Oliko hyvä kesä?
Kommentit (10)
Aika hyvä vain yksi päivä ilman savuja.
Kiitos kysymästä! On ollut sopivasti kaikkea: kylävierailuja, yksinoloa, ulkoilua ja kielen opiskelua. Ja vielähän nuo lämpimät säät jatkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä! On ollut sopivasti kaikkea: kylävierailuja, yksinoloa, ulkoilua ja kielen opiskelua. Ja vielähän nuo lämpimät säät jatkuvat.
Mitä kieltä opiskelet? Itse opettelen norjaa
Ei ollut ! Tuhlasin sen kotona istumalla! Hirveää.
Ei. Olin hyvin yksinäinen ja toisinaan meni päiviä, etten sanonut sanaakaan. Tein kyllä töitä (itsenäistä siivoustyötä), mutta ystävien kanssa ei aikataulut menneet yhteen ollenkaan joten kesäkuun lopussa lakkasin edes yrittämästä. Ystäväni ovat kaikki muissa kaupungeissa tai maissa.
Onneksi koulu jatkui elokuussa.
Ihan hyvä kesä oli. Aika paljon olin töissä. Toivon, että seuraavana kesänä voisin lomailla hieman enemmän, ja että etenkin mieheni voisi lomailla. Tässä kesässä oli parasta se, että tapasin kavereita ja sukulaisia. Myös uimaan pääsin lähes tarpeeksi.
Lämmintä piisasi, mutta se aiheutti myös kuivuutta mikä pilasi jonkun verran sadosta.
Oli sopivasti menoja ja rentoa olemista.
Lapsi tosin oli koko kesän poissa Suomesta, viikon päästä viimein nähdään, ennen kuin lähtee taas.
Ihan ok kesä sanoisin. Ja lämmin jatkuu vaan.