Mies löysi uuden vain viikko meidän eron jälkeen
Seurustelimme lähes viisi vuotta. Kumpikin asui tahoillaan, mutta kaikki vapaa-aika usein arkikin vietettiin yhdessä.
Joulun aikoihin ymmärsin tarvitsevani omaa tilaa asioiden miettimiseen: mikä on minun elämäni suuntana ja mitä oikeasti haluan. Sovittiin että vappuun mennessä päätetään jatketaanko yhdessä parina vai erikseen ystävinä. Tuona aikana ei tavata toisiamme mutta viestitellä ja soitella voidaan jos on jotain tärkeää.
Hyvissä ajoin ennen vappua eli noin kaksi viikkoa sitten ilmoitin miehelle puhelimitse, etten halua jatkaa yhdessä. Syy on ettemme kohtaa ajatusmaailmojemme tasolla.
Vappuna mies oli päivittänyt statuksensa ja seurustelee jonkun uuden kanssa.
Tuli aika petetty olo. Ei varmaan ihan viikossa löydy uusi elämänkumppani.
Kommentit (280)
No jaa, kaverin mies ja lapsensa isä löysi uuden jo ennen kuin kaveri oli ehtinyt muuttaa pois yhteisestä kodista. Ja melkein heti oli pitänyt tämä uusi nainen esitellä lapsellekin. Että onhan näitä "nopean toiminnan miehiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin miehen uudelle kumppanille
Eiköhän tuo tilanne ole hänelle ihan selvillä. Luultavasti ovat tavanneet ja alkaneet tutustua tuon 4kk tauon aikana ja kun ap on virallisesti kertonut päätöksensä, on suhde lähtenyt kunnolla lentoon.
No ei kannata jäädä miettimään asioita siltä kannalta että jää olettamuksien varaan. Itse vielä infoaisin uutta kumppania niin saa hän tehdä omat päätökset, haluaako tuollaisen miehen itselleen ottaa :)
Eli sen lisäksi että olisit pitänyt löysässä hirressä miestä, haluaisit tuhota hänen uuden suhteensa? Sairas olet.
itsepä mies on soppansa keittänyt
Miten? Kun ei olekaan suostunut apn pyöriteltäväksi?
Vierailija kirjoitti:
No jos oma puoliso sanoisi mulle että tarvitsee miettimisaikaa neljä kuukautta ja ilmoittelee sitten päätöksensä niin kyllä minä eroaisin henkisesti ja tunnetasolla jo sillä hetkellä.
Ihan samaa mieltä. Neljä päivää ymmärtäisi, mutta 4 kuukautta...Olisi mies kyllä ollut melkoinen lapanen, jos olisi odotellut.
Ja eihän aapee edes halunnut jatkaa, tuo päätöskö vaati 4kk kypsyttelyn? Ja sitten hups, kun 4kk kulunut, niin nyt sitten tiedän, etten halua jatkaa. Miksi aapee halusi pitää miestä löyhässä hirressä?
Vierailija kirjoitti:
No jaa, kaverin mies ja lapsensa isä löysi uuden jo ennen kuin kaveri oli ehtinyt muuttaa pois yhteisestä kodista. Ja melkein heti oli pitänyt tämä uusi nainen esitellä lapsellekin. Että onhan näitä "nopean toiminnan miehiä".
Mun veljen vaimo esitteli uuden miehen lapsille kuukausi sen jälkeen kun muuttivat erilleen veljeni kanssa. Se on elämää, ei sen kummallisempaa. Uusi auttakoon nyt osituksen teossa.
Eli itket nyt täällä sitä, että mies ei itkekään perääsi?
En ymmärrä ap:n kaltaisia ihmisiä. Oletko narsisti?
Sinä halusit päättää suhteen, ja kun mies ei jäänytkään itkemään sinun perään vaan löysi muuta seuraa, niin tunnet itsesi petetyksi?? Ei se eksä ole sulle mitään velkaa.
Herrasmies kyseessä, kun vasta virallisen eron jälkeen muutti statuksensa uudelleen varatuksi.
Eikö ap ymmärtänyt että tauon ilmoittamalla oot purkanut omalta osaltasi sitoutumisen mieheen. Tottakai miehellä on oikeus hakea seuraa kun ap on hänet jättänyt. Sitä paitsi mistä se mies on tietänyt ap:n motiivin tauolle. Todennäköisesti on tullut siihen johtopäätökseen että ap:lla on ollut toinen.
Siis sinä jätit ja nyt uliset täällä, kun toinen ei heittelekään mutaa päälleen ja itke perääsi.
Aikamoinen kyllä olet...
2/5. Draaman kaari oli matalahko mutta kesti sentään puolisen vuotta.
Vaadimme parempia trolleja!
