Jos mies haluaisi tavata, hän yrittäisi sitä oikeasti?
Eikä laittaisi vain kerran kuukauteen viestiä, nähdäänkö?
Kertokaa tekin nyt tämä itsestäänselvyys minulle.
Kommentit (68)
Tietenkin hän olisi aktiivinen, jos haluaisi tavata. Vastaus on niin selvä, että luulin otsikon luettuani, että tässä on kyse miehestä, jota et vielä tunne. Silloin vastaus olisi monisyisempi.
Vastaavaa miestä joka odottelee toisen kutsuja koska käy ihan mikä vaan sanottaisiin vätykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vastaavaa miestä joka odottelee toisen kutsuja koska käy ihan mikä vaan sanottaisiin vätykseksi.
Mutta ei se ap:n ehdottelukaan tuota tilannetta muuta. Jos ja kun mies tietää ap:n olevan saatavilla eikä silti käytä tsäänssiään, niin ei sitä miestä vaan kiinnosta ap:n seura kuin ehkä pahimmassa tylsyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaipaava mies käyttää kaikki keinot jotta toisen näkisi. Tuskin on siis kiinnostunut.
Ja jos tekee näin, ei ole hyvä sekään. Sitten on roikkuja ja mitä niitä nyt oli. Eli naiset päättäkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaipaava mies käyttää kaikki keinot jotta toisen näkisi. Tuskin on siis kiinnostunut.
Ja jos tekee näin, ei ole hyvä sekään. Sitten on roikkuja ja mitä niitä nyt oli. Eli naiset päättäkää.
Tämän takia käytän kaikki keinot ehdottaakseni kolme kertaa. Sen jälkeen pallo on naisella. En jää roikkumaan, jos suhteessa ei ole mitään vastavuoroisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali aktiivisuus toimii silloin kun molemmat on kiinnostuneita. Ja yleensä se aktiivisuus on molemminpuolista, ei tarvitse laskeskella kumpi laittoi viestiä ja monta kertaa kuukaudessa.
Jos mies joutuu tekemään "kaikkensa", niin saattaa kertoa siitä, ettei naista kiinnosta. Yli-innokas pommittelu ja roikkuminen myös lässähdyttää tehokkaasti orastavaa kiinnostusta. En tarkoita mitään normaalia aktiivisuutta ja innostusta kiinnostavasta ihmisestä, vaan sellaista kun pommitellaan koko ajan viestejä ja jos ei heti vastaa niin soitetaan perään jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei se ap:n ehdottelukaan tuota tilannetta muuta. Jos ja kun mies tietää ap:n olevan saatavilla eikä silti käytä tsäänssiään, niin ei sitä miestä vaan kiinnosta ap:n seura kuin ehkä pahimmassa tylsyydessä.
No ehkäpä miestä ottaa pannuun aapeen passiivisuus. Tuskin itsekään jaksaisit johonkin laiskiaiseen panostaa.
Hei mehä eletää 2023 vuotta eikä mitään ritariaikaa jolloin neito tornissa vaan odotteli tulevaa
Tumputtaja kun kerran kuussa haluaa nähdä, jos silloinkaan.
Ota kunnon mies joka on asialla.
Vonkaisin naista joka ilta kylään ja sitten vonkaisin seksiäkin jos siis nainen haluis treffeille kanssani.
Kysyn kerran ulos ..jos ei kiinnosta ..ei kiinnosta.
Ihme simppaaja jos joka kuukausi kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Et ole prioriteetti, olet se ketä voi nähdä kun ei muuta tekemistä ole.
Nimenomaan. Lisäksi olet miehelle se jolle voi tylsällä hetkellä jutella/viestitellä mukavia ihan vain lämpimikseen ja aikaa tappaakseen.
Olet siis ikäänkuin sparrauskaveri jotta pysyy tatsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkäpä miestä ottaa pannuun aapeen passiivisuus. Tuskin itsekään jaksaisit johonkin laiskiaiseen panostaa.
Ei ap:sta tule kuvaa laiskiaisesta? Ap on tehnyt selväksi olevansa saatavilla ja miestä ei vaan kiinnosta tarpeeksi. Ei normaali yhteydenpito ja näkeminen ole mitään "panostamista" sellaista ihmistä kohtaan, kenen seura kiinnostaa ja himottaa. Se tulee luonnostaan, ei mikään vaivaa vaativa "panostus" jos halua on.
No sivusta olen seurannut kuinka se oikeasti kiinnostunut mies tulee niin lapista kuin toisesta (euroopan) maastakin tapaamaan naista eikä ole yhtään liian hankalaa..
Vierailija kirjoitti:
No sivusta olen seurannut kuinka se oikeasti kiinnostunut mies tulee niin lapista kuin toisesta (euroopan) maastakin tapaamaan naista eikä ole yhtään liian hankalaa..
Näin se on. Itse olen yksipuolisten tunteiden expertti, ja kun itse olen yrittänyt saada kontaktia mieheen johon olen ihastunut, niin sieltä ei tule mitään selkeää ja miestä ei näy koskaan mailla halmeilla ja on vain muiden naisten kanssa, eli ei ole kiinnostunut minun seurastani.
Ja sitten kun joku mies on ihastunut minuun, niin ne on juurikin tuollaisia, että ovat lentolippuja ostamassa ja tarjoamassa kaikkea mitä nyt voi tarjota, ehdottelevat kaikenlaisia tekemisiä jne. Ja selittelevät ympäriinsä siitä ihastuksesta, jos on yhteisiä tuttuja (esim. yksi ihastunut mies oli mennyt johonkin bileisiin ja ilmoittanut siellä kaikille, että lähtee minun kanssani Etelä-Amerikkaan, toinen oli mennyt työpaikalle ja ilmottanut siellä olevansa ihastunut minuun (kaverin mies oli samassa duunissa) jne.).
Ei nuo ihastujatapaukset ole olleet millään tavalla epäselviä tai sellaisia, että olisivat vain kerran kuussa laittaneet viestiä :D
Oikeasti se menee tasan niin, että jos pitää miettiä, niin ei ole molemminpuolista kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Eli 1800-luvun seukkusäännöt passaa nyt missä nainen vaan istuu ja odottelee. Itsekin olen kyllä tuota reissaamista naisten takia harrastanut ihan tarpeeksi ja alkaa tuntumaan siltä että seuraavaksi voisi junat ja bussit liikkua toiseenkin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli 1800-luvun seukkusäännöt passaa nyt missä nainen vaan istuu ja odottelee. Itsekin olen kyllä tuota reissaamista naisten takia harrastanut ihan tarpeeksi ja alkaa tuntumaan siltä että seuraavaksi voisi junat ja bussit liikkua toiseenkin suuntaan.
Ei miehiä kiinnosta ne naiset jotka joutuu olemaan aktiivisia heitä kohtaan. Se, että nainen joutuu ns. yrittämään miestä on jo lähtökohtaisesti merkki yksipuolisesta kiinnostuksesta.
Eli matkustat jatkossakin naisten perässä, koska ei sinua kiinnosta ne jotka matkustaisivat sinun luoksesi.
Kaikki miehet jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita, ovat kyllä pitäneet yhteyttä, halunneet nähdä ja tehdä juttuja yhdessä. Aikaa on löytynyt aina edes sen verran että on vastattu "<3" tesktarilla. Ne muut eivät ole sitten vastailleet viesteihin, tapaamisehdotuksille on saanut vain vastauksen "ei ehdi, joskus toiste" jne.
Itse olin tossa tilanteessa, että laitoin 2 kertaa kuussa viestin. Tein myös naiselle heti alussa selväksi, että työkiireet on tällä hetkellä sen verran raastavia, että pitää keskittyä ja mietiskellä isoa projektia ja tilanne tapailuun on nyt vähän niin ja näin. Nainen sanoi, että ok hän ymmärtää ja haluaa silti jatkaa ja odottaa. Ei se ymmärtänyt. Hän unohti, että olen duunissa kiinni nyt pahasti. Ei se käynytkään ja alkoi pään aukominen ja haukkuminen. Sanoin hänelle, että niinku sanoin heti alussa miten on asiat ja kohta helpottaa, mutta pakko hoitaa tämä juttu kunnolla maaliin enkä nyt halua ylimääräistä stressiä meistä. Jos sulla on nyt kova kiire kaikkeen, niin siirry seuraavaan.
Myönnän, että tein myös itse mokan, kun lähdin tohon mukaan, kun tiesin ettei ole nyt sellaista aikaa heti antaa toiselle.
Hän odotti silti. Nyt ollaan oltu kimpassa 5 vuotta ja ei ole ollut tollasta kiirettä duunissa kertaakaan. Osu vaan pahaan paikkaa hieno ihminen mihin silloin ei ollut aikaa. Loppujen lopuksi olen kiitollinen, että ymmärsi asian, koska meillä on hyvä parisuhde.
Ehkä ap kandee kysyä ja puhua.
Ei ole valitettavasti kiinnostunut. Jos joku (mies tai nainen) on kiinnostunut ja yhteys olemassa/aloite tehty, niin ei se ole epäselvää eikä sitä tarvitse vauvapalstalla pohdiskella.