ehkäisevät masentumista.

Mulla oli ruokavalio kunnossa ja liikuntaakin harrastin. Somessa en ole ollutkaan ellei tätä palstaa ja whatsappia lasketa sellaisiksi. Itseäni alkoi masentaa jatkuva työstressi ja yksinäisyys. En löytänyt kavereita mistään, vaikka kokeilin kaikenlaisia harrastuksia. Harva arvaa, että päällisin puolin menestyvä ja nätti nainen voi olla todella yksin. Siinä ei tieto tyrkyllä olevasta seksiseurasta auta. Parin itsariyrityksen jälkeen päätin olla itseni paras ystävä. On kyllä ollut pitkä tie enkä saanut julkiselta puolelta mitään apua. Terveiset Helsingistä.

Mikä susta on vialla, kun ihmiset ei halua olla sun kanssa tekemisissä?

Mikä sussa on vialla, kun oot noin tyly?

Siinä vialla se että sillä ei ole ketään kelle ilkeillä.

Vierailija
137/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveluja ajetaan alas koska Suomi ei ole enää hyvinvointivaltio.

Vierailija
138/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain vikaa on järjestelmässä, jos hakee apua mutta lähetetään vain kotiin.

Silloin voi EHKÄ saada akuuttia apua jos on itsetuhoinen. Yleensä täytyy pitkälti itsekseen selvitä. Resepti käteen ja seuraava potilas sisään. :(

Ei saa. Sisko lähetettiin kotiin itsetuhoisena. Oli luvannut ettei tee itsemurhaa. Kuka idiootti uskoo jos masentuneelta kysyy yhtään mitään,

Jäi kaksi teini-ikäistä lasta äidittömäksi.

Tampere

Sama tapahtui lapseni kohdalla. Minä soitin kerta toisensa jälkeen ambulanssia ja aina lähetettiin kotiin. Yksi päivä sitten, päivystyksestä tullessaan, toteutti uhkailunsa.

Jäi tosin henkiin, vammautuneena. Yhteiskunnalle hänen leikkauksensa ovat jo maksaneet miljoonan. Oisko ollut halvempaa hoitaa etukenossa?

Systeemissä on jotain todella pahasti pielessä. Miten ihmeessä tälle ei osata tehdä mitään?

Itsemurhia yrittäville ei pitäisi tarjota mitään lääkäripalveluja. Heidän valinta oli lähteä täältä, sitä tahtoa pitäisi kunnioittaa.

Heidän valintansa on päästä tuskasta eroon. Harva heistä haluaa kuolla, mutta heillä ei vain ole muuta konstia

Koska ei voi laittaa sitä somea kiinni?

Jos tuo ei onnistu niin eväät on tosiaan aika vähissä. Normaalia elämänhallintaa useimmille miehille.

Voi tulla yllätyksenä mutta ihmiset(eli myös naiset) yrittivät itsemurhia jo ennen somea. Naisia väheksyvää ja epäinhimillistävää sanoa että naisten ongelmat johtuisivat vain somesta, kun eihän heillä voi olla oikeita ongelmia, ajatuksia tai murheita eikä edes yksinäisyyttä voi kokea. 

Naisillahan on asiat 1000x paremmin kuin miehillä. Tehän nautiskellen kerrotte täällä kuinka vain miehet ovat yksin, itsemurhayksiössään naisten nauttiessa elämästä ystävättärien kanssa.

Tuo on jotain omaa keksintöäsi. Kaikilla ei tosiaan mitään ystäviä ole ja moni nainenkin elää itsemurhayksiössä. Usein on ollut ketjuja joissa pohditaan ulkopuolisuutta ja sitä kun ei sovi minnekään, eikä oikein löydy ystäviä. Ja ne ovat naisten kirjoittamia yleensä. Mietitään kelpaako koskaan kenellekään. En ole nähnyt väitettä että vain miehet olisivat yksin muilta kuin kaltaisiltasi jotka eivät selkeästi naisista pidä.

Naiset pilkkaavat tällä palstalla tuhansissa ketjuissa miehiä jotka ovat syrjäytyneitä paskoja. Nautitte siitä kun miehet kärsivät. Johan te tässäkin ketjussa aloitte ilakoimaan kuinka miehet tekee enemmän itsemurhia.