Vierailija kirjoitti:
kertoo aika paljon ihmisestä jos ei muutamaa kuukautta voi olla yksin
Ei jätetyllä ole mitään velvollisuutta olla yksin!
Useimmille miehille 4kk ilman seksiä on liikaa, jos sitä on ennen harrastanut useammin.
Eli ollut jo tarve etsiä seksikumppani. Mutta en sano, etteikö voisi olla myös rakkautta mukana.
Sinä et selvästikään ollut se oikea. Jospa tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veljen vaimo esitteli uuden miehen lapsille kuukausi sen jälkeen kun muuttivat erilleen veljeni kanssa. Se on elämää, ei sen kummallisempaa. Uusi auttakoon nyt osituksen teossa.
Joo eipä se taida olla sukupuolesta kiinni tuommoinen läheisriippuvuus ettei osata olla yksin. Minulla on yksi naispuolinen ystävä joka on myös vähän sarjarakastuja, aina vannoo hankalan eron jälkeen että nyt olen yksin, ja ei mene montaa viikkoa kun on taas ihastunut ja virittelee suhdetta. Ja yksi miespuolinen tuttu, joka on jo pariin kertaan tehnyt niin että uusi muuttaa sisään suunnilleen samalla oven avauksella kuin entinen lähtee. Ei kai siinä mitään jos on lapseton, mutta sitten kun alkaa olla lapsia kuvioissa niin pitäisi vähän osata ajatella heitäkin.
Sait juuri sitä, mitä tilasit.
Miksi oletat, että mies ei tekisi mitään sen haluamasi tauon aikana? Viisas mies, toimi järkevästi.
No nyt sulla on kaikki tila ja aika elämässäsi. Nauti siitä ja anna exäsikin nauttia omastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilu neljä kuukautta olitte erossa, ei kai se ihme ole että uusi löytyy. Ja eikö miehelläkin ollut oikeus ilmoittaa vappuna että tämä teidän touhu on nyt ohi? Ette todellakaan tainneet kohdata millään tasolla.
No kyllä minä kertoisin jo aiemmin, jos uusi löytyy tuossa välissä.
Miksi? Oli sovittu että pidetään taukoa eikä raportoida itsestään mitään, miksi olisit raportoinut?
Jos yhdessä on sovittu, että pidetään taukoa niin ei kai silloin uutta ala etsiä? Jos omasta mielestä ei kuitenkaan halua sitä taukoa vaan heti eron, niin luulis sen heti kertovan.
Aloituksen naisenkuvatus yksipuolisesti saneli säännöt ja nyt itkee, kun prinsessan oikkuja ei noudatettukaan niinkuin hän halusi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin miehen uudelle kumppanille
Eiköhän tuo tilanne ole hänelle ihan selvillä. Luultavasti ovat tavanneet ja alkaneet tutustua tuon 4kk tauon aikana ja kun ap on virallisesti kertonut päätöksensä, on suhde lähtenyt kunnolla lentoon.
No ei kannata jäädä miettimään asioita siltä kannalta että jää olettamuksien varaan. Itse vielä infoaisin uutta kumppania niin saa hän tehdä omat päätökset, haluaako tuollaisen miehen itselleen ottaa :)
Eli sen lisäksi että olisit pitänyt löysässä hirressä miestä, haluaisit tuhota hänen uuden suhteensa? Sairas olet.
Kyllä minä haluaisin tietää olevani laastari vain ja lopettaisin suhteen. Ei tuossa ajassa ole ehtinyt eroa käsitellä.
Flegmaattinen tarina :D
Koska tämä on kirjoituskilpailu, mun stoori menee näin:
Erosin 2016. Tapasin kiinnostavan miehen (eronnut myös 2016) marraskuussa 2022. Kutsuin hänet kaffelle joulun ja uudenvuoden välissä ja siitä lähtien on oltu yhdessä ja harrastettu seksiä 1-3 kertaa päivässä ja alusta saakka ihmetelty, miten samalla tavoin me asioista ajatellaan.
Nyt hän haluaa kihloihin ja muuttaa luokseni kesäkuun alusta ja siirtää mulle osan palkastaan.
On jo esitellyt minut useille sukulaisilleen, mm. aikuisille pojilleen. On tavannut minun tyttäreni ja isäni ja vakuuttanut, että haluaa pitää minusta huolta ja tehdä minut onnelliseksi.
Ap ja suhteensa on flegmaattisuuden huippu. Veikkaan että olet nuorempi kuin me (58 ja 54). No, kun ikää karttuu ja eräpäivä lähestyy, lakkaa tuhlaamasta aikaa ja alkaa elää täysillä.
Mistä sä tiedät laastareista tai mistään muustakaan? Ap siirtyy nyt eteenpäin kuten halusi, itsenäisenä ja voimaantuneena eikä puutu muiden elämään. #kaunisrietasonnellinen