Deittailisitko minua?
Olen 40v mies. Pituus on 180cm ja paino 86kg ja olen lihaksikas. Olen introvertti, mutta haluaisin kuitenkin perheen ja lapsia. Haluaisin oman pojan ja tyttären, joille opettaa asioita ja joita kasvattaa. Haluaisin myös vaimon, jonka kanssa jakaa elämää.
Tienaan n. 60k vuodessa asiantuntijatöissä. Tulevaisuudessa on tavoitteena käydä ulkomailla expattina ja edetä uralla johtotehtäviin.
Harrastan kokkailua, lukemista, matkustelua ja kuntosalilla treenaamista. Unelmana on matkustaa Japaniin ja kiivetä Fujille.
Kommentit (121)
En, etkä sinäkään varmaan haluaisi deittailla minua, koska olen liian vanha. Sinun ikäisenäsi minun lapseni oli 12v. eli taidat olla vähän myöhässä vauvahaaveinesi. Myöhäisempien lapset ovat jo kouluikäisiä.
Mutta tuurilla voit löytää rakkauden ja perustaa perheen. Kaikki mitä kerrot kuulostaa kivalta, erityisesti lukeminen ja halu nähdä maailmaa. Onnea matkaan Sinulle!
Kuten jo sanottiin et kerro juurikaan mitään arvoistasi, paitsi tuon matkustelun kautta että ilmastonmuutos ei haittaa sinua. Jotain kunnianhimoa välittyy ja vähän pinnallisuuttakin. Olet vähän sitten kun -ihminen joka haaveilee Japanin matkasta vaikka mikään ei oikeasti estä lähtemästä sinne jo. Lukeminen ei kerro mistään paitsi lukutaidosta, avaa vähän mitä luet? Mangaa, Harry Pottereita, dekkareita, klassikoita, tietokirjallisuutta, self help oppaita, Raamattua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka haluaa lapsia vielä nelikymppisenä on turn-off, koska se tarkoittaa sitä, että haluat paljon nuoremman naisen kuin mitä itse olet. Ja mielestäni tuollaiset miehet on turn-off
Eihän siinä tarvi paljoa nuorempi olla, jos ollenkaan. Jos vaikka 35v nainen kyselee täällä että onko liian vanha äidiksi niin 90% vastaajista olisi sitä mieltä että et ole. Nainen nyt tuppaa olemaan joka tapauksessa suhteissa se nuorempi osapuoli, eikä se siitä miksikään muutu vaikka täällä kuinka ulistaisiin. Eli sinänsä tuossa nyt ei ole mitään outoa. Tokihan aika pian pitää niihin vauvantekohommiin alkaa tuossa iässä.
No kun se vaan on fakta ettei ne nuoremmat naiset kelpuuta nelikymppistä setämiestä. Jos on ollut sinkku koko ikänsä niin miten ne naiset nytkään olisi yhtään sen enempää kiinnostuneita varsinkin itseään vanhemmasta miehestä. Sitä tapahtuu vain palstalla ei reaali maailmassa.
Tuttavissani hyvin monilla pareilla mies on vanhempi tai merkittävästi vanhempi, ikäeroa on 4-14 vuotta . Minusta se on ihan ilmiö. Helsingissä kolmekymppiset miehet ovat todella vaikeita sitoutumaan, siksi varmaan moni nainen lopulta yli nelikymppisen tavatessaan ihastuu vakauteen.
Jälleen näin sosiologina herää kiinnostus:
Onko tämän kommentin tavoitteena yrittää vaikuttaa naisten asenteisiin yrittämällä uskotella, että tuo olisi yleistä? Vai jokin muu?
Koska noinhan ei ole. Ikäero on kääntymässä päinvastoin, vaikka se ei vielä virallisissa tilastoissa näy (koska ei juurikaan ole olemassa tilastoja seurustelusuhteista, vain avo-/avioliitoista): yhä useammin naiset haluavat itseään nuoremman miehen.
Ei ollut tarkoitus vaikuttaa asenteisiin, päinvastoin. Muotoilin ilmeisen huonosti.
Tähän liittyen olin isäni seurassa ja minua luultiin hänen nuorikokseen. Arvaapa loukkaannuinko. Olen tuostakin episodista päätellyt, että asenneilmapiiri suosii edelleen ikäeroa miehen eduksi. Heti tulee mieleen 3 paria, joissa nainen on 35 ja mies 50. Ehkä tosiaan sattumaa.
Omassakin piirissä on myös ikäeroa toisin päin, mutta mun kokemuspiirissä se on toistaiseksi harvinaisempaa.
Tilastoissa ikäeroparit ovat alempien sosiaaliluokkien juttu.
En.
Kuulostat itsekeskeiseltä kummajaiselta.
Mitä sinulla on naiselle tarjottavana?
Kuulostaa siltä ettei mitään. Paitsi toivomuksia.
Et kerro mitään luonteestasi. Ja sitten vielä se, että olisko meillä kemiaa.
En. Mulla on lapset tehtynä. Ja et kertonut sanallakaan persoonastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka haluaa lapsia vielä nelikymppisenä on turn-off, koska se tarkoittaa sitä, että haluat paljon nuoremman naisen kuin mitä itse olet. Ja mielestäni tuollaiset miehet on turn-off
Eihän siinä tarvi paljoa nuorempi olla, jos ollenkaan. Jos vaikka 35v nainen kyselee täällä että onko liian vanha äidiksi niin 90% vastaajista olisi sitä mieltä että et ole. Nainen nyt tuppaa olemaan joka tapauksessa suhteissa se nuorempi osapuoli, eikä se siitä miksikään muutu vaikka täällä kuinka ulistaisiin. Eli sinänsä tuossa nyt ei ole mitään outoa. Tokihan aika pian pitää niihin vauvantekohommiin alkaa tuossa iässä.
No kun se vaan on fakta ettei ne nuoremmat naiset kelpuuta nelikymppistä setämiestä. Jos on ollut sinkku koko ikänsä niin miten ne naiset nytkään olisi yhtään sen enempää kiinnostuneita varsinkin itseään vanhemmasta miehestä. Sitä tapahtuu vain palstalla ei reaali maailmassa.
Tuttavissani hyvin monilla pareilla mies on vanhempi tai merkittävästi vanhempi, ikäeroa on 4-14 vuotta . Minusta se on ihan ilmiö. Helsingissä kolmekymppiset miehet ovat todella vaikeita sitoutumaan, siksi varmaan moni nainen lopulta yli nelikymppisen tavatessaan ihastuu vakauteen.
Onko tämän kommentin tavoitteena yrittää vaikuttaa naisten asenteisiin yrittämällä uskotella, että tuo olisi yleistä? Vai jokin muu?
Koska noinhan ei ole. Ikäero on kääntymässä päinvastoin, vaikka se ei vielä virallisissa tilastoissa näy (koska ei juurikaan ole olemassa tilastoja seurustelusuhteista, vain avo-/avioliitoista): yhä useammin naiset haluavat itseään nuoremman miehen.
Ei ollut tarkoitus vaikuttaa asenteisiin, päinvastoin. Muotoilin ilmeisen huonosti.
Tähän liittyen olin isäni seurassa ja minua luultiin hänen nuorikokseen. Arvaapa loukkaannuinko. Olen tuostakin episodista päätellyt, että asenneilmapiiri suosii edelleen ikäeroa miehen eduksi. Heti tulee mieleen 3 paria, joissa nainen on 35 ja mies 50. Ehkä tosiaan sattumaa.
Omassakin piirissä on myös ikäeroa toisin päin, mutta mun kokemuspiirissä se on toistaiseksi harvinaisempaa.
No sitten tämä on tilastopoikkeama, koska yhdessä parissa nainen on tohtori, seuraavassa (mies) finanssijohtaja ja kolmannessa (mies) valtion johtava virkamies. Kaikki kumppanit ovat korkeakoulutettuja.
En, ei kiinnosta perheidylli eikä etenkään kun erikseen vielä määritelty että pitää saada sekä tyttö että poika. Ottaisitko eron jos saisitkin vain kaksi tyttöä?
Voit pitää rahasi.
Vastaan kaikkien täällä olevien naisten puolesta. olemme ylipainoisia emmekä me kelpaisi sinulle.
Kukas ne lapset hoitaa kun expattailet Thaikuissa? Vai oletatko että nainen hyppii sinun pillisi mukaan kotiäitinä paistamassa pullaa?
Olen persoonaton sekä aggressiivinen narsisti.
T: ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten tämä on tilastopoikkeama, koska yhdessä parissa nainen on tohtori, seuraavassa (mies) finanssijohtaja ja kolmannessa (mies) valtion johtava virkamies. Kaikki kumppanit ovat korkeakoulutettuja.
Ilmeisesti. Toisaalta se, että sinua luultiin isäsi vaimoksi kertoo, että teidän piireissänne noita pareja syystä tai toisesta on.
En. Lapsiluku täynnä, en halua muuttaa Japaniin, enkä kaipaa etäsuhdetta. En jaksa liian introverttiä seuraa, enkä halua naimisiin.
Perheellinen. kirjoitti:
Miksi alat pohtimaan asiaa vasta 40-vuotiaana, kun olisit voinut alkaa tehdä asialle jotain jo 20 vuotta sitten?
Mistä helevetistä tuo ajatusmalli aina kumpuaa, että henkilö ei ole halunnut perhettä aiemmin? Aina kuulee näissä yhteyksissä tuon saman paskanjauhantakommentin. Ei kaikilla vaan mene asiat niin, että löytyy se kestävä ja vakaa parisuhde 25-vuotiaana.
Itse en löytänyt vakaata parisuhdetta ja sitten kun löysin, niin kumppani kärsii lapsettomuudesta.
T: vasten tahtoaan lapseton nelikymppinen
Minulla on itseäni huomattavasti vanhempi mies- avioliiton syy on rakkaus . Olemme olleet yhdessä jo 44v. Ikäero ei merkitse jos kyseessä on oikea rakkaus. Lapset ovat sivuseikka ,heitä tulee jos tulee. Vain puoliso voisi riittää sinullekin. Luovu tuosta ehdottomasta lapsihaaveesta,voit löytää onnen ilmankin heitä. Ettet jää kokonaan yksinäiseksi. Jokainen joutuu kuitenkin luopumaan lapsistaan aikanaan. Pariskuntana voi myös adoptoida lapsen .
Varmaan jollekin ihan potentiaalinen kumppani, mutta ei ehkä ihan omaa tyyppiä.
Ap, unohdit mainita, että sinulla on täydellinen hiusraja.
Vierailija kirjoitti:
En. Lapsiluku täynnä, en halua muuttaa Japaniin, enkä kaipaa etäsuhdetta.
Toisaalta eihän ap:kaan kertonut haluavansa muuttaa Japaniin, vain mennä sinne turistina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 vuotiaana kyllä pitäisi jo olla johtotehtävissä, jos niihin haluaa. Isyys- ja vanhempainlomat voivat tulla tuossa iässä jo esteeksi ylenemisille.
Valtiolla ja pörssiyrityksissä eteneminen käy melko hitaasti.
Olen 38 v ja jo johtotehtävissä kaupungilla. Tienaan enemmän kuin Ap, olen asunut ja työskennellyt ulkomailla ja Japanikin on jo nähty. Mitä Ap:llä olisi tarjottavana minulle?
Julkisen puolen palkat ovat aivan liian hyvät. Sinäkin olet veronmaksajien elättämä eliö. No, eiköhän pian ala leikkaukset ja hyvä niin.