Minua on haukuttu jo lapsena laudaksi, huoraksi, lesboksi, kaikki miesten suusta ja kaikki on pitänyt lapsen psyykkeellä kestää. Haukkujat ovat

olleet samanikäisiä ja aikuisia miehiä.

Vierailija
139/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain vikaa on järjestelmässä, jos hakee apua mutta lähetetään vain kotiin.

Silloin voi EHKÄ saada akuuttia apua jos on itsetuhoinen. Yleensä täytyy pitkälti itsekseen selvitä. Resepti käteen ja seuraava potilas sisään. :(

Ei saa. Sisko lähetettiin kotiin itsetuhoisena. Oli luvannut ettei tee itsemurhaa. Kuka idiootti uskoo jos masentuneelta kysyy yhtään mitään,

Jäi kaksi teini-ikäistä lasta äidittömäksi.

Tampere

Sama tapahtui lapseni kohdalla. Minä soitin kerta toisensa jälkeen ambulanssia ja aina lähetettiin kotiin. Yksi päivä sitten, päivystyksestä tullessaan, toteutti uhkailunsa.

Jäi tosin henkiin, vammautuneena. Yhteiskunnalle hänen leikkauksensa ovat jo maksaneet miljoonan. Oisko ollut halvempaa hoitaa etukenossa?

Systeemissä on jotain todella pahasti pielessä. Miten ihmeessä tälle ei osata tehdä mitään?

Itsemurhia yrittäville ei pitäisi tarjota mitään lääkäripalveluja. Heidän valinta oli lähteä täältä, sitä tahtoa pitäisi kunnioittaa.

Heidän valintansa on päästä tuskasta eroon. Harva heistä haluaa kuolla, mutta heillä ei vain ole muuta konstia

Koska ei voi laittaa sitä somea kiinni?

Jos tuo ei onnistu niin eväät on tosiaan aika vähissä. Normaalia elämänhallintaa useimmille miehille.

Voi tulla yllätyksenä mutta ihmiset(eli myös naiset) yrittivät itsemurhia jo ennen somea. Naisia väheksyvää ja epäinhimillistävää sanoa että naisten ongelmat johtuisivat vain somesta, kun eihän heillä voi olla oikeita ongelmia, ajatuksia tai murheita eikä edes yksinäisyyttä voi kokea. 

Naisillahan on asiat 1000x paremmin kuin miehillä. Tehän nautiskellen kerrotte täällä kuinka vain miehet ovat yksin, itsemurhayksiössään naisten nauttiessa elämästä ystävättärien kanssa.

Tuo on jotain omaa keksintöäsi. Kaikilla ei tosiaan mitään ystäviä ole ja moni nainenkin elää itsemurhayksiössä. Usein on ollut ketjuja joissa pohditaan ulkopuolisuutta ja sitä kun ei sovi minnekään, eikä oikein löydy ystäviä. Ja ne ovat naisten kirjoittamia yleensä. Mietitään kelpaako koskaan kenellekään. En ole nähnyt väitettä että vain miehet olisivat yksin muilta kuin kaltaisiltasi jotka eivät selkeästi naisista pidä.

Naiset pilkkaavat tällä palstalla tuhansissa ketjuissa miehiä jotka ovat syrjäytyneitä paskoja. Nautitte siitä kun miehet kärsivät. Johan te tässäkin ketjussa aloitte ilakoimaan kuinka miehet tekee enemmän itsemurhia.

Minua on haukuttu jo lapsena laudaksi, huoraksi, lesboksi, kaikki miesten suusta ja kaikki on pitänyt lapsen psyykkeellä kestää. Haukkujat ovat

olleet samanikäisiä ja aikuisia miehiä.

Lähde?

Vierailija
140/529 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole hallituksen asia vaan jokainen meistä on itse vastuussa itsestään!

Haitallinen asenne. Suomessa ollaan aivan liian itsenäisiä. Ihminen on oikeasti sosiaalinen olento, joka tarvitsee muiden ihmisten seuraa, tukea ja turvaa. Tällaisen perustarpeen laiminlyönti ei ole mitään vahvuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän