Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset kasvuhormoonit

Vierailija
01.05.2023 |

Näin vappuna kun vaivauduin kylille pakko sanoa onko nykyään naiset isompia (ei lihavia) kuin ennen? Olen 180cm mies ja tuntuu, että olen aika lyhyt nykyisin. Monet naiset yhtäpitkiä ellei jopa pidempiä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sen sanoit, olet lyhyt nykyisin. Olet mennyt kasaan kun olet kyyhöttänyt pelituolissa kaljatölkin ja p*rnon ääressä.

Vierailija
2/4 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoni. Ei hormooni, ei makarooni, eikä edes mormooni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva e pilsujen syönti kasvattaa ainakin tissejä. Ehkä myös massaa noin muutenkin. Ja siinä ei ole mitään pahaa, myös tuhti voi olla ihan ok.

Vierailija
4/4 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut miehenä saman järkyttävyyden jo vuosia sitten! 😱 Järkyn pitkiä naisia on nykyään paljon enemmän kuin ennen. Minusta tuo pituuden lisäys on tapahtunut erityisesti naisille, sillä pitkiä miehiä ei minusta ole kovinkaan paljon enemmän kuin ennen. Olen myös huomannut, että nykyään on paljon enemmän pareja, joissa nainen on miestä pidempi, kuin mitä ennen oli! 😱

Miten nykyään on niin paljon järkyn pitkiä naisia? Onko naisten suosimissa ruuissa jotain hormonimättöä tai kemikaaleja, kun niin monesta naisesta tulee järkyn pitkä? Järkkyä! 😱

Pitkät naiset on upeita! 😍👍

T: Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi