Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies haluaisi tavata, hän yrittäisi sitä oikeasti?

Vierailija
03.05.2023 |

Eikä laittaisi vain kerran kuukauteen viestiä, nähdäänkö?

Kertokaa tekin nyt tämä itsestäänselvyys minulle.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuinka usein sinä haluat tavata?

En usein itse ehdottele, koska ei ole omista menoista riippuvaa milloin nähdään. Itselle käy melkein aina. Ap

Kun sinä et koskaan ehdota tapaamista kertoo miehelle että et halua edes tavata tai sitten sen että pyörität useampaa miestä samanaikaisesti. Samalla tavalla se toimii myös naisten suhteen että jos nainen haluaa tavata niin kyllä se sitä ehdottaa, jos ei ehdota niin ei halua nähdä

Mutta miten tämmöiset tilanteet sitten ratkaistaan? Minä en ota yhteyttä erääseen mieheen, koska mielestäni olen ollut aktiivinen, eikä hän viimeksi pystynyt tapaamaan kun ehdotin sitä. Mies puolestaan saattaa ajatella, että minua ei enää kiinnosta, koska en puolestani ehtinyt hänen ehdottamaansa tapaamiseen, enkä ole sen jälkeen ottanut uudestasn yhteyttä, eikä hän siksi ota yhteyttä.

Minullakin tapahtui tuollainen tuplaperuuntuminen ja siitä jäi vähän paha maku suuhun varmaan kummallakin ja oltiin sitten siinä tilanteessa ettei kumpikaan kehdannut enää ehdottaa tapaamista. Lapsellista mutta totta.

Loppuiko juttu sitten siihen?

Vierailija
62/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usein itse ehdottele, koska ei ole omista menoista riippuvaa milloin nähdään. Itselle käy melkein aina. Ap

Kun sinä et koskaan ehdota tapaamista kertoo miehelle että et halua edes tavata tai sitten sen että pyörität useampaa miestä samanaikaisesti. Samalla tavalla se toimii myös naisten suhteen että jos nainen haluaa tavata niin kyllä se sitä ehdottaa, jos ei ehdota niin ei halua nähdä

Mutta miten tämmöiset tilanteet sitten ratkaistaan? Minä en ota yhteyttä erääseen mieheen, koska mielestäni olen ollut aktiivinen, eikä hän viimeksi pystynyt tapaamaan kun ehdotin sitä. Mies puolestaan saattaa ajatella, että minua ei enää kiinnosta, koska en puolestani ehtinyt hänen ehdottamaansa tapaamiseen, enkä ole sen jälkeen ottanut uudestasn yhteyttä, eikä hän siksi ota yhteyttä.

Minullakin tapahtui tuollainen tuplaperuuntuminen ja siitä jäi vähän paha maku suuhun varmaan kummallakin ja oltiin sitten siinä tilanteessa ettei kumpikaan kehdannut enää ehdottaa tapaamista. Lapsellista mutta totta.

No juu siihen se pikkuhiljaa sitten kuivettui.

Vierailija
64/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu siihen se pikkuhiljaa sitten kuivettui.

Kannattaa laittaa viestiä ja yrittää vielä.

Vierailija
65/68 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et laita viestiä?

Koska epäilen, että häntä ei kiinnosta koska ei ole ottanut yhteyttä. Aikaa on kyllä ollut. Eikö sitä aina jankuteta, että mies kyllä ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut? Ja olen erittäin kiinnostunut, mutta en viitsi tyrkyttää seuraani.

Poimi Tinderistä uusi

En ole siellä ja tuskin menenkään.

Sitä paitsi, olisin halunnut juuri tuon kyseisen miehen.

Jos olet erittäin kiinnostunut ja haluat juuri tuon miehen, ehdotat tapaamista. Sillä pattitilanne ratkeaa. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
66/68 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran kuukaudessa laittaa viestiä, ei ole kiinnotunut (tai haluaa vain panon).

Oikeasti kiinnostunut henkilö pitää yhteyttä tiivisti ja haluaa nähdä jene jene

Pillua jahtaavahan se just jaksaa pommittaakin.

Vierailija
67/68 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ainakaan jatkuvasti kysele, jos nainen itse ei ole aloitteellinen eikä ole treffipyyntöihin heti suostunut. Yksi selvästi kiinnostunut nainen oli tällainen, joten enpä ole viitsinyt enää viestejä laitella. Jos naista oikeasti kiinnostaa, niin hänkin pitäisi yhteyttä, ei vaan mies.

Vierailija
68/68 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ei auttanut ketju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan