Mitä tekisit jos molemmat lapsesi muuttaisi pysyvästi ulkomaille?
Kommentit (37)
Enhän mä nytkään lapsiani paljoa näe vaikka teinejä ovat ja kotona asuvat. Yllättäen vaan vessa on taas mennyt likaiseksi ja tiskiä on altaassa. Likapyykkikorit täyttyy, vaikka teinejä ei näe. Siivoominen vähentyy, mut samaa se on vaikka ulkomaille menisivät.
Tä? Onko mulla kaksi? Tiesin vain yhdestä.
4 lasta. Minulle sopisi hyvin, muutin näet itse ulkomaille muutama vuosi sitten ja he jäivät töitten takia Suomeen. Päivittäin silti aina jonkun kanssa viestitellään:)
Lähtisin varmaan itsekin kiertelemään maailmaa.
Mitä v i t t u a? Viihdykettä? Samasta kuin nyt. Ei mun lapset mitään pellejä ole vaan yliopistolla duunissa. Miksi sun mielikuvituslapset syövät heinää ja heittävät kärrynpyörää munat toistensa suussa, ap?
Ei lapset tosiaan ole elämän sisältö sen jälkeen kun ne on kasvatettu. Aika helvetin sairas ajatus, että roikkuisit lapsissasi noin pahasti kiinni jos sulla niitä olisi, ap.
En pysty muuttamaan perässä koska hallituksemme päätti, ettei kansaneläkettä makseta ulkomaille ja sillä tonnin eläkkeellä tuskin elän missään. Että hieno päätös sekin, koska köyhät jää pakosta Suomeen ja hyvätuloiset muuttaa pois.
Lähtisin perässä, siellä on töitä.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin perässä, siellä on töitä.
Kuka haluaa vanhempansa mukaan ulkomaan reissulle?
Ei olisi uutta meidän perheessä. Tällä hetkellä kaikki lastani asuvat Suomessa.
Onnittelisin sekä lapsiani ja itseäni. Tulevaisuus näyttää vihdoin heillä optimistiselta. Tämä maa on niin syvällä suossa, ettei nuorilla ole juurikaan tulevaisuutta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kävisin usein kylässä
Haluaako he sinut usein kylään?
Aikuiset lapset elää omaa elämäänsä, eivät ole mun viihdykettä.
2/3 asuu Australiassa, 1/3 muutti Suomeen ja itse asun Skotlannissa.
Teoriassa. Muuttaisin myös johonkin maahan ja käskisin ne mukaan. No ei vaan.
Kolmas jäisi kotimaahan. Itseasiassa, keskimmäisellä on brittiläinen poikaystävä ja hän on muuttamassa sinne.
Iloitsisin että he pääsivät tätä rapistuvat, korruptoitunutta dystopiaa pakoon.
Kolmas lapsi jäisi kuitenkin kotimaahan, eiköhän tuossa ole riittävästi viihdykettä.