Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailisitko minua?

Vierailija
01.05.2023 |

Olen 40v mies. Pituus on 180cm ja paino 86kg ja olen lihaksikas. Olen introvertti, mutta haluaisin kuitenkin perheen ja lapsia. Haluaisin oman pojan ja tyttären, joille opettaa asioita ja joita kasvattaa. Haluaisin myös vaimon, jonka kanssa jakaa elämää.

Tienaan n. 60k vuodessa asiantuntijatöissä. Tulevaisuudessa on tavoitteena käydä ulkomailla expattina ja edetä uralla johtotehtäviin.

Harrastan kokkailua, lukemista, matkustelua ja kuntosalilla treenaamista. Unelmana on matkustaa Japaniin ja kiivetä Fujille.

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka haluaa lapsia vielä nelikymppisenä on turn-off, koska se tarkoittaa sitä, että haluat paljon nuoremman naisen kuin mitä itse olet. Ja mielestäni tuollaiset miehet on turn-off

Vierailija
62/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko kakkoseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 vuotiaana kyllä pitäisi jo olla johtotehtävissä, jos niihin haluaa. Isyys- ja vanhempainlomat voivat tulla tuossa iässä jo esteeksi ylenemisille.

Valtiolla ja pörssiyrityksissä eteneminen käy melko hitaasti.

Olen 38 v ja jo johtotehtävissä kaupungilla. Tienaan enemmän kuin Ap, olen asunut ja työskennellyt ulkomailla ja Japanikin on jo nähty. Mitä Ap:llä olisi tarjottavana minulle?

Vierailija
64/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko kakkoseen?

Kyllä.

Ap

Vierailija
65/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin tässä tematiikassa palstan miehiä kiinnostaa/ahdistaa/pelottaa/houkuttaa/[valitse oma verbi], koska näitä avauksia aika ajoin tulee. Siis provoja, kuten tämä. En tiedä, kumpi on taas kyseessä, yritys pelotella ketjun naisia, että kannattaisi pariutua nuorena koska 30-40 vuotiaat miehet eivät enää huoli heitä (siis meitä :-D) vai yritetäänkö tässä luoda mielikuvaa, että on ihan normaalia, että miehet havahtuvat ensimmäisen lapsen hankintaan vasta nelikymppisinä. Vai onko taustalla ihan oikeaa ahdistusta siitä, että taas meni yksi vappu yksin näppistä hakatessa, kohta menee jälleen yksi kesä, ja oikeasti se perhe jää saamatta?

Mun veikkaus on, että tähän listaan lyödään kaikki mahdolliset attribuutit, joihin aloituksen kirjoittava mies olettaa naisten ihastuvan. Sitten kun aloitus saa ihastunutta huokailua, palstan naisvihaaja-Veijo saa todisteen naisten pinnallisuudesta ja siitä että Sirpa valitsee aina Teemunsa ja hänen kova osansa tässä elämässä on elää ilman syliä ja jatkossakin paljastaa naisellinen kavaluus.

Vierailija
66/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Lapset ovat ehdottomasti turn off. 

Matkustella saisit yksinään, koska minulla ei ole rahaa ja minulla on myös paniikkihäiriö, joka estää minua nousemasta lentokoneeseen.

Ei sinussa kuvailusi perusteella ole mitään "vikaa" ja luulisin että normaali terve nainen kiinnostuisi sinusta varmasti.

Oikeasti? Mielestäsi nainen ei voi olla normaali ja terve, jos ei kiinnostu av-palstalla vonkaavasta ukosta? Ei oo helppoo. :D

Joo, no tuossa mielessä tietysti.

Ajattelin vain että kysymys on vain kysymys tällä palstalla, enkä tullut ajatelleeksi, että hän tämän palstan perusteella  hakisi  jotain oikeaa parisuhdetta

Vierailija
67/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppimerkki?

Vierailija
68/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka haluaa lapsia vielä nelikymppisenä on turn-off, koska se tarkoittaa sitä, että haluat paljon nuoremman naisen kuin mitä itse olet. Ja mielestäni tuollaiset miehet on turn-off

Jaa. Silloin, kun hain seuraa 20-vuotta täytettyäni, niin tuon mainitseminen oli myös turn-off. Eikö koskaan kelpaa?

Vierailija
69/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 vuotiaana kyllä pitäisi jo olla johtotehtävissä, jos niihin haluaa. Isyys- ja vanhempainlomat voivat tulla tuossa iässä jo esteeksi ylenemisille.

Olen 38 v ja jo johtotehtävissä kaupungilla. Tienaan enemmän kuin Ap, olen asunut ja työskennellyt ulkomailla ja Japanikin on jo nähty. Mitä Ap:llä olisi tarjottavana minulle?

Haaveensa saada tyttö ja poika 😬.

Vierailija
70/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvän tähden kysy häneltä itseltään! Tehän olisitte täydellinen match, mutta tarvitsisitte selvästi molemmat puhemiestä (-henkilöä).

Vierailija
71/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian iäkäs saamaan lapsia. Muuten kyllä.

Vierailija
72/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin tässä tematiikassa palstan miehiä kiinnostaa/ahdistaa/pelottaa/houkuttaa/[valitse oma verbi], koska näitä avauksia aika ajoin tulee. Siis provoja, kuten tämä. En tiedä, kumpi on taas kyseessä, yritys pelotella ketjun naisia, että kannattaisi pariutua nuorena koska 30-40 vuotiaat miehet eivät enää huoli heitä (siis meitä :-D) vai yritetäänkö tässä luoda mielikuvaa, että on ihan normaalia, että miehet havahtuvat ensimmäisen lapsen hankintaan vasta nelikymppisinä. Vai onko taustalla ihan oikeaa ahdistusta siitä, että taas meni yksi vappu yksin näppistä hakatessa, kohta menee jälleen yksi kesä, ja oikeasti se perhe jää saamatta?

Mun veikkaus on, että tähän listaan lyödään kaikki mahdolliset attribuutit, joihin aloituksen kirjoittava mies olettaa naisten ihastuvan. Sitten kun aloitus saa ihastunutta huokailua, palstan naisvihaaja-Veijo saa todisteen naisten pinnallisuudesta ja siitä että Sirpa valitsee aina Teemunsa ja hänen kova osansa tässä elämässä on elää ilman syliä ja jatkossakin paljastaa naisellinen kavaluus.

Tai kun aloitus ei saa ihastunutta huokailua, niin se vahvistaa ettei tavismammalle kelpaa edes täydellinen mies. Ja se pohjimmainen motiivi on saada jatkaa nettipelaamista ja -roikkumista (osalla luultavasti myös alkoholi mukana kuviossa, ei kaikilla), koska "mitään ei joka tapauksessa kannata tehdä, koska ei kelpaa naisille".

Vierailija
73/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä tarvi paljoa nuorempi olla, jos ollenkaan. Jos vaikka 35v nainen kyselee täällä että onko liian vanha äidiksi niin 90% vastaajista olisi sitä mieltä että et ole. Nainen nyt tuppaa olemaan joka tapauksessa suhteissa se nuorempi osapuoli, eikä se siitä miksikään muutu vaikka täällä kuinka ulistaisiin. Eli sinänsä tuossa nyt ei ole mitään outoa. Tokihan aika pian pitää niihin vauvantekohommiin alkaa tuossa iässä. 

Vierailija
74/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei siinä tarvitsi olla mikään 10 vuotta nuorempi nainen. Joku viisi vuotta nuorempi nainen ehtisi vielä todennäköisesti saada yhden lapsen. Ja viiden vuoden ikäero ei ole vielä erityisen suuri.

Vierailija
75/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen lapseni tehnyt ja kasvattanutkin jo. Jos olisin sinkku, en kiinnostuisi siksikään, että olet aivan liian urakeskeinen, ei meillä olisi mitään yhteistä.

Vierailija
76/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat mahkut sulla on niin, että lähdet sinne expatiksi ja tuot sieltä nuorikon ja lapset mukanasi. Eiköhän noi tulot siihen riitä.

Vierailija
77/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä tarvi paljoa nuorempi olla, jos ollenkaan. Jos vaikka 35v nainen kyselee täällä että onko liian vanha äidiksi niin 90% vastaajista olisi sitä mieltä että et ole. Nainen nyt tuppaa olemaan joka tapauksessa suhteissa se nuorempi osapuoli, eikä se siitä miksikään muutu vaikka täällä kuinka ulistaisiin. Eli sinänsä tuossa nyt ei ole mitään outoa. Tokihan aika pian pitää niihin vauvantekohommiin alkaa tuossa iässä. 

"Toissa vuonna, kun 1975 syntyneet täyttivät 40 vuotta, heistä sai esikoislapsen enää 368 miestä, 1,1 prosenttia ikäluokasta."

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000005272613.html

Voihan tuon tottakai lukea myös niin, että keskimäärin joka päivä yksi 40-vuotias mies tulee esikoislapsen isäksi. Toisaalta aika moneen syöpälajiin sairastuu paljon useampi kuin yksi ihminen päivässä ja harva kuitenkaan vaivaa päätään sillä, että kuinka suuri todennäköisyys on, että on itse yksi heistä.

Vierailija
78/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun se vaan on fakta ettei ne nuoremmat naiset kelpuuta nelikymppistä setämiestä. Jos on ollut sinkku koko ikänsä niin miten ne naiset nytkään olisi yhtään sen enempää kiinnostuneita varsinkin itseään vanhemmasta miehestä. Sitä tapahtuu vain palstalla ei reaali maailmassa.

Vierailija
79/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toissa vuonna, kun 1975 syntyneet täyttivät 40 vuotta, heistä sai esikoislapsen enää 368 miestä, 1,1 prosenttia ikäluokasta."

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000005272613.html

Voihan tuon tottakai lukea myös niin, että keskimäärin joka päivä yksi 40-vuotias mies tulee esikoislapsen isäksi. Toisaalta aika moneen syöpälajiin sairastuu paljon useampi kuin yksi ihminen päivässä ja harva kuitenkaan vaivaa päätään sillä, että kuinka suuri todennäköisyys on, että on itse yksi heistä.

Ottaako tuo tilasto huomioon sen, kuin moni nelikymppisistä lapsettomista miehistä edes haluaa lapsen?

Vierailija
80/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei siinä tarvitsi olla mikään 10 vuotta nuorempi nainen. Joku viisi vuotta nuorempi nainen ehtisi vielä todennäköisesti saada yhden lapsen. Ja viiden vuoden ikäero ei ole vielä erityisen suuri.

Siihen naiseen pitäis ehtiä tutustuakin ja katella, että olisko tässä perheen aineksia. Vaikka ikäeroa olis viisikin vuotta, niin muikkelinolis lähempänä neljääkymppiä äidiksi tullessaan. Ite en kyllä enää jaksaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme