Koska viimeksi olet pitänyt vauvaa sylissä?
Spinoffina tästä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3226330/yle-moni-30-vuotias-ei-ole-edes… Minä olen pitänyt vauvaa (kaverin lapsi) sylissä viimeksi vuonna 2006. 70-luvun lopulla syntynyt. Itse olen vela ja ei oikein ole lapsellisia kavereita/tuttuja. Tai sitten olen tutustunut kavereihin siinä kohtaa, kun niiden lapset on vähintään alakouluikäisiä.
Kommentit (576)
Kaksi kertaa. Pitänyt yhden läheisen sukulaisen vauvaa ja veljeäni kun oli vauva.
Omaa lastani, hän täyttää tänä vuonna 27. En tullut edes ajatelleeksi, että näin kauan sitten! Saa nähdä tuleeko koskaan lapsenlapsia, joita sylitellä.
Olen 31-vuotias nainen, enkä ole koskaan pitänyt vauvaa sylissä.
2019 kun väkisin tungettiin syliin, en sen voinut antaa pudotakaan typerän äidin takia.
Lähipiirissäni on kyllä vauvoja ja näen heitä mielelläni, mutten tykkää ottaa syliin. Onneksi monet ymmärtävät, ettei se ole kaikkien juttu; toki joku aina on väkisin tunkemassa ja vetämässä hernettä nenään, mikäli ei halua.
Miksi pitäisin sylissä toisten ihmisten vahinkoja/seksipalkintoja?
Toissapäivänä hoidin lapsenlastani, ihanaa 5 kk: n ikäistä pientä poikaa. Tunnistaa jo minut ja häneltä saan valloittavan hymyn, kun juttelen ja lepertelen hänelle. Voi kuinka suloisia ja hyvältä tuoksuvia vauvat ovat!
Olen 34-vuotias enkä ole koskaan pitänyt lasta sylissäni ja toivottavasti ei koskaan tarvitsekaan.
Kyllä vauvan voi ottaa syliin on hyvä tukea käsin vauvan niskaa onhan pää iso osa vauvaa, joten tukeva, rauhallinen ote. Viimeksi sukulaislapsen n. 2v sitten. Vauva aika on lyhyt, joten on hyvä tutustua tulokkaaseen. Puhtain käsin ja terveenä tietenkin, kun on noita koronaa sun muuta pöpöjä liikkeellä.
En koskaan haluaisi sellaista pientä, rääkyvää paskahousua sylissä.
Stripparia olen viimeksi pitänyt sylissä.
Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia.
17 vuotta sitten. Sama poika täyttää 17 syyskuun 6, oltiin ristiäisissä silloin ja minunkin syliin lykättiin hetkeksi. En ole kummi.
Toukokuussa. Miesystävän tyttären silloin noin kuukauden ikäistä vauvaa.
En tiedä vauvoista mutta strippari istui tänään mun sylissä.
Stripparia olen viimeksi pitänyt sylissä.
Kyllä siitä varmaan ainakin 20 vuotta on, en mielelläni ota niitä syliin kun se on niin vastenmielistä, mutta joskus vanhemmat niitä väkisin puskee.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan haluaisi sellaista pientä, rääkyvää paskahousua sylissä.
Voi äitiparkaasi kun ei tajunnut käyttää ehkäisyä.
Noin 15 vuotta sitten