Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailisitko minua?

Vierailija
01.05.2023 |

Olen 40v mies. Pituus on 180cm ja paino 86kg ja olen lihaksikas. Olen introvertti, mutta haluaisin kuitenkin perheen ja lapsia. Haluaisin oman pojan ja tyttären, joille opettaa asioita ja joita kasvattaa. Haluaisin myös vaimon, jonka kanssa jakaa elämää.

Tienaan n. 60k vuodessa asiantuntijatöissä. Tulevaisuudessa on tavoitteena käydä ulkomailla expattina ja edetä uralla johtotehtäviin.

Harrastan kokkailua, lukemista, matkustelua ja kuntosalilla treenaamista. Unelmana on matkustaa Japaniin ja kiivetä Fujille.

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäistä naista etsit?

Vierailija
42/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realismia kehiin ap. Tiedät aivan hyvin, että tuossa iässä naisilla on jo lapset tehtynä. Etsit neulaa heinäsuovasta, mutta siinähän etsit. Ei kuulu mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten joo, mutta saisit poikaporukassa lähteä kiipeämään Fujille.

Vierailija
44/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotiaana kyllä pitäisi jo olla johtotehtävissä, jos niihin haluaa. Isyys- ja vanhempainlomat voivat tulla tuossa iässä jo esteeksi ylenemisille.

Vierailija
45/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen vapaaehtoisesti lapseton enkä aio muuttaa mieltäni kenenkään miehen takia.

Vierailija
46/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realismia kehiin ap. Tiedät aivan hyvin, että tuossa iässä naisilla on jo lapset tehtynä. Etsit neulaa heinäsuovasta, mutta siinähän etsit. Ei kuulu mulle.

Oon niitäkin naisia, jotka ovat heränneet asiaan myöhään, tai kumppania ei ole löytynyt.

Vierailija
47/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon niitäkin naisia, jotka ovat heränneet asiaan myöhään, tai kumppania ei ole löytynyt.

On*

Vierailija
48/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta 20 vuotta omaehtoista elämää 😂? Vasta?

Ehhehhee, no siinä mielessä vasta, että jos saa elää koko eliniän odotteensa, on vielä jäljellä tuplasti omaehtoista aikaa.

Ja mehän emme tiedä kuinka monta vuorta ap on jo viimeisen 20 vuoden aikana huiputtanut.

Vierailija
49/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei enää lapsia tee. Optimistisesti tää sankari olisi vauvantekopuuhissa parin vuoden päästä. Vauva kolmen vuoden päästä. Ikää silloin 43. Vaikka muidu olisi muutaman vuoden nuorempi, on hedrlmällisyyden kanssa niin ja näin.

Vierailija
50/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta 20 vuotta omaehtoista elämää 😂? Vasta?

Ehhehhee, no siinä mielessä vasta, että jos saa elää koko eliniän odotteensa, on vielä jäljellä tuplasti omaehtoista aikaa.

Ja mehän emme tiedä kuinka monta vuorta ap on jo viimeisen 20 vuoden aikana huiputtanut.

Jos olisi montakin, niin tuskin tuo erityisenä haaveena olisi.

Vierailija
51/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AV-mameille ihan mikä tahansa kelpaa. Jos totta puhutaan niin ihan hyvät "speksit" noi on. Sitten se että, syntyykö jutusta jotain tai kiinnostuuko ylipäätään johtuu muista jutuista. Mutta aika höpötäti saa olla, jos noiden juttujen perusteella pistää samantien hylkyyn miehen. Ymmärrän kyllä, että täällä menee samantien monella matalasti koulutetulla yh-mamilla puolustusreaktiot päälle kun joku ihan oikeasti laadukas mies kyselee tuollaisia. 

Vierailija
52/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanin reissu onnistuu vasta vuoden päästä kesällä aikaisintaan.

En ymmärrä miksi ei voisi olla expat vaikka olisi pieniä lapsia? Kyllähän ne siinä mukana menee. 

Entä naisen ura? (Tiedän vastaavani trollille, mutta joku saattaisi oikeastikin elää tuollaisessa haaveessa.)

Vierailija
53/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 vuotiaana kyllä pitäisi jo olla johtotehtävissä, jos niihin haluaa. Isyys- ja vanhempainlomat voivat tulla tuossa iässä jo esteeksi ylenemisille.

Valtiolla ja pörssiyrityksissä eteneminen käy melko hitaasti.

Vierailija
54/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei AV-mameille ihan mikä tahansa kelpaa. Jos totta puhutaan niin ihan hyvät "speksit" noi on. Sitten se että, syntyykö jutusta jotain tai kiinnostuuko ylipäätään johtuu muista jutuista. Mutta aika höpötäti saa olla, jos noiden juttujen perusteella pistää samantien hylkyyn miehen. Ymmärrän kyllä, että täällä menee samantien monella matalasti koulutetulla yh-mamilla puolustusreaktiot päälle kun joku ihan oikeasti laadukas mies kyselee tuollaisia. 

Nelikymppinen lapseton pinnallinen sinkkumies ei tuoksahda laadulta vaan siltä, että on syynsä miksi hän on lapseton sinkkumies.

Vierailija
55/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Olet aika vanha isäksi.

Vierailija
56/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että Ap on laadukas? Mistä tiedät, että täällä on matalasti koulutettuja? Mistä tiedät, että täällä on yh-mammoja? No, etpä mistään, kuvittelet vain.

Vierailija
57/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tässä tematiikassa palstan miehiä kiinnostaa/ahdistaa/pelottaa/houkuttaa/[valitse oma verbi], koska näitä avauksia aika ajoin tulee. Siis provoja, kuten tämä. En tiedä, kumpi on taas kyseessä, yritys pelotella ketjun naisia, että kannattaisi pariutua nuorena koska 30-40 vuotiaat miehet eivät enää huoli heitä (siis meitä :-D) vai yritetäänkö tässä luoda mielikuvaa, että on ihan normaalia, että miehet havahtuvat ensimmäisen lapsen hankintaan vasta nelikymppisinä. Vai onko taustalla ihan oikeaa ahdistusta siitä, että taas meni yksi vappu yksin näppistä hakatessa, kohta menee jälleen yksi kesä, ja oikeasti se perhe jää saamatta?

Vierailija
58/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko naista sitten kotiäidiksi, jos sinun urasi perässä mennään ulkomaille?

Vierailija
59/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias nainen. Asuin pari pätkää ulkomailla heti lukiosta päästyä ja opiskelujen alkuaikoina. Pariuduin, aikani opiskelijaeloa vietettyäni halusin ja sain lapset, jotka nyt ovat alakoululaisia. Työelämä rakentui siinä ohessa.

Ap olisi sinkkunakin jäänyt svaippaamatta, koska ei meillä olisi mitään yhteistä. Keski-ikäisenä ei enää voi haaveilla loputtomiin, pitää valita tärkeimmät asiat ja tehdä, ja olla tyytyväinen. Edes lihakset ei pidä ikuisesti nuorena.

Vierailija
60/121 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuulostaa ihan hyvältä paperilla mutta ulkomailla asuminen ei kiinnosta, pysyn mieluummin kotimaassa. Jos haet toista samanlaista vuorille kiipeilijää niin tuskin oltaisiin hyvä match. Oon 32 ja mun mielestä 40 ei ole liian vanha jos ei oo olemukseltaan setämäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä