Mies löysi uuden vain viikko meidän eron jälkeen
Seurustelimme lähes viisi vuotta. Kumpikin asui tahoillaan, mutta kaikki vapaa-aika usein arkikin vietettiin yhdessä.
Joulun aikoihin ymmärsin tarvitsevani omaa tilaa asioiden miettimiseen: mikä on minun elämäni suuntana ja mitä oikeasti haluan. Sovittiin että vappuun mennessä päätetään jatketaanko yhdessä parina vai erikseen ystävinä. Tuona aikana ei tavata toisiamme mutta viestitellä ja soitella voidaan jos on jotain tärkeää.
Hyvissä ajoin ennen vappua eli noin kaksi viikkoa sitten ilmoitin miehelle puhelimitse, etten halua jatkaa yhdessä. Syy on ettemme kohtaa ajatusmaailmojemme tasolla.
Vappuna mies oli päivittänyt statuksensa ja seurustelee jonkun uuden kanssa.
Tuli aika petetty olo. Ei varmaan ihan viikossa löydy uusi elämänkumppani.
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä (meillä yhteisiä lapsia) luuli myös että olin uuden löytänyt heti 15 vuotta kestäneen parisuhteen jälkeen kun muutama kuukausi jälkeenpäin ilmoitin että mulla uus miesystävä. Siitä aiheutui supinaa ja hän oli kertonut sukulaisille varmana että lähdin suhteesta tämän uuden miehen takia. Ennen nykyistä miestäni olin sen muutaman kuukauden aikana ehtinyt tapailemaan useampaa miestä. Ei tartte muuta kuin mennä ravintolaan ilman mitään aikomustakaan hakea uutta niin ehdokkaita liimautuu suorastaan iholle. Ei niistä eksän touhuista ap kannata loukkaantua. Kun ero tulee niin joillekin se on siitä hetkestä, kerrasta poikki. Niin se oli minullekin. Sillä ei ollut mitään tekemistä mun eksän kanssa eletyn ajan kanssa tai sen miten suhde loppui.
Olitko joku munahaukka, kun noin monta miestä ehdit heti tapailemaan? Kerroitko miehelle, että hän oli yksi monista jonossa?
Mies löytää usein toisen jo ennen kuin erosta on mitään puhuttu.
Tulee joskus täysin yllätyksenä, kun mies sanoo haluavansa erota
ja toinen nainen on ollut jo miehen kuvioissa jonkin aikaa.
Neljässä kuukaudessa vieraantuu aika hyvin, jos ainoa yhteys on somekaveruus. En voisi kuvitella ottavani takaisin siippaa, joka noin pitkän ajan jälkeen yrittäisi lakki kourassa tulla takaisin. Eihän hän edes tietäisi, jos vaikka olisin sillä välin sairastunut vakavasti, menettänyt sukulaisen, vaihtanut työpaikkaa, muuttanut jne. Kaikesta ei kerrota somessa.
Onko jossain joskus elänyt mies, joka ei heti eron jälkeen ole ottanut uutta?
Se sinun arpomisesi varmaan riitti tälle miehelle,onnea uuteen parisuhteeseen mies.
Ap:tä ihmettelen, miksi roikut exäsi tekemisissä kiinni. Hänhän oli ex jo siinä vaiheessa, kun hän ilmoitti seurustelustaan. Itse kaine lisäksi lähetit miehen matkoihinsa. Luulitko, että hän kuitenkin pitää jonkun suruajan sinusta?
Mene itsekin eteenpäin. Halusit jättää miehen. Näytä se. Kesäkin edessä.
Miehelläsi oli jo nainen kun erositte, katsoi vaan sopivan kohdan milloin kertoo sulle. Ikävää mutta totta. nimimerkillä minäkin luulin mutta kuulin muualta.
Eiköhän mieskin tutkaillut neljän kuukauden aikana tuntemuksiaan ja mitä oikeasti haluaa. Vastaan on tullut mukava muikkeli, joka sopisi hyvin omiin tulevaisuudentoiveisiin. Hyvinhän tuo on mennyt, kun molemmat saivat mitä halusivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla puolestaan nainen löysi uuden miehen yökylään saman päivän iltana, kun oltiin erottu. Myöhemmin vielä soitteli, että on omantunnontuskia ja sanoi että olen muka silti tärkeä ihminen hänelle. Pskapuhetta kaikki. Pelkän panopuun itselleen halusi. Sekä elättäjän köyhänä yh:na päin prsettä kasvatetuille kauhukakaroilleen, joista nuorin oli ehkä tyhmin ja tuhoisin 5v kauhupoika mitä ikinä olen nähnyt, keskimmäinen 8v tyttö samaa tasoa ja vanhin 11v tyttö vielä tuonkin ikäisenä housunsa kastelija. No, lapset on lapsia, ei siinä mitään, mutta tuon nainen vaikka niin kiva ja nätti päältäpuolin olikin, niin pinnan alta aika eri.
" vanhin 11v tyttö vielä tuonkin ikäisenä housunsa kastelija"
Viivästymä tai tapahtunut jotain todella pahaa lapselle! Kastelu 11v ei ole tavallista.
tämä ei pidä paikkaansa. Yökastelu voi johtua hormonitoiminnasta ja siihen on ihan lääkityskin, tiedän kun oma lapsi on tätä lääkettä käyttänyt kymmenvuotiaana. Syy voi toki olla rakenteellinenkin ongelma tai toistuvat vt infektiot. sitä varten on kouluterkkari, ei joku äitin poikaystävä tai vauvapalstan kauhistelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla puolestaan nainen löysi uuden miehen yökylään saman päivän iltana, kun oltiin erottu. Myöhemmin vielä soitteli, että on omantunnontuskia ja sanoi että olen muka silti tärkeä ihminen hänelle. Pskapuhetta kaikki. Pelkän panopuun itselleen halusi. Sekä elättäjän köyhänä yh:na päin prsettä kasvatetuille kauhukakaroilleen, joista nuorin oli ehkä tyhmin ja tuhoisin 5v kauhupoika mitä ikinä olen nähnyt, keskimmäinen 8v tyttö samaa tasoa ja vanhin 11v tyttö vielä tuonkin ikäisenä housunsa kastelija. No, lapset on lapsia, ei siinä mitään, mutta tuon nainen vaikka niin kiva ja nätti päältäpuolin olikin, niin pinnan alta aika eri.
" vanhin 11v tyttö vielä tuonkin ikäisenä housunsa kastelija"
Viivästymä tai tapahtunut jotain todella pahaa lapselle! Kastelu 11v ei ole tavallista.
tämä ei pidä paikkaansa. Yökastelu voi johtua hormonitoiminnasta ja siihen on ihan lääkityskin, tiedän kun oma lapsi on tätä lääkettä käyttänyt kymmenvuotiaana. Syy voi toki olla rakenteellinenkin ongelma tai toistuvat vt infektiot. sitä varten on kouluterkkari, ei joku äitin poikaystävä tai vauvapalstan kauhistelija.
Mulla oli joku ongelma ja muistan, kun jouduin olemaan sairaalassa jonkin aikaa. Pitäis pyytää vanhat potilastiedot, että mikä se ongelma lopulta oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut pitää nopeasti tullutta uutta suhdetta automaattisesti laastarina joka ei kestä?
Mä aloin seurustella miehen kanssa joka oli muuttanut erilleen vaimostaan reilu kuukausi aiemmin. Eroa mies oli miettinyt jo pitkään ennen lopullista ratkaisua. Mies kun ei halua liian helposti luovuttaa, mutta ei lopulta nähnyt muuta ratkaisua.
Aika hemmetin pitkä ja vakava laastari siitä kuitenkin seurasi kun aloimme seurustella. Yhdessä oltu 10 vuotta, ollaan naimisissa, ostettu talo ja yksi yhteinen lapsi. Että sellainen laastari. :D Ei kyllä kumpikaan odottanut mitään suhdetta elämäänsä, mutta sattumalta tavattiin ja se oli menoa sitten.
Niin voihan se laastari kestääkin. Eksä sanoi heti, että hän ei halua jäädä yksin alkoi samantien etsiä uutta ja sellaisen löysikin ennen kuin eromme tuli voimaan. Tavattiin vielä asioiden hoitamisen takia ja hän oikein kehui millainen kodinhengetär tämä uusi on ja muuten sitten ihan menettelee. Ilmeisesti he ovat vieläkin yhdessä.
Munkin mies, jonka kanssa alettiin seurustella harkinta-ajalla, sanoi exälleen, joka ei olisi miestä itselleen halunnut, mutta ap-maisesti ei olisi muillekaan antanut, sanoi jotenkin noin, että menettelee. Vältteli kaikkea konfliktia. Mulle niitä tunteita onkin sitten viestitty sanoin ja teoin paljon enemmän.
Se "uusi" on ollut kuvioissa jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut pitää nopeasti tullutta uutta suhdetta automaattisesti laastarina joka ei kestä?
Mä aloin seurustella miehen kanssa joka oli muuttanut erilleen vaimostaan reilu kuukausi aiemmin. Eroa mies oli miettinyt jo pitkään ennen lopullista ratkaisua. Mies kun ei halua liian helposti luovuttaa, mutta ei lopulta nähnyt muuta ratkaisua.
Aika hemmetin pitkä ja vakava laastari siitä kuitenkin seurasi kun aloimme seurustella. Yhdessä oltu 10 vuotta, ollaan naimisissa, ostettu talo ja yksi yhteinen lapsi. Että sellainen laastari. :D Ei kyllä kumpikaan odottanut mitään suhdetta elämäänsä, mutta sattumalta tavattiin ja se oli menoa sitten.
Niin voihan se laastari kestääkin. Eksä sanoi heti, että hän ei halua jäädä yksin alkoi samantien etsiä uutta ja sellaisen löysikin ennen kuin eromme tuli voimaan. Tavattiin vielä asioiden hoitamisen takia ja hän oikein kehui millainen kodinhengetär tämä uusi on ja muuten sitten ihan menettelee. Ilmeisesti he ovat vieläkin yhdessä.
Munkin mies, jonka kanssa alettiin seurustella harkinta-ajalla, sanoi exälleen, joka ei olisi miestä itselleen halunnut, mutta ap-maisesti ei olisi muillekaan antanut, sanoi jotenkin noin, että menettelee. Vältteli kaikkea konfliktia. Mulle niitä tunteita onkin sitten viestitty sanoin ja teoin paljon enemmän.
Tuttu on läheisriippuvainen ja hänelle kelpasi lähes ensimmäinen vastaantulija. Nyt kyllä valittaa niistä huonoista puolista, mutta ei kuitenkaan halua erota, kun jäisi taas yksin.
ooooh kui romppista se löysi twin flamensa <3
Mies löysi parempaa panoseuraa.
Ehkä annoit miehen ymmärtää, että et enää rakasta häntä ja hän on vähän niin kuin varalla kun ei "se oikeakaan" ole vielä saapunut.
Itse naisena nostaisin välittömästi kytkintä, jos mies sanoisi, että haluaa ottaa aikalisän meidän suhteessa ja sanoo sitten jossain vaiheessa, haluaako jatkaa.
Ei kai se niin mene, että vain sinulla on oikeus "pohtia suhdetta" ja ehkä katsastaa muutakin tarjontaa, ja toisen osapuolen pitäisi yksin "elää" suhdettanne kuin ei mitään.
Eli katsoit että sinulla pitäisi olla etuoikeus aina palata vanhaa suhteeseesi, jos et ole löytänyt parempaa tai jos sinkkuilu ei vastannutkaan odotuksiasi?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä annoit miehen ymmärtää, että et enää rakasta häntä ja hän on vähän niin kuin varalla kun ei "se oikeakaan" ole vielä saapunut.
Itse naisena nostaisin välittömästi kytkintä, jos mies sanoisi, että haluaa ottaa aikalisän meidän suhteessa ja sanoo sitten jossain vaiheessa, haluaako jatkaa.
Ei kai se niin mene, että vain sinulla on oikeus "pohtia suhdetta" ja ehkä katsastaa muutakin tarjontaa, ja toisen osapuolen pitäisi yksin "elää" suhdettanne kuin ei mitään.
Eli katsoit että sinulla pitäisi olla etuoikeus aina palata vanhaa suhteeseesi, jos et ole löytänyt parempaa tai jos sinkkuilu ei vastannutkaan odotuksiasi?
Minä en välttämättä nostaisi heti kytkintä, mutta en kyllä jäisi varsinaisesti odottamaankaan. En lähtisi saman tien aktiivisesti etsimään uutta, mutta jos sattumalta vastaan tulisi kiinnostava tyyppi, saisi parisuhdejahkaaja jäädä jahkailemaan itsekseen.
Aina löytyy joku. Ekasta tulee laastrisuhde yleensä. Ettii paremman ajan kanssa
Ei kai tuollaista tarvitse stalkata, jos on vielä kavereina somessa. Ei me poistettu toisiamme kavereista heti eron jälkeen. Poistin vasta pari vuotta myöhemmin, kun ei enää oltu missään yhteydessä ja samalla siivosin muutenkin kaverilistaa.