Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies haluaisi tavata, hän yrittäisi sitä oikeasti?

Vierailija
03.05.2023 |

Eikä laittaisi vain kerran kuukauteen viestiä, nähdäänkö?

Kertokaa tekin nyt tämä itsestäänselvyys minulle.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hieman paha tilanne, kun ei vielä tiedä itsekään kiinnostaako. Kun ei tunne kunnolla, ja pitäisi tutustua että saisi selkoa. Minulle on käynyt sitä, että kuulen myöhemmin etten ollut muka (tarpeeksi) kiinnostunut, vaikka todellisuudessa se on ollut vain epävarmuutta, ja sitä ettei halua joutua naurunalaiseksi. Riittää että kerran on tehnyt sen virheen, että on osoittanut kiinnostustaan ilman että se on ollut molemminpuolista, niin ei halua kokea samaa noloutta uudestaan.

Vierailija
42/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hieman paha tilanne, kun ei vielä tiedä itsekään kiinnostaako. Kun ei tunne kunnolla, ja pitäisi tutustua että saisi selkoa. Minulle on käynyt sitä, että kuulen myöhemmin etten ollut muka (tarpeeksi) kiinnostunut, vaikka todellisuudessa se on ollut vain epävarmuutta, ja sitä ettei halua joutua naurunalaiseksi. Riittää että kerran on tehnyt sen virheen, että on osoittanut kiinnostustaan ilman että se on ollut molemminpuolista, niin ei halua kokea samaa noloutta uudestaan.

Jos ei ole halukas ottamaan riskiä naurunalaiseksi tai nolatuksi tulemisesta, niin ei vaan kiinnosta tarpeeksi. Ja lisäksi jos kyse on aikuisista ihmisistä eikä teineistä, niin eihän siinä kukaan joudu naurunalaiseksi tai tule nolatuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin tossa tilanteessa, että laitoin 2 kertaa kuussa viestin. Tein myös naiselle heti alussa selväksi, että työkiireet on tällä hetkellä sen verran raastavia, että pitää keskittyä ja mietiskellä isoa projektia ja tilanne tapailuun on nyt vähän niin ja näin. Nainen sanoi, että ok hän ymmärtää ja haluaa silti jatkaa ja odottaa. Ei se ymmärtänyt. Hän unohti, että olen duunissa kiinni nyt pahasti. Ei se käynytkään ja alkoi pään aukominen ja haukkuminen. Sanoin hänelle, että niinku sanoin heti alussa miten on asiat ja kohta helpottaa, mutta pakko hoitaa tämä juttu kunnolla maaliin enkä nyt halua ylimääräistä stressiä meistä. Jos sulla on nyt kova kiire kaikkeen, niin siirry seuraavaan.

Myönnän, että tein myös itse mokan, kun lähdin tohon mukaan, kun tiesin ettei ole nyt sellaista aikaa heti antaa toiselle.

Hän odotti silti. Nyt ollaan oltu kimpassa 5 vuotta ja ei ole ollut tollasta kiirettä duunissa kertaakaan. Osu vaan pahaan paikkaa hieno ihminen mihin silloin ei ollut aikaa. Loppujen lopuksi olen kiitollinen, että ymmärsi asian, koska meillä on hyvä parisuhde.

Ehkä ap kandee kysyä ja puhua.

Mä suhtaudun tällaiseen suurella varauksella. En usko että kenelläkään voisi olla niin kiire töissä, ettei voisi joskus yön pikkutunteina kirjoittaa lyhyttä viestiä naiselle/miehelle, josta on kiinnostunut. Tapaaminen on toki eri asia, mutta täydellinen radiohiljaisuus ei kannata.

Ja nyt joku ajattelee, että mulla ei vaan itsellä ole ollut koskaan niin kiire. Voin vakuuttaa että on ollut ihan tarpeeksi kiire. Tein puolen vuoden ajan aamusta iltaan töitä ja yöllä mietin sängyssä maaten mitä pitää vielä tehdä. Ihan hyvin siinä yöllä valvoessa olisi voinut naputella viestin, jos olisi sillä hetkellä ollut joku nainen, josta olisin ollut kiinnostunut. Tapaamaan en olisi kerennyt, mutta mielenterveyden kannalta olisi tuossa tilanteessa ollut pelkästään positiivinen asia, jos olisi ollut jotain muutakin ajateltavaa kuin työt.

Nuoruudesta mulla on kokemus, jossa yksi tyttö sanoi ettei juuri nyt oikein ehdi tapailla, kun pitää lukea yliopiston pääsykokeisiin. Ajattelin että ok, onhan tuohon tiedekuntaan todella hankala päästä enkä halua olla se joka tulee hänen ja hänen unelmansa väliin. Annoin tytölle sitten aikaa päntätä ja olin uudelleen yhteydessä pääsykokeiden jälkeen. Silloin tyttö kertoi, että ei voi lähteä kahville kun hänellä on jo joku toinen. Ilmeisesti tälle toiselle oli kuitenkin riittänyt aikaan. En tiedä oliko hän missään vaiheessa minusta tarpeeksi kiinnostunut. Pitkään mietin, olisiko siitä voinut tulla jotain jos olisin vähän aggressiivisemmin puskenut siitä huolimatta, että tyttö sanoi että oli pääsykoekiireitä. Ilmeisesti tämä toinen kaveri oli niin tehnyt. Ehkä tyttö tulkitsi, etten ollut tarpeeksi kiinnostunut, kun pidin matalaa profiilia. Todellisuudessa en ole koskaan ollut kenestäkään yhtä kiinnostunut. Olen nykyään sinut tämän pettymykseni kanssa, mutta aina välillä se nousee vieläkin ajatuksiini yön tunteina, vaikka siitä on jo noin 20 vuotta. Olin silloin kokematon naisten kanssa, nykyisellä elämänkokemuksella puskisin vähän voimakkaammin.

Vierailija
44/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan mies jaksa roikkua kuukausi kaupalla naisessa joka ei koskaan halua tavata. Se että esittää vaikeasti tavoiteltavaa ei todellakaan ole hyvä juttu vaikka kuinka naiset huomiohimoissaan vaativat että häntä jahdataan

Vierailija
45/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuinka usein sinä haluat tavata?

En usein itse ehdottele, koska ei ole omista menoista riippuvaa milloin nähdään. Itselle käy melkein aina. Ap

Kun sinä et koskaan ehdota tapaamista kertoo miehelle että et halua edes tavata tai sitten sen että pyörität useampaa miestä samanaikaisesti. Samalla tavalla se toimii myös naisten suhteen että jos nainen haluaa tavata niin kyllä se sitä ehdottaa, jos ei ehdota niin ei halua nähdä

Vierailija
46/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin tossa tilanteessa, että laitoin 2 kertaa kuussa viestin. Tein myös naiselle heti alussa selväksi, että työkiireet on tällä hetkellä sen verran raastavia, että pitää keskittyä ja mietiskellä isoa projektia ja tilanne tapailuun on nyt vähän niin ja näin. Nainen sanoi, että ok hän ymmärtää ja haluaa silti jatkaa ja odottaa. Ei se ymmärtänyt. Hän unohti, että olen duunissa kiinni nyt pahasti. Ei se käynytkään ja alkoi pään aukominen ja haukkuminen. Sanoin hänelle, että niinku sanoin heti alussa miten on asiat ja kohta helpottaa, mutta pakko hoitaa tämä juttu kunnolla maaliin enkä nyt halua ylimääräistä stressiä meistä. Jos sulla on nyt kova kiire kaikkeen, niin siirry seuraavaan.

Myönnän, että tein myös itse mokan, kun lähdin tohon mukaan, kun tiesin ettei ole nyt sellaista aikaa heti antaa toiselle.

Hän odotti silti. Nyt ollaan oltu kimpassa 5 vuotta ja ei ole ollut tollasta kiirettä duunissa kertaakaan. Osu vaan pahaan paikkaa hieno ihminen mihin silloin ei ollut aikaa. Loppujen lopuksi olen kiitollinen, että ymmärsi asian, koska meillä on hyvä parisuhde.

Ehkä ap kandee kysyä ja puhua.

Vaikutat naiselta.

Vierailija
47/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen miehet yritti enemmän, mutta sitten keksittiin metoo

Vierailija
48/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usein itse ehdottele, koska ei ole omista menoista riippuvaa milloin nähdään. Itselle käy melkein aina. Ap

Kun sinä et koskaan ehdota tapaamista kertoo miehelle että et halua edes tavata tai sitten sen että pyörität useampaa miestä samanaikaisesti. Samalla tavalla se toimii myös naisten suhteen että jos nainen haluaa tavata niin kyllä se sitä ehdottaa, jos ei ehdota niin ei halua nähdä

Mutta miten tämmöiset tilanteet sitten ratkaistaan? Minä en ota yhteyttä erääseen mieheen, koska mielestäni olen ollut aktiivinen, eikä hän viimeksi pystynyt tapaamaan kun ehdotin sitä. Mies puolestaan saattaa ajatella, että minua ei enää kiinnosta, koska en puolestani ehtinyt hänen ehdottamaansa tapaamiseen, enkä ole sen jälkeen ottanut uudestasn yhteyttä, eikä hän siksi ota yhteyttä.

Vierailija
49/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavaa miestä joka odottelee toisen kutsuja koska käy ihan mikä vaan sanottaisiin vätykseksi.

Mutta ei se ap:n ehdottelukaan tuota tilannetta muuta. Jos ja kun mies tietää ap:n olevan saatavilla eikä silti käytä tsäänssiään, niin ei sitä miestä vaan kiinnosta ap:n seura kuin ehkä pahimmassa tylsyydessä.

No ehkäpä miestä ottaa pannuun aapeen passiivisuus. Tuskin itsekään jaksaisit johonkin laiskiaiseen panostaa.

Ei ap:sta tule kuvaa laiskiaisesta? Ap on tehnyt selväksi olevansa saatavilla ja miestä ei vaan kiinnosta tarpeeksi. Ei normaali yhteydenpito ja näkeminen ole mitään "panostamista" sellaista ihmistä kohtaan, kenen seura kiinnostaa ja himottaa. Se tulee luonnostaan, ei mikään vaivaa vaativa "panostus" jos halua on.

Eihän tässä tapauksessa nainenkaan suostu siihen normaalin yhteydenpitoon niin eikö se sitten kerro siittä että naista ei kiinnosta?

Vierailija
50/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sivusta olen seurannut kuinka se oikeasti kiinnostunut mies tulee niin lapista kuin toisesta (euroopan) maastakin tapaamaan naista eikä ole yhtään liian hankalaa..

Eli 1800-luvun seukkusäännöt passaa nyt missä nainen vaan istuu ja odottelee. Itsekin olen kyllä tuota reissaamista naisten takia harrastanut ihan tarpeeksi ja alkaa tuntumaan siltä että seuraavaksi voisi junat ja bussit liikkua toiseenkin suuntaan.

Ei miehiä kiinnosta ne naiset jotka joutuu olemaan aktiivisia heitä kohtaan. Se, että nainen joutuu ns. yrittämään miestä on jo lähtökohtaisesti merkki yksipuolisesta kiinnostuksesta.

Eli matkustat jatkossakin naisten perässä, koska ei sinua kiinnosta ne jotka matkustaisivat sinun luoksesi.

Toisin sanottuna naiset ei tasa-arvoon kykene eikä siihen suostu vaikka kuitenkin naiset sitä vaativat.

Vierailija
51/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olet todennäköisesti varalla ja mies roikottaa sinua sekä katselee, lohkeasiko. 

Vierailija
52/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten haluaa sinultakin aloitetta?

Vierailija
53/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan mies jaksa roikkua kuukausi kaupalla naisessa joka ei koskaan halua tavata. Se että esittää vaikeasti tavoiteltavaa ei todellakaan ole hyvä juttu vaikka kuinka naiset huomiohimoissaan vaativat että häntä jahdataan

Ja sama toisin päin. En mä jaksa innostua miehestä, joka ensin ehdottaa treffejä ja sitten viime hetkellä taas peruu. Ei siis ole riittävän kiinnostunut. Mä siirryn eteenpäin enkä jää kenenkään varapanoksi.

Vierailija
54/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten tämmöiset tilanteet sitten ratkaistaan? Minä en ota yhteyttä erääseen mieheen, koska mielestäni olen ollut aktiivinen, eikä hän viimeksi pystynyt tapaamaan kun ehdotin sitä. Mies puolestaan saattaa ajatella, että minua ei enää kiinnosta, koska en puolestani ehtinyt hänen ehdottamaansa tapaamiseen, enkä ole sen jälkeen ottanut uudestasn yhteyttä, eikä hän siksi ota yhteyttä.

Miksi et laita viestiä?

Vierailija
55/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et laita viestiä?

Koska epäilen, että häntä ei kiinnosta koska ei ole ottanut yhteyttä. Aikaa on kyllä ollut. Eikö sitä aina jankuteta, että mies kyllä ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut? Ja olen erittäin kiinnostunut, mutta en viitsi tyrkyttää seuraani.

Vierailija
56/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et laita viestiä?

Koska epäilen, että häntä ei kiinnosta koska ei ole ottanut yhteyttä. Aikaa on kyllä ollut. Eikö sitä aina jankuteta, että mies kyllä ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut? Ja olen erittäin kiinnostunut, mutta en viitsi tyrkyttää seuraani.

Poimi Tinderistä uusi

Vierailija
57/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et laita viestiä?

Poimi Tinderistä uusi

En ole siellä ja tuskin menenkään.

Sitä paitsi, olisin halunnut juuri tuon kyseisen miehen.

Vierailija
58/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ettei miehellä ole varaa maksaa kuin kerran kuukaudessa se 250 egeä tunnista sinulle. Koska prostituuttihan sinä olet, joka on ihastunut asiakkaaseensa. Miehellä on myös muita rahanmenoja kuin sinun kroppasi.

Vierailija
59/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin tapahtui tuollainen tuplaperuuntuminen ja siitä jäi vähän paha maku suuhun varmaan kummallakin ja oltiin sitten siinä tilanteessa ettei kumpikaan kehdannut enää ehdottaa tapaamista. Lapsellista mutta totta.

Vierailija
60/68 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ettei miehellä ole varaa maksaa kuin kerran kuukaudessa se 250 egeä tunnista sinulle. Koska prostituuttihan sinä olet, joka on ihastunut asiakkaaseensa. Miehellä on myös muita rahanmenoja kuin sinun kroppasi.

Öööööö.....????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän